Miten Wordin saa auki ja kiinni ilman hiirtä?:dance2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos löytyy Käynnistä-valikosta, niin painat vain Windows-nappia, ja liikut nuolinäppäimillä.
Niin, mutta entä jos ei löydy...
Mistä saan tai voin ostaa Vaaleanpunainen Pantteri ja Matkalippu vaaraan -peli? Ihan pakko päästä pelaan
Hitto, iski dementia. Mikä tän nappulan nimi nyt olikaan tässä alt gr ja ctrl välissä, eli siis tämä mikä avaa ikkunan kohdalla painaessa valikon.
Toimiiko tietoturvafirmojen sivut yleisesti?Mikäs mättää fsecuressa kun ei saa päivitettyä virustunnisteita? 7 päivää vanhoja ovat nyt. Tarkistaa kyllä päivitykset ok, mutta ei tule muutosta tähän ongelmaan.
oho, unohtu vielä sulkeminen alt+F4.winkey+r winword.exe
Kirjoitat ton googleen, niin heti ekassa hakutuloksesta näyttää löytyvän ohjeita.Mulle on tullut koneeseen joku ihme "TR/ Vundo.Gen" trojani jota en saa pois, Ad-aware ei löydä sitä enkä tiedä mitä helvettiä täs nyt pitäisi tehdä. Hermot meinaa mennä kun virusohjelma piippaa kerran puolessa minuutissa. Tietokoneet ei ole minun vahvin osaamisalueeni ja nyt puuttuu jo näppiksestä osa näppäimistä kun olen nyrkillä yrittänyt korjata ongelmaa!:curs:
Osaisiko kukaan auttaa?
Kiitos vaivaa näkevälle.Hmm onko tuo nyt sitten oikein?
Hieman tosiaan kyllä sekoittaa omaa pakkaa kun yksi laittaa public staticin keskelle ja yksi alkuun ja meillä on opetettu laittamaan se tuonne loppupäähän. Eikä myöskään privatea ole tietääkseni vielä edes käsitelty.
enkä myös siis saa tuolla sitä kyllä eclipsessä toimimaan.