Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
dodiin nyt joku viisas saa auttaa tyhmää...hommasin uuden koneen ja nyt on seuraavanlainen ongelma:kun laitan musiikkikappaleen soimaan media playerilla niin biisi kyllä rupeaa soimaan mutta ääntä ei kuulu?olen koittanut tuolta asetuksista jotain säätää mutta ei kuulu ei sitten mitään..
Onko kellään tietoa miten saisin natin avattua xbox360:lle. Valittaa siitä ja ei sen takia toimi live kunnolla. Oon koittanu ettiä noita ohjeita sen avaamiseen, mutta ei ole tuolle mun vehkeelle(telewell ea510) ohjeita löytynyt.
dodiin nyt joku viisas saa auttaa tyhmää...hommasin uuden koneen ja nyt on seuraavanlainen ongelma:kun laitan musiikkikappaleen soimaan media playerilla niin biisi kyllä rupeaa soimaan mutta ääntä ei kuulu?olen koittanut tuolta asetuksista jotain säätää mutta ei kuulu ei sitten mitään..

Mulla on Firefox 2.0.0.16 ja Logitechin perushiiri usbiväylässä ja hiiressä rullanappi.
Miten saan rullanappia painamalla selaimen menemään edelliselle sivulle? Shift+rullanpyöritys ei ole siis se mitä haen.
EDIT: Nyt on Firefox 3.0.1 eikä siihenkään ollut moista fiitsöriä tullut.
Mulla lakkasi Ipod Touchissa Home-näppäin toimimasta. Takuu on voimassa, mutta meneekö takuuseen? Joissakin laitteissa (puhelimet ym.) takuu ei korvaa kuluvia osia (näppäimet..), mutta miten on tässä Ipodissa?
Vieläkö pitää paikkansa se nyrkkisääntö XP:n kanssa että näennäismuistin koko = 1,5 x RAM:n koko ?
Jos on asetus päällä, että viestit tallentuvat niin esim keskusteluikkunassa ylhäällä on kohta "Tarkastele koko tämän yhteyshenkilön keskusteluhistoria". Tai "tiedosto"- "näytä viestihistoria".Mites windows live messengeristä näkee viestihistoriasta vanhat tsättäilyt?