Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Ei löydy käyttistä ollenkaan, eli kovo varmaan irronnut, jos jotain säädit konettas. Tai johto huonosti kiinni joko kovossa itessään, taikka emolevyssä. Myös kovalevyn virtajohto voi olla löystynyt.

Pistää vituttamaan tämä Epson Stylus PhotoR200. Haluaisin tulostaa dokumentin mustavalkoisena, mutta ei suostu tulostamaan, koska Cyan, LightCyan ja LightMagneta on lopussa. Tarvin ainoastaan mustaa ja sitä on ihan tarpeeksi värikasetissa. Tyhmä kysymykseni on siis se, että millä printterillä voi tulostaa siitä huolimatta, vaikka muut värit on lopussa? Ihme rahastusta Epsonilta tämäkin systeemi. Arrrgh!!!:curs:

Formatoin koneen ja asensin XP:n uudelleen joku aika sitten. Nyt ilmeisesti joku Java sovellus puuttuu, kun yritän netissä pelata online shakkia ei onnistu. Apuva? Mikä tähän pitäisi ladata että toimisi taas?

Mulla olis tuo TV juttu, jolla näkis noita suomi kanavia yle1, yle2, mtv3, nelonen jne, jos joku haluaa, niin joutuu lisään messengeriin. :) Voishan ton toki upata rapidshareenkin, mut ei jaksa.

Onko ideoita.. Eilen kun käynnistin koneen ilmoittaa window että virustorjuntaohjelmaa ei löydy vaikka Norman pyörii mielestäni aivan normaalisti koneella. Ennen siis löytänyt ja yhtäkkiä ei löydäkkään. Palautin järjestelmän tilan ennen edellistä päivitystä mutta sama ongelma jatkuu..

Kokemuksia mitä kannattaisi tehdä???

USB-hiiren usb tikku on ilmeisesti taittunut alaspäin monta kertaa ja nyt tikkua pitää painaa hieman alaspäin koko ajan jotta yhteyden tikku toimii. Saako noihin tuota usb tikkua varaosina vai pitääkö ostaa kokonaan uusi hiiri?
Minkähänlainen homma olis jos tuon tikun avais ja itse yrittäis korjata?

Onko ideoita.. Eilen kun käynnistin koneen ilmoittaa window että virustorjuntaohjelmaa ei löydy vaikka Norman pyörii mielestäni aivan normaalisti koneella. Ennen siis löytänyt ja yhtäkkiä ei löydäkkään. Palautin järjestelmän tilan ennen edellistä päivitystä mutta sama ongelma jatkuu..

Kokemuksia mitä kannattaisi tehdä???
Voi olla että ei tunnista sitä sopivaksi virustorjunnaksi. Itse käytin kerran vanhaa palomuurisoftaa niin jouduin valitsemaan manuaalisti että minulla on jo palomuurisofta kun windows väitti vastaan.

Voi olla että Microsoft on päivittänyt listat hyvistä virustorjunnoista ja tuo sun on poistunut listalta. Tai sitten on muuten vaan sekaisin, se on aina pätevä selitys Windowsin kohdalla.

Esim: http://forum.avast.com/index.php?topic=23457

Onko mitään kikkaa että voisi polttaa mp3:t dvd:lle ja soittaa dvd-soittimella. DVD-soitin suostuu soittamaan cdrw:lle poltetut mp3:t, mutta ei dvd-rw:lle.

Ei taida olla mitään helppoa tapaa poistaa DRM-suojaus WMA-tiedostosta? Meinaan WMP:lle ripattu biisi tarttis saada mp3:ksi. Nuo ekat Googlella tulevat DRM removerit menee jo yli hilseen kaikkine lisenssiavaimineen.

Perimmäinen ongelma on siis se, etten kykene millään muuttamaan CD:ltä ripatun biisin äänenlaatua/-voimakkuutta. Mp3Gain ei auta siis tässä kohtaa.

Keleen hotmail!

Puskee itekseen kaikille jotka löytyy osoitekirjasta:

hi friend,
there is a best choice to give your child or friends a biggest surprice , you can choose ex-factory ,original ,brand new electronic products , such as Iphone 3g 8gb 238EUR ,Nokia n85 215EUR, nokia n96 338EUR samsung omnia 189EUR ,

Ja plaa plaa. Avast ja Adaware ajettu, silti haluaa sitkeä spammiveijari käyttää hotmail-tiliä, mikä neuvoksi? Myös salasana vaihdettu. Ei harmainta muistikuvaa mistä olen tuon saanut koneelle.

Tietääkö kukaan mikä vois olla avuksi, kun fontti on muuttunut normaalista semmoseks paksuks. Koskee siis nettisivuja ja jopa meseä. ei oo ollu hyötyä vaihtaa winukastakaan(vista) fonttia. Ja leffoja ku kattoo bs-playerillä, niin tekstit ei mahdu ruudulle.

Ei taida olla mitään helppoa tapaa poistaa DRM-suojaus WMA-tiedostosta? Meinaan WMP:lle ripattu biisi tarttis saada mp3:ksi. Nuo ekat Googlella tulevat DRM removerit menee jo yli hilseen kaikkine lisenssiavaimineen.

Perimmäinen ongelma on siis se, etten kykene millään muuttamaan CD:ltä ripatun biisin äänenlaatua/-voimakkuutta. Mp3Gain ei auta siis tässä kohtaa.
Ei kai siinä DRM:ää ole, jos olet itse sen ripannut? Helpoin tapa olisi ripata CD uudestaan ämpäriksi.

Mikä mahtaa vaivata uTorrenttia, kun se löytää kyllä lähteet ja lataajat mutta siitä huolimatta ohjelma ei aloita tiedoston lataamista? Tai välillä se kyllä lataa ~1kB/s mutta ei muuten. Alareunassa on myös keltainen kolmio joka antaa tekstin: "No incoming connections. Unless the icon turns green, it could indicate a problem wiht your network configuration".

Netti toimii kuitenkin aivan normaalisti. Kannattaisiko yrittää asentaa uudestaan tai onko teillä suositella muita vastaavia ohjelmia?

Olen oikeasti aivan pihalla näistä tietokonejutuista...

Back
Ylös Bottom