Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Kokeilin, ei auta.
Edelleen ihmetyttää kun ei pääse edes biosiin tai hp:en palautusosioon kun ne ei liity windowsiin.

Sama läppäri (dv-5) ja sama ongelma käynnistäessä kuin tässä videossa. Ledit syttyy samalla lailla kuin tässä joka saattaa viitata, että joku komponenttikin voi olla rikki.
http://m.youtube.com/results?q=hp bios&sm=3

Näissä hp läppäreissä on mallivika, että lämpenevät liikaa jolloin ajansaatossa voi jotkin komponentit ottaa damagea.

Juu noissa DV6:ssa etenkin on mallivikaa. Jos se on kuumentunut liikaa, niin emo varmaan kärähtänyt :/
250€-> + työt veikkaisin kustannuksiksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on yks HP DV läppäri joka ylikuumeni helvetisti ja sit aina pimahtaa. Tossa se on palasina, vaihdan siihen teipit ja tahnat niin ehkä pelittää taas.

On muuten sit saatanallinen prosessi, et melkein suosittelen huoltoon kiikuttaa.

Juu noissa DV6:ssa etenkin on mallivikaa. Jos se on kuumentunut liikaa, niin emo varmaan kärähtänyt :/
250€-> + työt veikkaisin kustannuksiksi.

Tulee maksamaan sen verran, että ei kannata korjauttaa. Pelkkä vian selvittäminen yhdessä liikkeessä oli 50€ + osat + osien vaihtotyö.
Uutta läppäriä vaan ostamaan.:)

Näin jälkikäteen olisi pitänyt asentaa ohjelma seuramaan koneen lämpötilaa ja käyttää jäähdyttävää läppärialustaa jos tämä vika nyt edes johtui liiasta lämmöstä.

Rainmeter experttejä? En saa musiikkisoitinta (VLc) toimimaan rainmeterissä. Asensin VLC:n plug-inin ja haluamani skinin mutta soitin ei ilmesty näytölle. Meinaa mennä hermot tämän kanssa. Help?

Rainmeter experttejä? En saa musiikkisoitinta (VLc) toimimaan rainmeterissä. Asensin VLC:n plug-inin ja haluamani skinin mutta soitin ei ilmesty näytölle. Meinaa mennä hermot tämän kanssa. Help?
Siis, oot ihan lisännyt sen VLC Rainmeter palikan näytölle? Noi kun on modulaarisia, skinikohtaisesti. Yleensä jos siellä on yksikin esillä niin voit right-clickil avata menun mistä saa muita palikoita.
Tietty jos muuten käyttänyt jo tuota pidempään niin varmaan tiesit jo.

Mulla bugailee tuo vähän väliä, joskus kun päivittää ajurit, joskus kun päivittää Rainmeterin, jne. Aika herkkä softa, tosin varmaan riippuu myös skinin laadusta.

Siis kun right klickkaan valikossa näkyy voi kellot, jne. mitä tossa oli valmiina mutta ei tuu mitään mediasoitin vaihtoehtoa. Toi skini oli ilmanen deviantartista ladattu, lähinnä kokeilua varten muttei silti toimi.
Ja kun ei jaksaisi pitää tuota vlc:tä itsessään auki koko ajan tuolla takana kun muuten ihan turha ja rasittava noiden ikkunoiden kanssa pelleillä.

E: niin ja en oo lisännyt sitä palikkaa kun en sitä juuri saa/osaa lisätä.

Skinihän siis tukee VLC komponenttia?

Jos ADSL modeemissa on NAS-tuki ja kaksi USB-paikkaa niin voiko siihen voiko siihen lykätä kiinni ihan minkä vaan ulkoisen kovalevyn? Ja miten se näkyy koneella?

Jos ADSL modeemissa on NAS-tuki ja kaksi USB-paikkaa niin voiko siihen voiko siihen lykätä kiinni ihan minkä vaan ulkoisen kovalevyn? Ja miten se näkyy koneella?

Teoriassa voi liittää minkä tahansa ulkoisen kovalevyn. Jotkut reitittimet vaativat tietyn tiedostojärjestelmän levyllä, mutta sen saa muutettua alustamalla levy. Verkkokovalevy ilmestyy Windowsiin Verkko juureen. Löydät sen Oma Tietokone- osion vasemmasta reunasta.

minulla on leffa joka on mkv tiedostona ja sisältää tekstit, mutta kun muutan tiedoston esim mp4 muotoon niin tekstit häviää, onko joku keino jolla saisi tekstit pysymään niin että leffa toimisi myös dvd playerissä?

minulla on leffa joka on mkv tiedostona ja sisältää tekstit, mutta kun muutan tiedoston esim mp4 muotoon niin tekstit häviää, onko joku keino jolla saisi tekstit pysymään niin että leffa toimisi myös dvd playerissä?

vaikka tuosta ohjeita.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mikahan selain? Ainakin Chromessa adblock on valkoinen kammen punaisen ympyran sisalla oikeassa ylakulmassa tahti-nappulan vieressa. Sita kun klikkaa niin saa auki valikon mista voi saadaa toimivuutta (kokonaan pois / pois ko. sivustolla / jne )

Chrome, mut tossa tähden vieressä on joku vihreä renkula ja numero kolme, tulee joku minun avast auki.
http://aijaa.com/8x6AKa

Voi olla että kohta näkyy kaikkea muutakin. :)
No en mä niin tyhmä oo etten olis ottanu jotain muuta tilalle.
Mun hermo ei vaan kestä yhtään tälläistä tietokoneiden vittuilua, joten avast sai mennä!
enkä malttanu odottaa et joku vastaa ja neuvoo, oli pakko päästä heti katsomaan :)

Mulla on tommone melko vanha telewell langallinen modeemi ja soneran laajakaista. Nyt sonyn xperia z1 tulossa jolla nettisurffailu olis aika olennainen asia joten mietityttää pystynkö ja jos pystyn niin miten ottamaan kännykällä läppäristä wifin kautta nettiyhteyden? :face: Ikinä ennen en ole wifiä käyttänyt joten oon aivan pihalla koko hommasta.

Mulla on tommone melko vanha telewell langallinen modeemi ja soneran laajakaista. Nyt sonyn xperia z1 tulossa jolla nettisurffailu olis aika olennainen asia joten mietityttää pystynkö ja jos pystyn niin miten ottamaan kännykällä läppäristä wifin kautta nettiyhteyden? :face: Ikinä ennen en ole wifiä käyttänyt joten oon aivan pihalla koko hommasta.

Pystyt varmasti. Et kerro mikä läppäri ja mikä käyttis, joten ohjeita ei voi laittaa.

Helpommalla pääset, kun siirrät kotisi radioverkkoaikaan. Tarvitsee 20 euron sijoituksen.
Netwjork 300Mbps WLAN-tukiasema, musta, langaton palomuuri/reititin + 4 porttinen kytkin. | Tukiasemat 300Mbps | Langattomat | Verkkokauppa.com

Juu ehdottomasti oma purkki. Se on sitten puhelimesta vain yksi näpäytys kytkeytyä langattomaan. Läppäristä jaettu verkko bugaa enemmän ja katkeilee helpommin sekä tietysti on riippuvainen siitä että kone on käynnissä ja toimii.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom