Basso
Nalle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Basso en minäkään nyt noin tyhmä ole:D
Kokeile painaa sitä linkkiä:D
Missing Parameters
One or more of the parameters required to process your download request were missing. Please return to the previous page and try again.
Codecci puuttuu... Luulen että se Firefox ilmottaa siinä ylhäällä palkissa jotain että tarviit codecin ja että hae lisäosia painamalla nappia.
Missä mättää, kun PS3:n ääni kuuluu, mutta kuva ei näy. Mä käytän scartia, kun on sen verran vanhempi tv, että ei HDMI sovi takapaneliin.
Any ideas? Piuhat testattu moneen kertaan, hyvin on kiinni.

Ei tuollaista olekaan kun [NoDB]. En tiedä mitä toi [NoDB] tarkottaa, mutta sen kortin malli se ei ole, joten siksi ei löydy ajureitakaan. Ota Käynnistä-valikosta "suorita" ja kirjoita siihen "dxdiag", josta katsot Ääni-välilehdeltä sen äänikortin mallin.![]()
Kokeiltu on tuotakin komentoa, se anto äänikortiks SB X-Fi Audio [EC00]. En kyllä tällekkään mitään ajureita löytänyt :S
Jollet oo jo poistanu ni mulla virtuaalissa oli tommonen kansio ja siellä uninstaller, teeppäs se. Se oli aika simppeli poistaa, ei paljo amuuta tarvinnutLatasin uusimman BS Playerin ja poistin kuitenkin samantien. Siitä jäi nyt sitten koneelle joku tollanen Advantage-mainosjuttu päälle, eli se aukasee itsekseen selaimen, josta pukkaa jotain pokerimainoksia tms. Mistä saan poistettua tuon?
tohon perään joku ccleaner vois olla iha kiva kans.