Mulla sama.
Tosiaan Mozilla ja IE näyttävät sivun normaalisti. En keksi mikä vika tuossa voi olla, kun aiemmin ei ole ollut Chromessa mitään ongelmia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla sama.
Ei emolevy kestä tollasta. Juotokset sanoo rits ja räts. Sopivasti kun vääntyy niin se on selvä peli. USBien osalta voi tsekata porttien kiinnityksen emolle, ovatpa sitten kiinni suoraan tai omalla kaapelilla. Tuo muutaman sekunnin viive on just tyypillinen kontaktihäiriöissä.Hjälp, sama ongelma edelleen tosin lähtenyt pahenemaan. Noita muutaman sekunnin katkoksia tulee 5-10min välein, vähän vitun ärsyttävää kun vaikka pelatessa laitteet lakkaa toimimasta. On kokeiltu ruksittaa nuo virransäästöt usb porteilta pois laitehallinnasta muttei vaikutusta. Ajureitakin koittanut päivittää mutta kone sanoo niiden olevan ajan tasalla. Annetaan vielä sen verran taustoja, että ongelmat alkoivat marraskuussa kun läppäri tuli vajaasta parista metristä suoraan tonttiin... Usb lisäksi välillä kone menee ihan jumiin, jolloin uudelleen käynnistys palauttaa sen taas eloon.
Kovalevy ja/tai emolevy vetelemässä viimeisiään? Ikää laitteella melkein 3v, sen verta jaksaa edelleen pyörittää softia ettei tekisi mieli vielä uuttakaan ostaa. Koneena siis Toshiba L755.
Minkä takia mulla ei näy Finnkinon sivut kunnolla? Noi kaikki kuvat eivät aukea, vaan näkyvät tollaisina ihmeellisinä. Ongelma on jatkunut pari päivää ja vika taitaa olla mun tietokoneessa. En pysty esim.ostamaan lippuja netin kautta tuon ongelman tähden. Olen tyhjentänyt historia- ym. tiedot.
Mozillan kautta näkyy, mutta ei Chromen. Haluan käyttää Chromea.
/No perkele, oma vikahan toi on mutta tietty se emolevy sit hajoaa joka on käsittääkseni läppärissä kalleimpia vaihdettavia osia... Täytyy sit sinnitellä nykyisellä kunnes saan uuden koneen hankittua. Piti vielä pöytäkonekin hankkia ihan pelikäyttöön niin uusi perusläppäri ei ainakaan lohduta lompakkoa...Ei emolevy kestä tollasta. Juotokset sanoo rits ja räts. Sopivasti kun vääntyy niin se on selvä peli. USBien osalta voi tsekata porttien kiinnityksen emolle, ovatpa sitten kiinni suoraan tai omalla kaapelilla. Tuo muutaman sekunnin viive on just tyypillinen kontaktihäiriöissä.
Purkuhommia ja korjaushommia varmaan tiedossa jos kiinnostaa yrittää...
Onko jotain laajennuksia käytössä Chromessa? Ublock kuulemma ainakin rikkoo joitain sivuja tuohon tyyliin.
Selaimeen liitettyjä lisäosia esim. mainosten poistamiseen. Löytyy oikean yläkulman asetusvalikosta valitsemalla asetukset -> laajennukset.Jaa-a. Nyt kun vielä selität tampiolle, että mitä noi laajennukset olivat ja miten niiden olemassaolon voi selvittää? :D *nolo*
Aika usein auttaa ottaa kasetti irti, heilutella sitä vähän ja laittaa se takaisin kiinni. Ei toki toimi aina, enkä tunne juuri sinun tulostinmallisi erityispiirteitä.
Osaako joku sanoa miten sais nollattua tai jotenkin ohitettua tulostimen värikasettivalituksen? Tai siis, kun on tuollanen väritulostin (Epson Stylus SX115), ja se romu valehtelee esimerkiksi punasen värin loppuneen vaikka se ei todellakaan ole.
Ja juuri kun olin ostanut uuden mustan värikasetin, niin ei sitäkään voi käyttää kun joku turha väri on olevinaan loppu nyt. En todellakaan osta enää yhtään punasta/sinistä/keltasta kasettia. Yhtään niitä värejä edes käyttänyt...
Tiedän kyllä sen yhden venäläisen nettisivun missä on eri tulostinmalleihin jotain ohjelmia millä noita voi ohittaa, mutta ei löytynyt tähän malliin.