Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viittiskö joku kertoo miten tol everestil näkee ne koneen lämpötilat? en tajuu tietokoneista yhtään mitään...
Mua ärsyttää kanssa koko MixMeister! :curs: Menin ostamaan sen, ja nyt menee nykyiset ohjelmat vaihtoon, kun on ihan väärä RPM. Ja kaikki ohjelmat on TÖYSSYISIÄ. ;) Oon ollut ihan paska ohjaaja siis, ihme että on väkeä käynyt...neuvoja please...
Mua ärsyttää kanssa koko MixMeister! :curs: Menin ostamaan sen, ja nyt menee nykyiset ohjelmat vaihtoon, kun on ihan väärä RPM. Ja kaikki ohjelmat on TÖYSSYISIÄ. ;) Oon ollut ihan paska ohjaaja siis, ihme että on väkeä käynyt...
Sun ongelmaan en osaa kyllä auttaa, mulla tuli sellainen download-koodi mukana, joka piti syöttää ohjelmaan ennen käyttöä.
neuvoja please:
ärsyttää: sain ladattua (juu, laittomasti, hävettää) MixMeister studion mun macille (ibook g4 versio 10.4.11) mutta nyt en saa asennettua ko. ohjelmaa. Tää herjaa että pitäis valita käytettävä ohjelma ja tähän loppuu mun osaaminen. puuttuuko multa nyt sitten koneesta jotain? koska yleensä kun oon tähän jotn asentanut, on nää sujunut suht automaattisesti. APUVA. :curs:
Minkämuotoista tiedostoa tarkalleen yrität avata? Esim. dmg, zip tai rar?
Kylläpä oli ärsyttävä tapaus tämä!Taitaa olla Malware,eli yrittää avata jotain väkisin tai muuten ajaa jotain omaa agendaa. Mitä nyt pikaseen luin. Tunnistiko anti-virus ohjelma?
jos teillä duunikoneilla on oikea fontti niin mene siellä controlpaneliin ja fontit kansioon kopioit sen fontin sieltä omalle koneelle.Wordissä on erikseen palatino ja palationo linotype. Useimmissa muissa ohjelmissa ainakin mulla on pelkkä palatino linotype. Mitä eroa näillä on ja kuinka mä voin ostaa pelkän palatinon? Konsernimme viralliseksi fontiksi on määritelty palatino ja jos yritän löytää palatinon, esim. Indyyn ostettavaksi ainoa fontti minkä löydän on palatino linotype, koska palatino on osa linotype perhettä. Sit wordissä palatinon edessä on semmonen häkkyräkuvake joka näyttää läppäriltä tai printteriltä, en osaa päättää kummalta ja palatino linotypen edessä taas merkintä tt joka tarkoittaa kai truetype fonttia...
dmg.
tietäiskö joku muuten vastaavaa (halvempaa tai jopa ilmaista) miksausohjelmaa ompulle? mun ei oikeestaan tartte tehdä ko ohjelmalla muuta kuin jumppatunteja, miksata siis biisejä yhteen jne. 140 Mixmeister studiosta on vähän suolainen hinta vaan tota tarkoitusta varten...
Eli pääsit eroon?Kylläpä oli ärsyttävä tapaus tämä!
virusohjelma poisteli jotain ja adawarella poistin jotain, mutta silti rönkkäs koko ajan jotain paska ikkunoita. Piti sitten painaa Ctrl-Alt-F10 sen jälkeen kun oli kaiken oleellisen ottanut talteen koneelta :jahas:
Erikoista. Itsellä se on kevyesti nopein selain käynnistymään.Mikähän nyt ois vikana. Google Chromen käynnistys kestää kohtuuttoman kauan. Otin aikaa niin melkein 40 sekuntia kesti ennen kuin pyörähti käyntiin.
Jeps, sillä lähti.Eli pääsit eroon?
Vaikeita tapauksia on, kerran oli yksi itsellä. Mikään ohjelma ei pystynyt poistamaan, jollain tuurilla löysin viruksen käyttämät tiedostot ja poistin ne käsin.
Erikoista. Itsellä se on kevyesti nopein selain käynnistymään.
Kokeilitko jo asentaa uudelleen?
mitä voi tehdä muistitikulle jonka vista kaatuessaan sotki niin, että mikään tiedosto ei ainakaan nimensä puolesta ole enään tunnistettava... saatika että saisi mitään niitä sekasotkuja sieltä auki?