http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=4Core1600-GLAN Tartis saada tomoseen emoon uuta ram muistia mikä olis hyvä ja halpa kiitos ja kumarius.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos ei ole muuta käyttöä, niin ota kovot irti ja liitä uuteen koneeseen. Mä käytin joskus vanhaa ulkoista kovoa "telakkana", kun siirsin kamaa normi kovoilta.
On meinaan hankala säätää tuo, etenkin jos ADSL boksi on jokin operaattorin lähettämä rajoitettu (kuten Koti TV ja Viihde pakettien modeemit), itse onnistuin vain siihen asti että television Koti TV digiboksi sai kuvan. Nettiä se ei saanut...Pitäisi saada langaton netti pystyyn, on ADSL boksi jossa kiinni netwjork langaton reititin, tästä signaali langattomasti wdsllä toiseen netwjorkiin, jossa ethernet piuhalla samsungin töllö ja langattomasti muita laitteita. Miten asetukset? Molemmat langattomat repeaterille? Miten asetukset pitäisi olla langattomissa bokseissa, esim LAN ipt ja yhdyskäytävät...? Ssidt? Dhcp? Nat? Välillä systeemi on toiminut, välillä taas ei toimi mikään laite.... Yleensä pääsee reitittimiin sisälle mutta ulos yhteys ei sitten toimikaan. Auttakaa olen jo ihan rikki jutun kans...![]()
Pystyykö läppäriin liittämään tuon pöytäkoneen kovon vai onko liittimet erilaiset läppäreissä ja pöytäkoneissa?
Meinasin jo yhteen toiseen pöytäkoneeseen liittää tuon kovon, mutta huomasin ettei siitä koneesta tule näytölle signaalia, joten se suunnitelma kaatui siihen. :(
CTRL tai SHIFT jäänyt jumiin jommalta kummalta puolelta, tosin jos olis shift niin kirjaimet olisi isoja... meinaan CTRL+rulla zuumaa.Mikä helvetin toiminto mulla on päällä läppärissä.. selaan esim. pakkista niin kaikki aukeaa uuteen välilehteen. Yritän kirjoittaa niin tulee vaan jotain ihme merkkejä. Hiiren rullasta vaan tekstit pienenee ja suurenee perkele!!
Taitaapi olla vika joillain tuon 6:sen kanssa. Eiköhän korjata.Mikähän mahtais auttaa, kun päivitin Firefoxin uusimpaan versioon, niin sen jälkeen alkanu jumitteleen selain noin 30sekunniks tietyn väliajoin, kun painaa kirjanmerkkipalkista jotain kuvaketta?
Niin rullasta aukaisee uuteen välilehteen. Zoomin yhteyttä rullaan sellaisenaan en tajuaHiiren rullaa jos painan niin se jää jotenki päälle.. no en paina enää.
Niin rullasta aukaisee uuteen välilehteen. Zoomin yhteyttä rullaan sellaisenaan en tajua![]()
Juu, ymmärsin kyllä.Joo niin avaa mut nyt jos painan rullasta se jää jotenkin päälle se toiminto.
Ettei olisi vikaa jossain näppiksessä? Kokeile toista jos voit.Nyt huomasin että tuo sama ongelma tuli vaikka en ole koskenutkaan hiiren rullaan perkele!!
Yksi vaihtoehto olisi, että hommaat ulkoisen kovalevykotelon ja käytät tuota vanhaa kovalevyä ulkoisena kovalevynä. Niin minä tein vanhan läppärin kovalevyn kanssa, kun piti saada tiedostot siirrettyä uudelle koneelle. Eikä nuo kotelot maksa kuin 10-20€ eli saa melkein ilmaiseksi ulkoisen kovalevyn.