samout sanoi:mite saa pienennettyy kuvan tiedostokokoo, ilman että omistan photo shop prota vai mikä olikaa
http://www.irfanview.com/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
samout sanoi:mite saa pienennettyy kuvan tiedostokokoo, ilman että omistan photo shop prota vai mikä olikaa
Vähemmän monipuolinen, mutta nopeampi ja helppokäytöisempi: Image Resizer. Microsoftin oma add-on Windows XP:lle, lisää kontekstimenun (=valikko, joka pomppaa tiedostonhallinnassa esiin painettaessa hiiren oikeaa näppäintä kuvan kohdalla) ja mahdollistaa nopean kuvien pienentämisen. Toimii myös usealle kuvalle yhtäaikaa.Ripe sanoi:
japa sanoi:Elikkä miksi pirussa xp:n oma polttotoiminto sulkee tai tekee jotain poltettavalle levylle että siihen ei voi polttaa toista kertaa?
jalat sanoi:Ilmeisesti se windowsin oma poltto-ohjelma vain yksinkertaisesti on niin alkeellinen, että siinä ei noita hienoja ominaisuuksia kuten useamman polttosession suorittaminen yhdelle levylle.
Mutta testaappa tällaista ilmaista poltto-ohjelmaa CDBurnerXP.
Saattaa olla monipuolisempi ja ainakin ilmainen.
http://www.cdburnerxp.se/
Mieleen tulee ainakin X3: ReunionCthulhu sanoi:Aikoinaan tuli diggailtua Homeworldia. Tietää kukaan jotain uutta peliä missä voisi naxutella avaruuslaivastoa graafisesti hienon eppisen seikkailun läpi?
Ekana tuli ainakin mieleen ostaa cd jossa on tilaa enemmän.reenailija sanoi:Mitenkäs mä saisin tollaisen 800 megaisen .avi:n pienennettyä alle 700 megaiseksi, että mahtuisi CD:lle?
Bonehead sanoi:mistäs löytyisi ilmainen ohjelma millä voin muuttaa mp3 tiedoston waviksi ja siitä vielä muotoon mmf?
Joko se isompi cd, tai sitten englanninkielen muistamista ja googletusta:reenailija sanoi:Mitenkäs mä saisin tollaisen 800 megaisen .avi:n pienennettyä alle 700 megaiseksi, että mahtuisi CD:lle?
Oon kyllä ja sieltä löytyy vaan jotain ohjelmia millä voi muuttaa jotain viiden sekunnin pätkiä ilman ohjelman ostoa...Art2 sanoi:Oletko kokeillut Googleen kirjoittaa mp3 to wma?
Muuta kappale viiden sekunnin pätkiksi, ja pistä winamppiin queue :jahas:Bonehead sanoi:Oon kyllä ja sieltä löytyy vaan jotain ohjelmia millä voi muuttaa jotain viiden sekunnin pätkiä ilman ohjelman ostoa...
Rätiseekö kaikilla soittimilla, CD:lla, mp3:lla jne? Sulkekaa mixerista kaikki ylimääräiset äänilähteet ja katsokaa ettei volumet ole tapissa.Paawo sanoi:Eilen näin serkun, miehensä kanssa ja oli tullut äänimaailmassa ongelmaa.
Kuulemma musiikkia kuunnellessa kaiuttimista kuuluu aikas mahtavaa rätinää ja pauketta. Pelejä pelattaessa kaikki toimii niinkuin pitääkin...
Eli osaisko joku fiksu sanoa että mistä tälläinen "täällä toimin mutta tuolla en" juttu voisi johtua??
Bonehead sanoi:mistäs löytyisi ilmainen ohjelma millä voin muuttaa mp3 tiedoston waviksi ja siitä vielä muotoon mmf?