- Ikä
- 43
No nyt lähti toimimaan LA Noire paremmin. Silti, suorituskyky ei ole hurjasti parempi. Ajureissa pääsyy siis, mutta luulisin että prossu pitää vaihtaa jos lisää tehoja haluaa tähän koneeseen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tsekattu, ei oo roskapostissakaan.
Muistaakseni siinä kestää hetken kunnes se lähettää viestin. Ja muistithan varmasti lukea oikeaa sähköpostia? ;)
Joihinkin reitittimiin voi, mutta ei se kovalevyn tyypistä riipu. Eli mikä vain USB ulkoinen kovalevy käy jos reititin sitä tukee.Voiko ulkoisen kovalevyn laittaa kiinni kotiverkon reitittimeen ja sieltä voisi hakea jokainen kotiverkon tietokone tietoja? Jos voi ja siihen on jokin tietyn tyyppinen kovalevy, niin olisiko esimerkkiä näyttää?
Voiko ulkoisen kovalevyn laittaa kiinni kotiverkon reitittimeen ja sieltä voisi hakea jokainen kotiverkon tietokone tietoja? Jos voi ja siihen on jokin tietyn tyyppinen kovalevy, niin olisiko esimerkkiä näyttää?
Kiinnostaisi ostaa tämä muistitikku: http://www.groupon.fi/deals/helsinki/groupon/5682238?nlp=&CID=FI_CRM_1_0_0_131&a=1153
Koska olen täysin tampio näissä jutuissa, joudun kysymään näinkin yksinkertaista juttua, että jos tossa sanotaan, että muistikku käy seuraaviin käyttöjärjestelmiin: Windows Vista/XP/2000/ME/98/95 ja Mac OS 8.6 ja uudemmat, niin trakoittaako se silloin sitä että voin käyttää tuota tietokoneessa, jossa on käyttöjärjestelmänä Windows XP?
joo minäkin oon pelkkä keila tietokoneiden kanssa mut siinä lukee kerran että käy XP:n kanssa ni eiköhän se silloin käy. mä en ees tienny että voi olla tikkuja jotka ei kävis johonki mutta enhän mä näistä mitään tiedäkään.