Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikähän ois hyvä ulkonen kovo? Tulis varmuuskopiointiin käytännössä pelkästään. Eli virtakytkin olisi hieno asia. Kokoa sais löytyä 1tb.
Faija osti koneen (HP Pavilion) ja sen mukana ei tullut mitään asennusmediaa, vaan koneen levyllä on erillinen osio (taisi olla restore nimeltään). Miten saan noi levylle, jotta voin koneen asentaa uudestaan?
Vai miten toi restore osio toimii? Pitäs faijan kone vetää sileeksi ja asentaa uusiksi, kun on niin solmussa.
sun täytyy itse polttaa ne asennuslevyt...hommaat dvd levyjä ja järjestelmätyökaluista pitäis löytyä asennuslevyjen tekemiseen tarkoitettu ohjelma. Levyt voi muistaakseni poltta vain kerran.
. Mutta jos toi kerran vain onnistuu, niin pitää kyllä hemmetin tarkka olla noiden levyjen kanssa.Olisko kellään mitään apuja tarjota?Ostin tommosen buffalon wlan-boksin ja asensin sen. Tyttöystävän läppärillä verkko löytyi ja se yhdisti ja toimii moitteettomasti. Oma läppäri, jolla asensin ton verkon ei sen sijaan suostu yhdistämään. Se löytää ton verkon tuolta langattomien verkkojen listasta, mutta siinä lukee: "Tietokoneeseen tallennetut verkkoasetukset eivät vastaa verkon vaatimuksia" ja ton signaalisymbolin päällä on punainen ruksi...
Apuva?! :itku:
Olisko kellään mitään apuja tarjota?
Läppäri on ostettu kokolailla vajaa vuosi sitten ja on ihan perus hp-kamaa. Ja toi tyttöystävän läppäri joka avaa yhteyden on myös hp ja vain paria kuukautta eroo ostoajassa.Läppärisi ei tue langattoman verkon standardia? Kuinka vanha läppäri kyseessä?
Mikä tämä on:? rundll32.exe C:\Users\KYTTJ~1\AppData\Local\Temp\awtqoOGa.dll,#1
Voiko poistaa?
Läppäri on ostettu kokolailla vajaa vuosi sitten ja on ihan perus hp-kamaa. Ja toi tyttöystävän läppäri joka avaa yhteyden on myös hp ja vain paria kuukautta eroo ostoajassa.
Broadcom 802.11g -verkkosovitin, tollalailla ainakin lukee jossain tuolla verkkoasetuksissa kohdassa langaton verkkoyhteys. En oikein mitään koneista ymmärrä, niin en ole varma, että haettiinko tätä. Tosin sama teksti lukee tossa Buffalon Wlan boksin paketin kansissakin.
Miten saa selville että "tukeeko verkkokortti verkonsalausmuotoa" ja "onko verkkokortin IP asetukset automaatilla"? (Joo tiedetään, oon vitun käsi näitten vehkeitten kans...)
Mikähän vois olla levyasemassa vialla, kun on alkanut cd-levyjä (musiikkia) soittamaan silleen katkonaisesti?:( Pätkii kappaleita jatkuvalla syötöllä siten, että jokatoinen sekunnin kymmenesosa kuuluu jotain ja sitten ei... Olen monta levyä jo testannut ja kaikissa sama ongelma.
Todennäköisesti se on paskana. Mulla on muistaaseni kaksi dvd-asemaa hajonnut ja molemmissa tapauksissa alkoi ensin pätkimään esim. leffoissa, kopiointi ei onnistunut ja melkein kaikki cd-poltot meni aina pilalle. Lopuksi koko asemaa ei enää edes näkynyt Windowsissa. Osta suosiolla uusi ja kokeile sillä, ei nuo maksa kuin pari kymppiä.