Miksi meiän Acerin miniläppärissä netti jumittaa lähes jatkuvasti ja signaalin vahvuus näyttää heikkoa/tyydyttävää, mutta kaks muuta läppäriä toimii moitteettomasti?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi meiän Acerin miniläppärissä netti jumittaa lähes jatkuvasti ja signaalin vahvuus näyttää heikkoa/tyydyttävää, mutta kaks muuta läppäriä toimii moitteettomasti?
Voisiko joku laittaa linkin mistä näkee uusimpien näytönohjainten vertailut? Tai sitten missä lehdessä on viimeksi ollut vertailu näistä näytönohjaimista?
Minkälaiset CSS tyylit sulla tuossa on? Eli miten nuo <li> käyttäytyy, ja ihan mielenkiinnosta miksi sulla on monta linkkiä samassa list itemissä?
Onko nyt niin että näkyy noin IE:llä, oli sitten 8, 7, tai 6 vai vain noi vanhemmat?
Sulla on ilmeisesti taustakuva navigoinnnissa. Tosiaan CSS tyylit pitäisi nähdä jotta voisi auttaa.
Tyhmiä kysymyksiä cont'd:
Mulla on Acerin 5920 läppäri ja siinä on suhteellisen paska näytönohjain. Voinko vaihtaa sen itse jotenkin tai voiko sen vaihtaa ylipäätänsä jossain liikkeessä?
Myös minulla on Thaikielinen näppäimistö. Sen voi varmaan myös vaihtaa?
Anonymous
Kaivas default.css-tiedosto esille.
Sinne Default css:än laitat uusia rivejä:
#menu ul li a
{
zoom: 1;
}
Lisäät vain tuon pätkän mihin vaan tuonne default.css tiedostoon.Mihinkä kaikkiin kohtiin? Näytä noobille.
http://www.phpbb.comLaitan kysymyksen tänne, koskapa olen laiskalla tuulella. Kiitos jos vaivaudut vastaamaan.
Eli haluaisin mahdollisesti perustaa pienimuotoisen foorumin. Haluaisin itse vaikuttaa esim. mainoksiin ja ulkoasuun. Domainin voisin ostaa. Löytyykö helppoa ja hyvää ratkaisua ilmaiseksi?
Lisäät vain tuon pätkän mihin vaan tuonne default.css tiedostoon.
Kymmeniä float:left <li> <a> menuja tehneenä en ole ikinä tarvinnut tuollaista fixiä IE:n takia.
Jos haluat niin voin kyllä pikaisesti vääntää sulle tuollaisen navigoinnin CSS tyyleineen. Tänään iltana ei veny, mutta huomenna.Tattista vaan avusta kuten myös debuggerille. Ei näytä vaan toimivan toi oikein. Tänään testasin 17" näytöllä ja IE6:lla niin oikein näytti ja sama homma läppärillä ja IE8:lla, mutta pöytäkoneessa, jossa 19" ja IE8 niin ei vaan näy toi oikein. Mutta eipä tosta sen enempää, antaa paskan olla![]()