Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Mikset ole asentamassa? SP2 kannattaa todellakin asentaa.

Miksi?

Toiseen koneeseen (vanha) en ole asentanut, koska ilmestymisen aikoihin oli jotain epäilyksiä sp2:n toimivuudesta ja sen aiheuttamasta tehonviennistä. Eipä ole ollu minkäänsortin ongelmia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

No yleisen toimivuuden ja turvallisuuspäivitysten takia. En yhtään epäile etteikö toimis, mutta paremmin se toimii sillä päivityksellä. Se että SP2:en ensinmäinen versio vuonna Paavo oli epävarma, niin se ei todellakaan ole sitä enää. Kandee asentaa.

Se on vähän sama kun miettis että miksi päivittää kun on toimiva windows 95? Miksi päivityksiä yleensä tehdään? Huvikseenko? :rolleyes:

Ja se ei kylläkään hidasta, peleissä jopa nopeampi. ;) http://www.hardcoreware.net/reviews/review-237-6.htm

prosessit?

kun windows tehtävienhallinnasta avaa välilehden prosessit niin pitäisikö näitä prosesseja olla silloin kuin ei ole mikään ohjelma käynnissä ? miettisin tässä "tietokone nerona" että tekeekö kone omiaan vai mitä nämä prosessit on ?

kun windows tehtävienhallinnasta avaa välilehden prosessit niin pitäisikö näitä prosesseja olla silloin kuin ei ole mikään ohjelma käynnissä ? miettisin tässä "tietokone nerona" että tekeekö kone omiaan vai mitä nämä prosessit on ?

Kyllä siellä aika liuta prosesseja pyörii kokoajan. Pyöriihän siellä taustalla aina kasa ohjelmia mitä et välttämättä huomaa. Jos joku tietty prosessi mietityttää nii kirjota se googleen ni löytyy tietoa mikä se on.

Kun kirjotan esim. googleen niin mulle tulee siihen sellanen valikko, jossa on kaikki mitä viimeks on kirjotettu siihen. Miten saisin sen ominaisuuden pois?
Ei siinä mitään, saisin itsekkin, jos olisi suomeksi tää käyttis mut tää on englanniksi. Eli miten se on sanottu tuolla asetuksissa?

entiseen kysymykseeni:
miten ne ohjeet sitten menee suomeksi?

Onko olemassa scriptiä joka generoi sellaisen kuvatiedoston, jossa on randomina muutama kirjain tai numero? On varmasti, koska olen sellaisen nähnyt, mutta mistä sellaisen saisi? Maksaako, pitääkö itse kehittää vai saako freewarena?

Siis sellainen, jota käytetään esim. keskustelupalstoille loggauksessa ja mm. Rapidsharessa, kun haluaa downloadata tiedostoja. Estää siis nuo minkälie "bottien" tekemät automaattiset käyttäjäksi kirjautumiset....

Any ideas?

Miksei mun nero polta avi. tiedostoa? Kun yritän polttaa sillä dvd-videolla, ja laitan siihen listaan ne avi. tiedostot jotka haluan polttaa, niin se ei siltikään anna polttaa niitä. eli siis se "Burn" nappi on harmaana, sitä ei voi painaa.

Mun Norman ilmoitteli, että koneessa oli havaittu troijalainen. Norman oli siirtänyt sen johonkin "karanteeni-kansioon", eli ilmeisesti ei poistanut sitä. Pitäisikö asialle tehdä jotain vai voiko se virus vain makoilla karanteenissa ilman vaaraa, että se tekee mun koneelle pahuuksia?

Tämän viestiketjun otsikko pitäisi muuttaa muotoon:

Windows-maailman tyhmien kysymysten kerho

Oma kysymykseni: miksi porukka vaihtaa vanhan PC-koneensa aina uuteen PC-koneeseen, vaikka vuodesta toiseen saa tapella samojen ongelmien kanssa? Sama homma esim. Nokian matkapuhelinten kanssa. Nokia vaihdetaan Nokiaan, ja kahden viikon kuluttua kapula on huollossa, aivan kuten aiempikin oli. Nokia on Suomen Microsoft ja Microsoft on Amerikan Nokia.

No ei mulla muuta. MacBookkini toimii täydellisesti. Pelejä, musiikkia, DVD-leffoja ja römpsäkuvien imuttelua aamusta iltaan. :D Ei viruksia, spywarea tai vittuilevia service päkkejä. Ei epäkelpoa third party -paskaa. Ei loputonta ajurien metsästämistä.

MacBook :haart:

Hajaantukaa!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom