Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Asetuksista näyttää löytyvän toikin.
Työkalut->Asetukset->Välilehdet: "Valitse linkistä avattu välilehti" ruksi pois.

Kiitos kiitos, mutta tuokaan ei auta. Tosin FF käyttäytyy muutenkin oudosti, kun esimerkiksi täällä viestiin vastatessa mikään noista työkalurivin painikkeista ei toimi minulla...kai se on uudelleen asennus edessä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin Tab Mix Plus hoiti lopulta homman ja huomasin, että en voi editoida viestiä, kun save-nappikaan ei toimi...ainoastaan Pikavastaus- ja Normaalivastaus -napit toimivat viestejä lähetellessä..hassua tämä elämä...täytyy kai korkata viinapullo.

mistä se johtuu että jotain peliä käynnistettäessä (tässä tapauksessa fallout2) tulee teksti "not enough free hard disk space. Fallout2 requires atleast 20mg free hard disk space". Ja minulla on siis enemmän kuin toi 20 megaa vapaa kovolla, ja paljonkin enemmän. Ja peli toimi eilen vielä ihan hyvin. Ongelma ei korjaannu käynnistämällä kone uudestaan

mistä se johtuu että jotain peliä käynnistettäessä (tässä tapauksessa fallout2) tulee teksti "not enough free hard disk space. Fallout2 requires atleast 20mg free hard disk space". Ja minulla on siis enemmän kuin toi 20 megaa vapaa kovolla, ja paljonkin enemmän. Ja peli toimi eilen vielä ihan hyvin. Ongelma ei korjaannu käynnistämällä kone uudestaan

Asenna päivitys 1.02 peliin niin pitäisi korjaantua. Vanhat savet eivät sitten toimi päivityksen jälkeen.

http://www.svatopluk.com/fallout/download/f2patch.stm

Testaa molempia USA ja UK versioita, jos et tiedä kumpi on.

Ohjeita:

http://www.gamebanshee.com/forums/f...problems-with-fallout-2-check-here-67053.html

Tälläinen probleema: shell:llä loggasin irssiin, mutta en muistanut käyttää /quit komentoa poislähtiessä vaan suljin ikkunan yläkulman rastista. Ja tästä ollen silloinen nick jäi roikkumaan sinne enkä osaa ottaa sitä uudelleen käyttöön. Mikäs avuksi?

mistäs muuten johtuu että windowsin kello on sekaisin? viruksia ei kyllä ole löytynyt ja on ollut jo pitkään sekasin, eli "nollaantuu" tietyn väliajoin aina samaan kohtaan esim klo -> 01.00 :een

Uuden kovon formatointi edessä, 400 gigan kovo näyttää että tilaa olisi 128 gigaa. Meneekö ihan formatoimalla NTFS vai pitääkö jotain muuttaa ihan fyysisesti?

Vinkkiä hyvään, simppeliin sähköpostiohjelmaan? En jaksaisi Operaa laittaa vain sen takia koneelle. Outlookia en viitsisi käyttää jos parempaa on tarjolla... Welhon kautta sposti, kaksi tiliä joten jos olisi vielä sellainen ettei toisen viestejä pääsisi lukemaan? Ihan periaatteen vuoksi tuo olisi suotavaa vaikka samaan lootaan tulevallakin pärjätään.

Vekkuli: mites olisi Mozilla Thunderbird? Itse olen käyttänyt sitä nyt muutaman vuoden ja kovasti olen tykännyt. Toisaalta muita softia en ole käyttänyt, joten olen autuaan tietämätön josko parempaa olis tarjolla.

Kun Winampissa pistää pauselle ja sitten uudestaan soimaan, kuuluu kaiuttimista pelkkää kohinaa. Kun tekee saman uudestaan, niin soi normaalisti. Osaiskohan joku sanoa, mistä mahtaa johtua?

Winampin versio 5.32, äänikortti Asuksen emoon integroitu, josta äänet optisella lähdöllä vahvistimeen. Piuhassa vika ei ole, sillä sama ongelma esiintyy myös kuulokeliitännässä.

Joe ei ajureiden ja winampin uudelleenasentamisen jälkeen toimi, niin ei hajuakaan missä vika. Suurin virhe on ehkä winamp 5, sillä 2.xx version jälkeen nuo ei hääppösiä tekeleitä ole ollu IMO.

DC++:ssa ongelma:

Ei lataa hubilistaa, vaikka on sallittu palomuurista. Versio on 0.698, olen kyllä koittanut muillakin versioilla, mutta ei niin ei. Mikä avuksi?

DC++:ssa ongelma:

Ei lataa hubilistaa, vaikka on sallittu palomuurista. Versio on 0.698, olen kyllä koittanut muillakin versioilla, mutta ei niin ei. Mikä avuksi?

Hae jonkun toisen hubilistan osoite. Ei aina lataa joo niitä listoja, kannattaa laittaa hubeja favoritteihin niin että ne aukeaa sit aina käyynistyskerralla, eikä haittaa vaikkei toimisikaan noi hubilistat siinä :)

Miksi pirussa Googlen hakutuloksien klikkaaminen vie aina jollekin ihmehakukoneelle eikä haluttuun kohteeseen? Onko mulla joku virus koneella?

APUA! APUA! APUA! APUA! APUA! APUA! APUA! APUA!

Messengeri laitto yhden kaverin keskustelussa mulle linkin, joka tuli niinku "Kaveri sanoo:
*linkki* :P " -muodossa. Eli linkki jonka perässä (tai edessä) kieltä näyttävä hymynaama.

Tietysti odotin kaverin taas löytäneen netistä jotain hauskaa joten avasin linkin, tallensin kohteen levylle ja avasin tiedoston. JEE! Virus tuli. Nyt en uskalla mesee käynnistää etten levitä virusta ite eteenpäin.

Onko ohjeita miten toimia? Uskaltaako koittaa käynnistää mesee? Miten pääsen vihuliaisesta viruksesta eroon ja mitä se edes tekee?!?!?!?!

Mulla on semmosia DVD-levyjä joihin voi polttaa 4,7GB tavaraa, mutta kun avaan neron niin se näyttää että sinne mahtuis vaan 4,4GB? Miksi näin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom