Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä mä lähtisin Asusta supportaamaan jos läppärin haluaa muttei omenamies ole. Imo tähän asti toiminut helvetin hyvin, yli puolivuotta ollut suht. kovassa käytössä myös pelejä pelatessa.
Siis Asus N61JA
Kannettava vaihtuu pöytäkoneeseen?En mä omppumiehenä ole itseäni pitänyt, mutta näköjään tässä alkaa vanhemmiten sortumaan helpommin. Heti kun tulee vakuutuksesta rahat tilille(huomenna tai ke), lähtee iMac tilaukseen. Olen säälittävä, helppo.
Tuosta jotain juttua, jos sulla on Firefox?Miks kaikki selaimen lataukset tapahtuu ainoastaan silloin, kun liikutan hiirtä? Esim. pakkiksella oleva ufs banneri latautuu/päivittyy vain ja ainoastaan silloin kun liikutan hiirtä, sama homma jos koitan avata jotain tredii.
Kannettava vaihtuu pöytäkoneeseen?
Näin pääsi käymään. Kuitenkin pöytäkone + kannettava on tarpeellinen jossain vaiheessa, niin aloitetaan nyt sitten näin päin. MacBook Prohon kun esim varmasti tulossa taas isompaa päivitystä puolen vuoden sisään, iMaciin tuskin niin suurta.
Kerkes jo unohtua koneen hankinta mutta nyt sitten paikallisesta cruzista tarjosivat seuraavaa konetta:
amd athlon II x2 250 3,0ghz
amd+kotelon tuuletin
Asus m4n68t
2*2g ddr3
Ati radeon hd4650
+ muut hilkkeet. 3vuoden takuulla sekä w7
Mikä on tuossa se heikoin lenkki jos en pelaa vaan surffaan netissä + joskus kuvien käsitttelyä/katselua. Tietenkin jokunen video kanssa tulee katsottua.
Ihan fiksu veto, jos ei ole akuuttia tarvetta läppärille tai huomasi että seissyt pöydällä jonkin aikaa. Onhan tuo iMac kovin esteettinen, plussaa siitä. Pakko nyt sanoo väliin että itse en ostaisi, onhan se lähtöhinta kovin karu ;) Toisaalta, itse myös pelaan vielä, joten tarpeet hieman eri. Konsoleita kun en omista.Näin pääsi käymään. Kuitenkin pöytäkone + kannettava on tarpeellinen jossain vaiheessa, niin aloitetaan nyt sitten näin päin. MacBook Prohon kun esim varmasti tulossa taas isompaa päivitystä puolen vuoden sisään, iMaciin tuskin niin suurta.
Totta, meinasin sanoa samaa. Periaatteessa hyvä integroitu näyttis antaisi varaa vaikka sitten 70€ kalliimmalle suorittimelle (jonka taitaa tuo 4650 maksaa about), ja integroitu kuitenkin riittää videoihin, surffaamiseen ja kevyeen kuvankäsittelyyn. Muuuuutta, kyllähän tuo on pätevä jo, hintaansa.Koneen rakenne on hieman typerä ja hinta kallis suorituskykyyn nähden. Halpikset kannattaa melkein rakentaa integroidulla näyttiksellä mutta sinänsä käyttöäsi ajatellen tuossa ei varsinaisesti ole mitään huonoa. Kone jaksaa kyllä pyörittää kaiken tarvittavan ja toisaalta takuu on erinomainen.
Miks kaikki selaimen lataukset tapahtuu ainoastaan silloin, kun liikutan hiirtä? Esim. pakkiksella oleva ufs banneri latautuu/päivittyy vain ja ainoastaan silloin kun liikutan hiirtä, sama homma jos koitan avata jotain tredii.
Ihan fiksu veto, jos ei ole akuuttia tarvetta läppärille tai huomasi että seissyt pöydällä jonkin aikaa. Onhan tuo iMac kovin esteettinen, plussaa siitä. Pakko nyt sanoo väliin että itse en ostaisi, onhan se lähtöhinta kovin karu ;) Toisaalta, itse myös pelaan vielä, joten tarpeet hieman eri. Konsoleita kun en omista.
Ei ole, ei siinä mitään. Ainakin se on tyylikäs, ja kyllä tuolla toimittaa kaiken muun hienosti paitsi pelaamisen. Juurikin se vaan, että jos PC ainoa pelialusta niin ei tuo silloin ole hinnaltaan järkevä komponentteihin nähden, ja tietenkin pitää unohtaa heti kärkeen Mac OS X soveltuvuus pelaamiseen (joka tosin paranee, kiitos osin Steam). Mut siis jos pelkästään kompentti <-> hinta suhdetta ajatellaan.Näinpä. Itsellä ps3 niin eipä ole juuri koskaan tullut pcllä enää pelattua. Kallishan tuo on, mutta karvalakkimalli ei nyt kuitenkaan aivan mahdoton.
Kerkes jo unohtua koneen hankinta mutta nyt sitten paikallisesta cruzista tarjosivat seuraavaa konetta:
amd athlon II x2 250 3,0ghz
amd+kotelon tuuletin
Asus m4n68t
2*2g ddr3
Ati radeon hd4650
+ muut hilkkeet. 3vuoden takuulla sekä w7
.
Mitä on sun vanhat ohjelmat?
Väitän että toimii kaikki ohjelmat (näin sanoo myös Microsoft itse, ja mulla toiminut kaikki), ja puhtikin riittää. 32-bit käyttöjärjestelmällä sulla olisi vain n3.2gb muistia käytettävissä.
Zonealarm on ainakin turha kun seiskan saat. Sen oma Windowsin palomuuri on tarpeeksi, ellet nyt ole jo maksanut Zonealarmista ja käytä siitä jotain selaamiseen liittyviä featureita... itse siirtynyt myös antivirus ohjelmien puolesta täysin ilmaiseen Microsoftin versioon, eli Microsoft Security Essentials. Eli en asenna mitää muuta kuin tuon MSSE liittyen palomuureihin ja antiviruksiin.Office 2000, olympus master 2 jne. Eli lähinnä tarkoitan että kaikki ohjelmat toimivat ilman että niistä pitää etsiä netistä jotain 64bit versiota. Vaikka esim. zonealarm,antivir jne.
No eiköhän tämä arpominen ala olla tässä ja menen iltapäivällä ostamaan koneen. Sitten sunnuntaina krapulassa sitten asennan sen.
No tulipa viellä tyhmä kysymys lisää. Eli näytössä on tarra " works with windows vista" mutta eiköhän tuokin toimi myös w7?
Siellähän on tietääkseni defaulttina että se synkronoi oikean ajan netistä. Sen saa pois päältä.Edellinen ongelma ratkaistu. Sitten vähäpätöisempi eli miten saan synkattyy kellon oikeaan aikaan? Katon oikeen ajan, vaihan aikaa ja vähän ajan päästä kello on taas n. 3min edellä. Eikai se ny itestää voi vaihtaa sitä koko ajan.
Siellähän on tietääkseni defaulttina että se synkronoi oikean ajan netistä. Sen saa pois päältä.