- Ikä
- 43
Mistä tiedän, sopiiko DDR2-muisti emolevyyni?
E: Emoni on mallia ECS p4S5A/DX+
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
reenailija sanoi:Mistä tiedän, sopiiko DDR2-muisti emolevyyni?
Ripe sanoi:Tuosta http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Products/ProductsDetail.aspx?DetailID=39&MenuID=0&LanID=9
voisi päätellä, että jos mainostetaan DDR 333 nopeutta muisteille niin ei tuohon DDR2-muistit millään mene. Yleensä kyllä se lukee isolla jos tukee ja aika uusi lankku pitää olla.
Niin siis sulla on 2*184(ddr dimm) ja 2*168(sdram dimm) paikkaa muistille eli et voi käyttää esim 184 ja 168 pinnistä muistia samaan aikaan. Ja kyllä se tukee tota sun prossaa.reenailija sanoi:Ok.
Jatketaanpa tyhmiä kysymyksiä, jos joku viisas sattuisi tietämään:
Netistä koskien emoani:
2 DDR DIMM sockets and 2 DIMM sockets support (can not be used simultaneously)
Mitähän tuo tarkoittaa?
Siis noita muistipaikkoja ei voi käyttää samaan aikaan? Mulla on yhteensä 512 MB muistia 2 x 256 MB muodossa. Tarkoittaako tämä että mulla on oikeasti käytössä vain 256 MB? Komponenttimyyjä on siis huijannut minua?
Kypha sanoi:5 sekunnin googletuksella SD = Secure Digital. Eli vaan sen standardin nimi, ei tuolla taida olla muuta eroa MMC:hen, kuin koko ja ulkonäkö.
Control panel /keyboard/ Repeat delay &-rate.Grim Reaper sanoi:Minkähän takia en pysty enää tekstiä kirjoittaessa poistamaan kuin yhden merkin kerrallaan, sama homma backspacea ja deleteä käytettäessä? Siis nopea "pyyhkiminen" ei onnistu, vaan jos pidät nappia pohjassa, kone poista hitaasti yhden merkin kerrallaan.
topi sanoi:Niin siis sulla on 2*184(ddr dimm) ja 2*168(sdram dimm) paikkaa muistille eli et voi käyttää esim 184 ja 168 pinnistä muistia samaan aikaan. Ja kyllä se tukee tota sun prossaa.
En usko, että sitä on mahdollisuutta estää :(Naene sanoi:Kertokaa joku ihana ihminen miten pääsee tuosta eroon, kun on enemmän kuin pari Explorer ikkunaa auki, ja ne kaikki ikkunat kasaantuvat raivostuttavasti päällekkäin tuohon alapalkille. Vihaan tuota. Miten ne saa pysymään vierekkäin???
ace-oo- sanoi:En usko, että sitä on mahdollisuutta estää :(
Onko sulla mahdollisuutta asentaa koneeseen jotain muuta suffausohjelmaa?
Naene sanoi:Kertokaa joku ihana ihminen miten pääsee tuosta eroon, kun on enemmän kuin pari Explorer ikkunaa auki, ja ne kaikki ikkunat kasaantuvat raivostuttavasti päällekkäin tuohon alapalkille. Vihaan tuota. Miten ne saa pysymään vierekkäin???
Grosskopf sanoi:Ja minulla on ainakin ulkonäöltä ja fyysiseltä kooltaan samanlaiset SD ja MMC. Eli kyllä se ero jossain muualla on.
Ripe sanoi:Oikeeta nappia Start-napin päällä -> Properties -> Taskbar ja täppä pois "group similar taskbar buttons"
-Lauri- sanoi:Kertokaas nyt ku en muista, et miten Linuxissa (Red Hat 9) pääsi käsiksi Windowsin tiedostoihin? Esimerkiksi musiikkiin yms.? Mistä/miten ne löytää?