Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alt + F4 voi toimia joskusKuinka voin sulkea esim. ohjelman tai pelin joka kaatuessaan peittää koko näytön, enkä nää taskmanageria painaessani ctr alt del?
Pohjan luukut auki ja paineistetulla ilmalla putsausta. Imuri ei ole niin hyvä ratkaisu.1,5 vuotta vanha läppäri (ei mikään halpis sellainen) ylikuumenee ja alkaa pitää omituista ääntä. Akun olen irroittanut ja käytän pelkästään verkkovirralla. Olen imuroinut näppäimistön, ettei pitäis pölyinenkään olla (ja säilytän kansi kiinni.) Tuuletin toimii, joten siitäkään ei voi olla kyse. Eli mit vit?!
Ei ollu tätä listattuna, kokeilin silti eri yhdistelmiä, mitään ei tapahdu.Kyllä printterit yleensä testisivun printtaa ilman tietokonettakin. Tällä tavoin saa selville onko vika printteissä vai koneessa.
'Ei ollu tätä listattuna, kokeilin silti eri yhdistelmiä, mitään ei tapahdu.
Kokeilin printata myös toisella pc:llä ja läppärillä, sama vika molemmilla kokeiluilla. Mun veikkaus on että noi tulostuspäät on vaan täysin tukossa, mutta miten niitä sais auki? Printterin oma puhdistusohjelma ei tepsi.
Et voi olla tosissasi?!! :hyvä: Väitätkö sä, että sä et ole ikinä tyhjentänyt tietokoneen roskakoria? :wtf: Voi olla kiintolevy aika täynnä, jos on kovinkin vanha kone.Jos poistan tietokoneesta kuvatiedostoja, niin ilmeisesti ne siirtyvät jonnekin roskakoriin. Mistä löydän tuon roskakorin (Windows XP). Tarkoitus olisi tyhjentää se.
Et voi olla tosissasi?!! :hyvä: Väitätkö sä, että sä et ole ikinä tyhjentänyt tietokoneen roskakoria? :wtf: Voi olla kiintolevy aika täynnä, jos on kovinkin vanha kone.
Tossa on ohjeet sulle, jos se nyt on niin vaikeaa: http://lmgtfy.com/?q=Windows+XP+roskakori
Mulla on kissat usein "siivonnu" työpöytää jos oon unohtanu tuupata näppistason piiloon, siinä on joskus käynyt niin että ensin kaikki muut tiedostot ja pikakuvakkeet lentäny roskakoriin ja sitten roskakori on poistettu jotenkin, pitää kuulustella kissoja miten se tapahtuu :DTota muuten mietin että miten roskakorin pikakuvake voi hävitä työpöydältä? Ainakaan ennen sitä ei pystynyt poistamaan, nyttemmin en ole uskaltanut edes yrittää koska mistäs sen sitten kaivais takaisin :D