Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mistähän kiikastaa?
esim. ei näy/toimi aapeli sivujen pelit, suomi24 sätti ei näy, sisään pääsee , tekstejä ei näe.
johtuukohan javasta?
tää on kyllä työpaikan kone ja taitaa olla jotain lataus estoja ym.

Latasin netistä videon, jonka kansiossa sitten on paljon tiedostoja, joiden tiedostotyyppi on, joko bup, ifo tai vob. Miten saan nämä tomimaan ja pääsen näkemään videon?

Edit. taisin saada toimimaan.

Mahtaako edes liittyä tietokonemuailmaan mutta saako nykyään faksi-laitetta toimimaan mitenkään muuten kuin hommaamalla lankaliittymän? Ei viittisi pelkästään sen takia moista hommata.

Tuolta löytyy noita Core 2 testejä jos inspaa.
EDIT: Holy shitt!! Intelli JYRÄÄÄÄ!!

Äh. Core 2 prosarien hinnat on ok, mutta kylläpäs nuo P965 chipsetillä varustetut emot ovatkin kalliita. Core 2 vaihtoehto näyttäisi tulevan merkittävästi kalliimmaksi kuin joku Athlon64 X2 ihan tuon vuoksi.

Mahtaako edes liittyä tietokonemuailmaan mutta saako nykyään faksi-laitetta toimimaan mitenkään muuten kuin hommaamalla lankaliittymän? Ei viittisi pelkästään sen takia moista hommata.
Ainakin jossain vaiheessa oli palveluja, joissa faksit tulivat sähköpostiin pdf-skanneina. Toimikin ihan hyvin mitä testailin.

Ainakin dna-liittymiin saa lisäpalveluna faksivastaajan. Eli vastaajan numero toimii faksinumerona, tulostaminen onnistuu sitten jälleenlähettämällä vastaajaan saapunut faksi toimivaan faksilaitteeseen. Saapuneista fakseista tulee tekstarilla ilmoitus samaan tapaan kuin ääniviesteistäkin. Enpä tiedä olisko muillakin operaattoreilla vastaavia palveluita.

Kun kirjotan esim. googleen niin mulle tulee siihen sellanen valikko, jossa on kaikki mitä viimeks on kirjotettu siihen. Miten saisin sen ominaisuuden pois?
Ei siinä mitään, saisin itsekkin, jos olisi suomeksi tää käyttis mut tää on englanniksi. Eli miten se on sanottu tuolla asetuksissa?

Kun kirjotan esim. googleen niin mulle tulee siihen sellanen valikko, jossa on kaikki mitä viimeks on kirjotettu siihen. Miten saisin sen ominaisuuden pois?
Ei siinä mitään, saisin itsekkin, jos olisi suomeksi tää käyttis mut tää on englanniksi. Eli miten se on sanottu tuolla asetuksissa?
Ja mikä oli selain?

Veikkaan, että käytät internet exploreria ;)

tools/internet options /content /autocomplete
Täppä kaikkiin ja clearia.

Ja mikä oli selain?

Veikkaan, että käytät internet exploreria ;)

tools/internet options /content /autocomplete
Täppä kaikkiin ja clearia.

jep nii oli. danke nyt toimii

"Mun counter strikessä on yks ongelma ku laitoin sen pelin mun yhteen koneeseen käytin siihen sen serial numberin ja nyt kun yritän laittaa sitä toiseen koneeseen niin se valittaa että en voi käyttää samaa serial numberia mitä olen jo käyttänyt "

serkkupoika kysy tollasta multa..jäin sanattomaks.. siis peli on poistettu edelliseltä koneelta mut ei anna sourcea asentaa uudestaan.. ??

Mikä on uutena ostettujen samantehoisten kannettavien ja pöytäkoneiden suhdeluku? Eli millä hinnalla saa vastaavaan pöytäkoneen jos kannettava maksaa 1500 ekua?

Jos olisin kuvitteellisesti ladannut netistä jonkun bändin levyn .rar muodossa ja yritän avata sitä epäonnistuen (syy:The file"xxxx-xxxxx" header is corrupt/ Unknown method in"xxxx-xxxxx" , niin mikä olisi avuksi.

Taitaapi olla vahingoittunu filu.. lataa kuvitteellisesti uudestaan se levy.. :D

Tällanen yksinkertanen kysymys: Mulla on mustavalkoinen kuva, miten saan photarissa tuon valkoisen kokonaan poissa, niin, että vain mustat viivat jäävät jäljelle? Eli kun tuon kuvan liittää vaikka värilliselle taustalle, siihen ei tule valkoisia osia mukaan.

Sun pitää laittaa läpinäkyväks ne alueet mitkä haluat... ulkoo en muista mut ei se kovinkaan iso homma ole.. josko noi photari asian tuntijat tietäs neuvoo paremmin?

Ja yks juttu masantti älä lataa .rar tiedostoissa niitä bändien levyjä siis kuvitteellisesti.. saatta olla vaikka salasana kuvitteellisen tiedoston päässä tai päin p:tä koko filu

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom