Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
AM sanoi:
Noniin nyt päästiin tuon vaiheen yli. :D Nyt puhelin yrittää yhdistää gprs:n kautta, onko pakollista ? Sille sehän on maksullinen(?)

Jos tarkoituksena on siirtää tavaraa koneesta puhelimeen/puhelimesta koneeseen, niin ei siihen gprs:ää tartte. Se sun yhdistelmä yrittää nyt ilmeisesti tehdä puhelimesta modeemia ja sitä kautta internet-yhteyttä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En saa videoita näkymään esim. riemurasiassa tai ylen videosalissa. Tulee vaan näkymään tuo WMP mutta mitään siinä ei ala näkymään. Kun klikkaan vianmääritys(tai joku vastaava) saan ilmoituksen, että mikäli tiedosto on internetissä yhdistä tietokone internettiin jne. Palomuuria olen tutkailla ja värkätä mutta mikään ei auta :(

JKoH sanoi:
En saa videoita näkymään esim. riemurasiassa tai ylen videosalissa. Tulee vaan näkymään tuo WMP mutta mitään siinä ei ala näkymään. Kun klikkaan vianmääritys(tai joku vastaava) saan ilmoituksen, että mikäli tiedosto on internetissä yhdistä tietokone internettiin jne. Palomuuria olen tutkailla ja värkätä mutta mikään ei auta :(

WMP asetuksista ruksita "yhdistä internettiin" kohta

En saa vanhoja Win95 ja Win98-järjestelmille tehtyjä pelejä pelittään XP:llä vaikka olen yrittänyt yhteensopivuustilassa.

Pelejä mm. Resident Evil 1&2, Monkey Island 3, Grim Fandango ja Dark Forces II:Jedi Knight

Osaako joku neuvoa?

Minulla on ollut sama ongelma, kuva ja ääni tökkii jos yritän pelata vanhoja pelejä xp:llä.

LucasArtsin peleille löytyy loistava ohjelma: ScummVM, sillä toimii melkein kaikki LA:n pelit.

Muille löytyy esim dosbox, joka vaatii vähän enemmän säätämistä, mutta on ihan hyvä.

minä sanoi:
En saa vanhoja Win95 ja Win98-järjestelmille tehtyjä pelejä pelittään XP:llä vaikka olen yrittänyt yhteensopivuustilassa.

Pelejä mm. Resident Evil 1&2, Monkey Island 3, Grim Fandango ja Dark Forces II:Jedi Knight

Osaako joku neuvoa?

Keksin ratkaisun.

Kun aina ohjelmaa käynnistettäessä tuli virheilmoitus:

C:\Windows\System32\Autoexec.nt. Järjestelmätiedostoa ei voi käyttää DOS- ja Windows-sovellusten suorittamiseen. Sulje sovellus valitsemalla "Sulje".

Niin täytyi kopioida Autoexec.nt-filu C:\Windows\Repair-kansiosta tuonne C:\Windows\System32-kansioon.

Tämä siis niille, joilla esiintyy samaa ongelmaa.

Millä ohjelmalla (ilmais), voin nauhottaa ääntä videotiedostosta mp3:ksi laadun hirmuisesti kärsimättä?

Movdal sanoi:
Millä ohjelmalla (ilmais), voin nauhottaa ääntä videotiedostosta mp3:ksi laadun hirmuisesti kärsimättä?
Tarkoittanet että miten voit erottaa videosta ääniraidan? Ainakin VirtualDub hoitaa homman.

Joo just niin. Kiitos. :)

Uncle Sam sanoi:
Yks todella ärsyttävä piirre: Minkä helvetin takia en saa pop-up ikkunoita auki esim. www.mobile.de sivustolla, kun ne on toteutettu Javascripteillä? Mozillalla kun kattoo, niin se JavaScript console antaa seuraavan tekstin: Varoitus: Tyylitiedosto http://formula.mobile.de/Templates/mobile/eBay/eBaySearch.css ladattiin vaikka sen MIME-tyyppi "text/plain" ei ole "text/css." Apuva.
Ootko tarkastanut selaimen asetuksista, että javascriptit sallitaan? Lisäasetukset kans.

Onko sulla käytössä esim. no script liitännäinen sun selaimessa? Sehän vaatii, että sallit hyödylliset scriptit yksitellen.

En tiedä onko näistä apua, mutta minä en nyt ainakaan muuta keksi ja mulla toimi kaikki hyvin tuolla www.mobile.de:ssä, kun testasin.

:david:
Muistaako kukaan semmoista muinaista peliä kuin The Legacy (Realms of Terror-lisänimellä joissain paikoissa) ?
Miten siinä saa auki egyptian tombissa oven jonka takana on ilmeisesti se jadehuilu (koska sitä ei muualtakaan ole löytynyt) ? Kolme preparoitu tappilevelin avausloitsua ei liikuttanut ovea joten kuvittelen että avain pitäisi löytyä.... jostain, mistä? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom