Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Miten saan poistettua ohjelmia pois koneeltani kun järjetelmä ei anna poistaa sellasia "haittaohjelmia" joita olen tänne ladannnut? Turhauttavaa...

Ei pysty nyt testamaan, kun ei työkoneella Steamia ole, mutta katson sitten, kun pääsen kotio, että toimiiko mulla.

Sorry, muistin vasta nyt testata. Toimii mulla ihan ok, ehkä sun kannattaa asentaa se uusiksi (ota ensin backup peleistä, niin ei tartte ladata uudestaan, sen saa tehtyä steamista), jos ei vieläkään toimi.

Mikä on Global virtual host?
välillä tulee näyttöö sellane pieni ikkuna jossa lukee: Global virtual host lakkasi toimimasta, yritetään selvittää syytä.

ja sit se lataa siinä jotai, oon vaa ruksista aina laittanu kiinni.

Sorry, muistin vasta nyt testata. Toimii mulla ihan ok, ehkä sun kannattaa asentaa se uusiksi (ota ensin backup peleistä, niin ei tartte ladata uudestaan, sen saa tehtyä steamista), jos ei vieläkään toimi.
Miten toi backup tehään? En saa siis Steamia ollenkaan käynnistymään, tulee vaan tämä virheilmoitus. MSN Messengerin mukana aukeava MSN Tänään-ikkunakaan ei enää toimi, vaan tulee liitteenä oleva virheilmoitus. Kiitoksia vinkeistä!

Liitteet

• vitunmsn.webp
    vitunmsn.webp
    14 KB · Katsottu: 122
Miten toi backup tehään? En saa siis Steamia ollenkaan käynnistymään, tulee vaan tämä virheilmoitus. MSN Messengerin mukana aukeava MSN Tänään-ikkunakaan ei enää toimi, vaan tulee liitteenä oleva virheilmoitus. Kiitoksia vinkeistä!
tullu jo melkein kuukauden ajan toi virheilmoitus ainakin mulle, eipä siitä haittaa ole ellei oikeesti käytä msn tänään ikkunaa...

Aivan, et siis pääse ollenkaan steamiin. Sitten ei tule muuta backup keinoa mieleen kuin kopioida sieltä steamin pelihakemistosta pelit talteen ja sitten laittaa takaisin, kun olet asentanut uudestaan. En tiedä toimiiko noin, mutta kannattaa ainakin kokeilla.

Ne pelit löytyy sen Steam/Steamapps hakemiston alta.

missä vois mättää ku välillä koneen suoritinkäyttö on 100% eikä mikää ohjelma ym. ole päällä?

missä vois mättää ku välillä koneen suoritinkäyttö on 100% eikä mikää ohjelma ym. ole päällä?

Katso task managerista, että mikä prosessi sitä suoritinta kuormittaa. Sitten ko. prosessin nimi googleen niin tod.näk. löytyy nopeasti vastaus siihen, että onko virus tms. vaiko ihan laillinen prosessi.

Katso task managerista, että mikä prosessi sitä suoritinta kuormittaa. Sitten ko. prosessin nimi googleen niin tod.näk. löytyy nopeasti vastaus siihen, että onko virus tms. vaiko ihan laillinen prosessi.

task manager? :nolo:

tullu jo melkein kuukauden ajan toi virheilmoitus ainakin mulle, eipä siitä haittaa ole ellei oikeesti käytä msn tänään ikkunaa...

Asetuksista tools - options - general kohdasta tosiaan kannattaa ottaa kokonaan pois se msn live today, se on ihan turha sivu muutenkin, aiheuttaa vaan outoja virheilmoituksia, kaverilta otin myös kun valitti jotain ihme virhettä ja vika korjaantui sillä.

Mitä muistia?

Tarvis saada vanhaan masiinaan vähän enemmän eloa nettikäyttön joten ajattelin ostaa uuden 1gt muistipalikan koneeseen. Kone on Dell™ OptiPlex™ GX280 ja emo käsittääkseni Intel 915G Express. Muistista sanotaan

Memory

Type
400-MHz DDR2 SDRAM

Memory connectors
small form-factor computer: 2

Memory capacities
128-, 256-, 512-, or 1-GB non-ECC

Minimum memory
dual-channel: 256 MB
single-channel: 128 MB

Maximum memory
small form-factor computer: 2 GB

BIOS address
F0000h

Mitäs muistia tuohon nyt sitten pitäisi allaolevasta linkin listasta ostaa. Tukeeko toi emolevy suurempaa hertzilukua kuin 400Mhz, eli toimiiko vaikka 1 Gt 800mhz muistipalikka tuossa koneessa ollenkaan.

linkki
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/26399

Hinnoissa ei ole suurta eroa joten nopeampi olis tietty kivempi, vai huomaako tuota eroa edes perus nettikäytössä.

terveisin,
:david:

Mikä neuvoksi?

Ulkoisen kiintolevyn kotelo (virtasta ei tule koteloon) hajosi ja nyt siirsin kiintolevyn koneen sisälle. Koneen asemat on NTFS ja ulkoisenkin asema on NTFS. Windows Vista tunnistaa levyn heittämällä, mutta ei näytä sisältöä, vaikka tavaraa on reilusti. Haluaa, että formatoisin sen levyn ja lisäksi antaisi formatoida vain 30gb kokoiseksi, vaikka levy on 250gb. Eikö levyn sisältöä saa mitenkään pelastettua vai pitääkö miun ostaa ulkoisen aseman kotelo/telakka ja iskeä levy siihen?

Missä muodossa kannattaisi siirtää vektorigrafiikkaa välillä corel draw->photoshop? Vai onnistuuko tuo vektoreina ollenkaan? Oon löytäny tuohon välille vaan muotoja, jotka pakottavat tallentamaan vektorit kuvina.

Voinko asentaa omistamani xp:n niin monelle kotikoneelleni kuin omistan.. vain vain yhdelle? Jos asennan toiselle pc:lleni niin onko mitään ongelmia sen aktivoinnissa, tms?

Voinko asentaa omistamani xp:n niin monelle kotikoneelleni kuin omistan.. vain vain yhdelle? Jos asennan toiselle pc:lleni niin onko mitään ongelmia sen aktivoinnissa, tms?

Yhdelle. Jos haluat asentaa useammalle, niin sitten pitää ostaa lisää lisenssejä. Eli kyllä, tulee ongelmia aktivoinnissa ;)

Back
Ylös Bottom