Win7, ahaa okei no onpa hyvä tietää että noilla pärjääSiis DX9 pakettiakaan ei tarvi jos ei vanhoja pelejä pelaile? Uudemmatko niitä ei tarvitse vai asentavat itse 10 tai 11 mikä nykyään se onkaan jos siihen tarvis on?
Seiskassa on DX11 valmiina. DX9:ä ei tosiaan tartte kuin vanhempien pelien kanssa ja niistäkin monet sisältävät tarvittavat DX9 komponentit asennuslevyllä. Itse kuitenkin olen asentanut MS:n sivuilta sen kokonaisen DX9 setin, niin toimii sitten varmasti myös vanhemmat pelit kunnolla. Ja tietysti, jos kone ei ihan tehokkaimmasta päästä ole, niin monet uudetkin pelit pyörii paremmin DX9 modessa ;)
Köh köh, uus kysymys :D Availin tota pöytäkonetta ja irrottelin osia yms imuroin muutenkin kun pitkästä aikaa ajattelin laittaa sen toimimaan. Kuitenkin kun kytken virran päälle tuulettimet jäävät huutamaan täysillä kierroksilla, mitään piippauksia ei kuulu eikä näyttö aktivoidu. Missä ihmeessä voi olla vika?
Koskitko mihinkään?
Jos et, niin sitten ehkä kannattaa kokeilla A. pitää virrat kokonaan poissa hetken aikaa (siis niin, että edes johto ei ole seinässä) ja jos se ei auta niin B. nollata BIOS (helpoiten poistamalla se bioksen patteri, jos ei emolevyllä nollausnappia ole).