Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei pysty nyt testamaan, kun ei työkoneella Steamia ole, mutta katson sitten, kun pääsen kotio, että toimiiko mulla.
Miten toi backup tehään? En saa siis Steamia ollenkaan käynnistymään, tulee vaan tämä virheilmoitus. MSN Messengerin mukana aukeava MSN Tänään-ikkunakaan ei enää toimi, vaan tulee liitteenä oleva virheilmoitus. Kiitoksia vinkeistä!Sorry, muistin vasta nyt testata. Toimii mulla ihan ok, ehkä sun kannattaa asentaa se uusiksi (ota ensin backup peleistä, niin ei tartte ladata uudestaan, sen saa tehtyä steamista), jos ei vieläkään toimi.
tullu jo melkein kuukauden ajan toi virheilmoitus ainakin mulle, eipä siitä haittaa ole ellei oikeesti käytä msn tänään ikkunaa...Miten toi backup tehään? En saa siis Steamia ollenkaan käynnistymään, tulee vaan tämä virheilmoitus. MSN Messengerin mukana aukeava MSN Tänään-ikkunakaan ei enää toimi, vaan tulee liitteenä oleva virheilmoitus. Kiitoksia vinkeistä!
Miten toi backup tehään? En saa siis Steamia ollenkaan käynnistymään, tulee vaan tämä virheilmoitus. MSN Messengerin mukana aukeava MSN Tänään-ikkunakaan ei enää toimi, vaan tulee liitteenä oleva virheilmoitus. Kiitoksia vinkeistä!
missä vois mättää ku välillä koneen suoritinkäyttö on 100% eikä mikää ohjelma ym. ole päällä?
Katso task managerista, että mikä prosessi sitä suoritinta kuormittaa. Sitten ko. prosessin nimi googleen niin tod.näk. löytyy nopeasti vastaus siihen, että onko virus tms. vaiko ihan laillinen prosessi.

task manager?![]()
tullu jo melkein kuukauden ajan toi virheilmoitus ainakin mulle, eipä siitä haittaa ole ellei oikeesti käytä msn tänään ikkunaa...

Voinko asentaa omistamani xp:n niin monelle kotikoneelleni kuin omistan.. vain vain yhdelle? Jos asennan toiselle pc:lleni niin onko mitään ongelmia sen aktivoinnissa, tms?
Yhdelle. Jos haluat asentaa useammalle, niin sitten pitää ostaa lisää lisenssejä. Eli kyllä, tulee ongelmia aktivoinnissa ;)