Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
mite saa jonku uuden netti selaimen, ko ei ole selainta millä hakea? wtf
miten toi on ees mahdollista?

jos on windows, niin avaat oman tietokoneen ja kirjoitat siihen"ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/3.0/win32/fi/" (ilman heittomerkkejä). Sieltä sit kopioit asennustiedoston.

Eiköhän se selviä helpoiten kokeilemalla? Itselläni ei ole kokemusta, mutta kyllä kuulostaisi oudolta että ne näkyis pleikkarilla jos ei ne näy tietokoneella...

Firefox päivitti itsensä firefox 3.0.1 tjsp ja nyt se jättää muistiin "Suljetut välilehdet". Asetuksista en löytäny miten sais ton toiminnon pois. Miks on tuommonen edes pitäny laittaa prkl :D

Joomla ongelma

Mulla on Joomlalla tehty nettisivu. Mikähän on vikana kun nyt useana kertana kun yritän kirjautua adminina sisään backendin kautta, sivusto ei hyväksy salasanaa ja tunnusta?
Onneksi pääsen salasanan vaihtamaan phpMyAdminin kautta ja sitten taas toimii mutta aika työlästä hommaa tehdä joka kerta.

Sivusto toimi pitkään hyvin mutta yhtäkkiä ilmeni tuo ongelma. Olisin kiitollinen vastauksesta!

Mulla on Joomlalla tehty nettisivu. Mikähän on vikana kun nyt useana kertana kun yritän kirjautua adminina sisään backendin kautta, sivusto ei hyväksy salasanaa ja tunnusta?
Onneksi pääsen salasanan vaihtamaan phpMyAdminin kautta ja sitten taas toimii mutta aika työlästä hommaa tehdä joka kerta.

Sivusto toimi pitkään hyvin mutta yhtäkkiä ilmeni tuo ongelma. Olisin kiitollinen vastauksesta!
http://www.joomla.org/announcements/release-news/5199-joomla-156-released.html
Ootko päivittänyt uusimpaan versioon? Vanha versio on hakkeroitu. Pystyivät jonkun aukon kautta muuttamaan just adminin salasanan.

edit. jos salasana koko ajan vaihtuu joksikin muuksi, niin sitten ei välttämättä tuosta ole kyse. Mut silti kannattaa päivittää :)

http://www.joomla.org/announcements/release-news/5199-joomla-156-released.html
Ootko päivittänyt uusimpaan versioon? Vanha versio on hakkeroitu. Pystyivät jonkun aukon kautta muuttamaan just adminin salasanan.

edit. jos salasana koko ajan vaihtuu joksikin muuksi, niin sitten ei välttämättä tuosta ole kyse. Mut silti kannattaa päivittää :)
Joo, päivitykseen menee. Pitää ensin yrittää ottaa jonkunnäköinen varmuuskopio, etten tunaroi koko hommaa.
Kiitos!

Steamin omilta sivuilta löytyy tälläinen kommentti:
https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=8142-EYLV-8657

Eli ilmeisesti tuolla on jäänyt Steamin istunto taustalle, joka pitää käydä task managerissa manuaalisesti tappamassa.
Hmm.. mulla on toi toinen mainittu ongelma, eli virheilmotus tulee ku yrittää käynnistää steamia. Tein mitä tossa neuvottiin, mutta silti ei toimi :( Onkohan tää nyt koko steam tilapäisesti jumissa vai mun koneessa joku vika?

Hmm.. mulla on toi toinen mainittu ongelma, eli virheilmotus tulee ku yrittää käynnistää steamia. Tein mitä tossa neuvottiin, mutta silti ei toimi :( Onkohan tää nyt koko steam tilapäisesti jumissa vai mun koneessa joku vika?

Ei pysty nyt testamaan, kun ei työkoneella Steamia ole, mutta katson sitten, kun pääsen kotio, että toimiiko mulla.

Back
Ylös Bottom