Powerhousu sanoi:Asensin tossa itelleni uuden SATA-levyn. Levyn koko on 200Gt, mutta tietokone näyttää sen olevan vain 127Gt. Eli missä vika? Luultavasti joku päivitys puuttuu, mutta mikä?
Taitaapi olla tästä kyse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Powerhousu sanoi:Asensin tossa itelleni uuden SATA-levyn. Levyn koko on 200Gt, mutta tietokone näyttää sen olevan vain 127Gt. Eli missä vika? Luultavasti joku päivitys puuttuu, mutta mikä?
Koneessa on myös toinen levy, joka on IDE-väylässä, jos sillä on merkitystä. Lisäksi jouduin asettamaan jumpperin tähän uuteen levyyn kohtaan 1.5Gb/s speed limit, että sain koko levyn edes näkymään. Ilman jumpperia kone tilttasi heti alkuunsa. Eli ilmeisesti emolevy ei tue tota nopeampaa.
Katson linkin kohta. Vastaan ensin tähän. Kovo on samsung, muuta en koneeseeni laita. Emolevy on Chaintech SKT600, käyttiksenä xp.ace-oo- sanoi:Kerrotko kovalevyn ja emolevyn merkit. Lisäksi käyttöjärjestelmän.
Edit: hgw jo antoikin pätevän linkin.
Kokeilin nyt muokata rekisteriä, mutta tähän stoppaa. Mulla on suomenkielinen toi, niin en tiedä mitä nyt pitäisi tehdä.hgw sanoi:Taitaapi olla tästä kyse.
Powerhousu sanoi:Kokeilin nyt muokata rekisteriä, mutta tähän stoppaa. .........
Nistihuora sanoi:Miten saan muutettua avi-tiedoston joksikin seuraavista: mov, wmv, mpeg1, mpeg2?
Ja nyt ei onnistu tämä. En pysty muuttamaan arvoa tollaseksi. Se muuttaa sen itse muotoon 0x10, ja se taas ei kelpaa. Pitäisikö mun saada muutettua toi jostain niin, että se käyttää hexadesimaaleja binaarin sijaan? Miten?ace-oo- sanoi:Value data: 0x1 Tämä pistä arvoksi. Hexadecimal..
http://www.softpedia.com/get/System/System-Info/Fresh-Diagnose.shtmlAhvena sanoi:Millä ohjelmalla sais kätevästi windows me -koneesta kaikki kovopuolen tiedot ulos? ....
Anna kaikki tiedot emolevystä(merkistä,mallista, versionumerosta), sekä tämän hetkisestä prossusta.Ahvena sanoi:BIOSin fläshäyksestä kaipaisin vinkkejä. 7
ace-oo- sanoi:Anna kaikki tiedot emolevystä(merkistä,mallista, versionumerosta), sekä tämän hetkisestä prossusta.