Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Codecci puuttuu... Luulen että se Firefox ilmottaa siinä ylhäällä palkissa jotain että tarviit codecin ja että hae lisäosia painamalla nappia.

Sehän siinä kun en tiedä että mikä sitä pitäis olla.. Ei lue mitään.

Ennen toimi mainiosti mutta yhtäkkiä kävi noin. En omasta mielestäni kyllä ole mtn muutoksiakaan tehnyt.. :/

Missä mättää, kun PS3:n ääni kuuluu, mutta kuva ei näy. Mä käytän scartia, kun on sen verran vanhempi tv, että ei HDMI sovi takapaneliin.

Any ideas? Piuhat testattu moneen kertaan, hyvin on kiinni.

Missä mättää, kun PS3:n ääni kuuluu, mutta kuva ei näy. Mä käytän scartia, kun on sen verran vanhempi tv, että ei HDMI sovi takapaneliin.

Any ideas? Piuhat testattu moneen kertaan, hyvin on kiinni.

Käynnistä Pleikkari pitämällä virtanäppäintä pitkään pohjassa, kunnes kone piippaa muutaman sekunnin kuluttua, se resetoi näyttöasetukset.

Asensin tuossa eilen Mass Effectin ja ennen kun aloitin pelaamaan niin anto sellaisen ilmoituksen, että olisi syytä päivittää äänikortin ajurit tai muuten saatta crashailla. Ja oikeassahan se oli, vaikka ei varsinaisesti crashaa niin saattaa vetästä esim jonkun puhe repliikin kokonaan ilman ääntä:jahas:.

Äänikortti on siis Creative SB X-FI [NoDB], mutta en löytänyt mistään tähän drivereita. Voiko tosiaan olla mahdollista, että tähän ei sitten ole ajureita ollenkaan vai etsinkö vain väärillä hakusanoilla?

On kokeiltu jo perus: "Creative SB X-FI [NoDB] drivers" hakusanoilla, mutta löydy kun paskaa.

Ei tuollaista olekaan kun [NoDB]. En tiedä mitä toi [NoDB] tarkottaa, mutta sen kortin malli se ei ole, joten siksi ei löydy ajureitakaan. Ota Käynnistä-valikosta "suorita" ja kirjoita siihen "dxdiag", josta katsot Ääni-välilehdeltä sen äänikortin mallin. :)

Ei tuollaista olekaan kun [NoDB]. En tiedä mitä toi [NoDB] tarkottaa, mutta sen kortin malli se ei ole, joten siksi ei löydy ajureitakaan. Ota Käynnistä-valikosta "suorita" ja kirjoita siihen "dxdiag", josta katsot Ääni-välilehdeltä sen äänikortin mallin. :)

Kokeiltu on tuotakin komentoa, se anto äänikortiks SB X-Fi Audio [EC00]. En kyllä tällekkään mitään ajureita löytänyt :S

Kokeiltu on tuotakin komentoa, se anto äänikortiks SB X-Fi Audio [EC00]. En kyllä tällekkään mitään ajureita löytänyt :S

Avaa tietokone ja katso siitä äänikortista mikä se on. Jossei lue nimeä niin siinä on varmasti joku numero minkä avulla sen saa selville.

Ihme merkintöjä näyttää. Mutta toi nimi nyt viittaisi siihen, että kyseessä on X-Fi Xtreme Audio. Koita sen ajureita, veikkaan että se on se.

Latasin uusimman BS Playerin ja poistin kuitenkin samantien. Siitä jäi nyt sitten koneelle joku tollanen Advantage-mainosjuttu päälle, eli se aukasee itsekseen selaimen, josta pukkaa jotain pokerimainoksia tms. Mistä saan poistettua tuon?
Jollet oo jo poistanu ni mulla virtuaalissa oli tommonen kansio ja siellä uninstaller, teeppäs se. Se oli aika simppeli poistaa, ei paljo amuuta tarvinnut :) tohon perään joku ccleaner vois olla iha kiva kans.

Kannettavan oma webbikamera ei ota onnistuakseen! Acerin Aspire 5100 sarjaa. Mitä tolle tarvii tehdä et alkaa toimimaan, nyt ei oo ku musta tai valkonen kuva. Oon koittanu ettiä acerin sivuilta ohjeita, ohjauspaneelia kääntäny ja vääntäny, tuloksetta. Itseasias acerin sivuilla ei oo edes mainintaa enää 5100 sarjasta.. prkl.

Nimim. Heitänkö seinään?

Osaisiko joku kertoo mikä on vikana, kun musiikin lataus lailliselta pop-cityltä mp3 soittimeen stoppaa kesken kaiken ja koneelle tulee näkyviin ilmoitus: insert ei onnistu IWMDMStrogecontrol. Sen sijaan kappaleiden polttaminen cd levylle onnistuu kyllä...

Back
Ylös Bottom