Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Formatoin koneen ja asensin XP:n uudelleen joku aika sitten. Nyt ilmeisesti joku Java sovellus puuttuu, kun yritän netissä pelata online shakkia ei onnistu. Apuva? Mikä tähän pitäisi ladata että toimisi taas?
On ladattu jo ja ilmoittaa että Java on koneellani, sitten kun testaan toimiiko java niin ei, ei sitten millään..
Koita jollain eri selaimella. Tai ehkä olet valinnut javan pois päältä selaimesta.
Voi olla että ei tunnista sitä sopivaksi virustorjunnaksi. Itse käytin kerran vanhaa palomuurisoftaa niin jouduin valitsemaan manuaalisti että minulla on jo palomuurisofta kun windows väitti vastaan.Onko ideoita.. Eilen kun käynnistin koneen ilmoittaa window että virustorjuntaohjelmaa ei löydy vaikka Norman pyörii mielestäni aivan normaalisti koneella. Ennen siis löytänyt ja yhtäkkiä ei löydäkkään. Palautin järjestelmän tilan ennen edellistä päivitystä mutta sama ongelma jatkuu..
Kokemuksia mitä kannattaisi tehdä???
Ei kai siinä DRM:ää ole, jos olet itse sen ripannut? Helpoin tapa olisi ripata CD uudestaan ämpäriksi.Ei taida olla mitään helppoa tapaa poistaa DRM-suojaus WMA-tiedostosta? Meinaan WMP:lle ripattu biisi tarttis saada mp3:ksi. Nuo ekat Googlella tulevat DRM removerit menee jo yli hilseen kaikkine lisenssiavaimineen.
Perimmäinen ongelma on siis se, etten kykene millään muuttamaan CD:ltä ripatun biisin äänenlaatua/-voimakkuutta. Mp3Gain ei auta siis tässä kohtaa.
Mitähän mä olen tuuminut tätä kirjoitellessani? Mitä ilmeisimmin en mitään. :DEi kai siinä DRM:ää ole, jos olet itse sen ripannut? Helpoin tapa olisi ripata CD uudestaan ämpäriksi.