Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Google Kalenteri ja siihen e-mail reminder? Toki vaatii että s-posti on auki, tai että s-posti on esim. puhelimessa. Tuo gKalenteri on mun mielestä niin nopea käyttää.Mikä on helpoin ja yksinkertaisin tapa lisätä muistutus tietylle päivälle Windows 7:ssa? Muistilappuhan taitaa olla koko ajan työpöydällä ja kalentereihin ei saa lisättyä tietoja kirveelläkään. Outlook on vieras, opettelen jos on pakko
Voin raportoida ainakin omalta kohdalta tuon suhteen viikon sisään. Tilasin juuri olohuoneen koneeseen 24€ arvoisen 300Mbps USB verkkokortin jossa on pieni telakka jolla vastaanottimen saa paremmalle paikalle.Alkaa riittämään johtosotku ympäri kämppää ja ajattelin luopua nettipiuhasta, kun kerran wlan-boksi löytyy taloudesta. Onko tollaisista USB-wlan -vastaanottimista mihinkään? Vai kannattaako mun hankkia verkkokortti? Mihin hintaan nettini alkaa skulaamaan ilman johtoa luotettavasti?
Voihan sellainen olla ja ajaa joskus käsin, mutta älä laita siihen toiseen automaattista toimintoa vaan aja se käsin. Jostain syystä tälläistä olen lukenut.Pitäiskö mun asentaa koneelle jotain spybot tjms. ohjelmia? Nyt löytyy vain Microsoft Security Essentials.
Mun mielestä ainakin Windows 7 kohdalla riittää. Eli Windows Firewall + MSSE on mun mielestä kaksistaan jo aivan tarpeeksi. Eiköhän sama päde Vistan kohdalla.Riittääkös tuo winukan oma palomuuri vai pitäiskö ladata joku muu? Uusi läppäri nyt, vanhassa koneessa oli Kerio.
Veikkaisin että jos valitset paperin kooksi A6, niin voit printata niitä 4 per sivu.Käytössä Word Xp fin, kuinka saan jaettua paperin esim kahteen tai neljään osaan? Eli ideana tehdä kutsukortteja erikoisemmalle paperille ja saada siis tulostettua yhdelle paperille useampi kutsu.
VLC:ssä on asetus audio delay:lle (plus tai miinus). Sen voi tehdä asetuksien kautta, ja ainakin mulla "k" ja "j" kirjaimet vaihtaa sen ajoitusta. Itse tiedoston muokkaaminen pysyvästi toimivaksi vaatii uudelleen "muxaamisen", mutta ennen tuota kannattaa esim. VLC:n asetuksilla löytää se oikea viive.Olisi videotiedostoja joita haluaisin katsella tietokoneella. Tiedostomuoto: MPEG-4 media file /
720p HD (Works on PS3/360). Olen kokeillut aukaista tiedostoja Windows media player classiclla
sekä VLC- media playerillä, mutta kuva ja ääni eivät täsmää. Tulevat eriaikaan. Millä ohjelmalla / jotain muokkaamalla saisin tiedostot katseltavaksi.
Siis hetkinen... mutta sait kummatkin näytöt kiinni? :DHommasin toisen näytön tietokoneeseen, mutta en saa sitä näkymään. Kone tunnistaa alkuperäisen näytön, mutta kun ATI control centeristä klikkaan "havaitse näytöt", tuloksena on ainoastaan tämä alökuperäinen näyttö. Kone on suht uus HP:n pöytäkone ja päänäyttönä toimii Benq G2222HDL. Lisänäyttö on Benq GL2240. Kummassakaan näytössä ei ole HDMI liitäntää, joten näytöt on yhdistetty koneeseen mukana tulleella perusjohdolla (en oo nyt varma tosta nimestä). Tosin jo tämä päänäyttö tarvitsi aikoinaan välikappaleen näytönjohdon ja koneen välille (DVI liitin?), joten pitäisikö tähän toiseenkin näyttöön hommata jokin välikappale?
Siis hetkinen... mutta sait kummatkin näytöt kiinni? :D
Mikä ohjain tarkalleen?
Näyttöjen havaitseminen et tarkoita oikeastaan mitään mun mielestä, vaan sun pitää valita että laajenna työpöytä toiselle näytölle.
http://www.cairocubicles.com/desktop/extchangerOngelmana olisi Windows7 ja tiedostojen uudelleennimeäminen. On olemassa hakemistopuu jossa on n kappaletta .txt-päätteisiä tiedostoja.
Miten saisi kerralla näppärästi uudelleennimettyä nuo kaikki .txt-filut vaikka .log -päätteisiksi (puun juuresta lähtien siten että nimi muuttuisi kaikista haaroista) ?
Tuon pitäisi tukea jopa kolmea näyttöä... joten aika erikoinen on ongelma. Kokeile myös asentaa ATIn sivuilta uusimmat ajurit, Windows ei ehkä niitä tarjoa. Jos ne on jo...Jep, sain näytön kiinni koneeseen, mutta kun näytön laittaa päälle ilmoittaa se "No signal detected". Ohjain on ATI Radeon HD 5570. Lisäksi tuo ATI catalyst control center ei tunnista kuin yhden näytön koneessa.