Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Mistä voisi johtua kun suljen google chromen, oletus hakukone vaihtuu itsestään yahooksi, joudun joka kerta vaihtamaan sen takaisin googleksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkohan tietokoneessani muuttunut jokin asetus, kun en pysty siirtämään tiedostojen ja kansioiden paikkaa vetämällä? Ainoastaan leikkaa-liitä-toiminnolla onnistuu. Missä vika? Ennen toiminut normaalisti.

Koita raahaa niitä oikea nappi painettuna vasemman sijaan. Mitä vaihtoehtoja antaa kun päästät irti?

Vika lienee hiiressä tai sitten Windows(?) sekoilee. Koita ottaa hiiri pois ja kytkeä takaisin tai kokeilla eri hiirellä. Tai sitten painat ESCiä kun ongelma ilmenee, voi auttaa vaikka kuulostaa tyhmältä. :)

TML tai saa joku muukin vastata jos tietää... Paljonkos Amd on lupaillut mantlesta lisä tehoa esim. bf4? Mä jo tuon Amd:n bäfä ketjussa lyttäsin ~ kuukausi sitten, mutta nyt pitää kyllä vähän miettiä. 780ti houkuttelis, mutta hinta on kyllä niin suolanen.

Onkohan tietokoneessani muuttunut jokin asetus, kun en pysty siirtämään tiedostojen ja kansioiden paikkaa vetämällä? Ainoastaan leikkaa-liitä-toiminnolla onnistuu. Missä vika? Ennen toiminut normaalisti.
Avaa resurssienhallinnasta joku kansio, missä on alikansioita (esim. omat tiedostot) -> paina jotakin kansiota hiiren oikeelle painikkeella ja pidä painettuna ja paina samalla Esciä.

Tää nyt ei varsinaisesti koske tietokoneita, mutta kysytääs. Kävi lapsus ja noteII:sta särkyi näyttö. Särkyipä jopa niin pahasti, ettei meni ihan mustaksi. Kännykkä kyllä lähtee päälle, koska valot tulee näppäimiin ja täristääkin startatessa. Pitäs nyt kuitenkin saada otettua tuolta tiedot talteen (yhteystiedot ja kuvat, joita en oo kerenny vielä koneelle tallentaa.) Käytössä mulla on ollut Macilla tämmönen androidfiletransfer-niminen ohjelma, josta nyt ei kuitenkaan ole mitään hyötyä. Vaatii nimittäin että näytön saa avattua, jotta pääsee käsiksi tiedostoihin ja tietoihin.

Onko mulla mitään konstia tai mahiksia saada tota toosaa tyhjäksi?

Eikö se aukea ihan massamuistina koneella? Jos menet katsomaan kovalevyjä niin näkyykö siellä se puhelin myös yhtenä? Mun puhelin ainakin näkyy, kyseessä tosin Windows.

Riippuen asetuksista, mutta oletuseksena monet Android -laitteet ei näy massamuistina koneella suoraan, kun vaan kytkee piuhan. Kun kytkee piuhan, niin laite kysyy, että mitä tehdään ja oletuksena vaan lataa virtaa akkuun. Tämän voi asetuksista vaihtaa..

Riippuen asetuksista, mutta oletuseksena monet Android -laitteet ei näy massamuistina koneella suoraan, kun vaan kytkee piuhan. Kun kytkee piuhan, niin laite kysyy, että mitä tehdään ja oletuksena vaan lataa virtaa akkuun. Tämän voi asetuksista vaihtaa..

Nerokasta. Sitten pitäs vielä selvittää, että miten pääsee käsiksi asetuksiin... :D

Eikös yhteystiedot synkkaa automaattisesti gmailiin android luureissa? Siis tietty on täytynyt se tili sinne näpytellä kun puhelimen on ottanut käyttöön...

Mitenkäs niin? Mitäs hölmöä siinä on että kaikki tiedot menee automaattisesti talteen ja uuden luurin käyttöönotossa taas palautuu automaattisesti?

Yritän asentaa macille MKV movie playeria. Kun olen ladannut sen tiedoston, niin kysytään, että this link needs to opened with an application. Millä mä sen saan auki?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom