Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Hei, miten saisi firefoxin Kirjanmerkit tallennettua jonnekin, esim ulkoiselle kovalevylle?

Tätäkö tarkoitit?

Firefoxissa:
Bookmarks -> Manage bookmarks -> File -> Export
ja tallennat mihin haluat..

Taikka ihan windowsissa kopioit sen User hakemiston alta..

Itsellä Vista:
C:\Users\OmaNIMI\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\jx9pjxr0.default\bookmarks.html

C:\Users\OmaNIMI\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\jx9pjxr0.default\bookmarks.html
XP:ssä app data kansion saat start -> run -> %AppData% 'enter'

Pandan uudelleenasennuksen kanssa ongelmia

Jouduin poistamaan 2007 av+fw ja poistamisen ja buutin jälkeen asennusohjelma ilmoittaa että minun pitäisi buutata kone uudelleen edellisen uninstallin loppuunsaattamiseksi. Kun koneen olen jo kuitenkin buutannut muutamaan otteeseen tässä välissä, niin olettaisin et nyt on jossain muualla vikaa kuin käyttäjässä, mitä teen? Ilmeisestikin rekisteriin on jäänyt merkintä tuosta vanhasta asennuksesta, lisää/poista -valikosta sitä ei tosin enää löydy.

Samaa ilmoittaa myös 2008 version asennusohjelma.

käyttöjärjestelmänä win xp

Tämän toistumisen takia rupesin asentamaan uusiksi(nappasin ton tapahtumienvalvonnasta):

Tapahtuman lajiVirhe
Tapahtuman lähdeApplication Error
Tapahtuman luokkaEi mitään
Tunnus1000
Päivämäärä12.2.2008
Aika22:35:13
Käyttäjä -
TietokoneVV
Kuvaus:
Virhesovellus webproxy.exe, versio 7.3.29.51, moduuli msvcr71.dll, versio 7.10.3052.4, osoite 0x0000ff5d.

Lisätietoja ohjeissa: http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
Tiedot:
0000: 41 70 70 6c 69 63 61 74 Applicat
0008: 69 6f 6e 20 46 61 69 6c ion Fail
0010: 75 72 65 20 20 77 65 62 ure web
0018: 70 72 6f 78 79 2e 65 78 proxy.ex
0020: 65 20 37 2e 33 2e 32 39 e 7.3.29
0028: 2e 35 31 20 69 6e 20 6d .51 in m
0030: 73 76 63 72 37 31 2e 64 svcr71.d
0038: 6c 6c 20 37 2e 31 30 2e ll 7.10.
0040: 33 30 35 32 2e 34 20 61 3052.4 a
0048: 74 20 6f 66 66 73 65 74 t offset
0050: 20 30 30 30 30 66 66 35 0000ff5
0058: 64 0d 0a d..

Saako tuon pandan jotenkin viriteltyä asentumaan, esim. ronkkimalla rekisteriä?

Sori et kesti kun oli perse treenit :D

Yksi syy mikä nyt äkkiä kuukkelilla löytyi niin tuo voi johtua Acerin secure data managerista.

Jos sulla on sellainen niin uninstalloi se ja aja Officen repair/diagnostics..

Taikka disabloi add-init:
(kirjoita muistiin vanha arvo)

1. open the registry editor
2. got key HKLM\Software\Microsoft\Office\Outlook\Addins\
3. Locate the add-in
4. set the LoadBehavior to 0
Tänks. :kippis1:

Löysin tuon saman itse, mutta mulla ei tollasta rekisterimerkintää ole. Vedän ton Secure Data Managerin kokonaan helvetiin ja ajan Office repairin. Se oli toinen mahdollinen ratkaisu. Kerron myöhemmin miten kävi.
Homma ratkesi.

Ajoin vielä varmuuden vuoksi Nortonin uninstallerin ja poistin Acerin Secure Data Managerin. Tämän jälkeen ajoin Officen repairin CD:ltä.

Näiden linkkien takaa löytyi vastaukset, joten laitan ne vielä tänne kaikkien saataville.

http://www.vistaheads.com/forums/microsoft-public-windows-vista-general/32523-msvcr80-dll-missing-cant-start-microsoft-outlook-2007-a.html

http://help.lockergnome.com/office/Office-2007-Outlook-reports-MSVCR80-DLL-Missing-work-ftopict943628.html

Äh. Mulla on koneella ladattuna leffa, joka on jotenkin pakattuna. Eli pätkä on jaettu 94:een .rar-tiedostoon. Miten näistä saa aikaan elokuvan?

Purkamalla sen rar:n, jolloin tuloksena on yksi elokuvatiedosto, ellei sinua ole kusetettu ja siellä ei olekaan mitään elokuvaa sisällä.

Edit: Esim tuolla pitäis onnistua rar:n purkaminen: UnRAR

Purkamalla sen rar:n, jolloin tuloksena on yksi elokuvatiedosto, ellei sinua ole kusetettu ja siellä ei olekaan mitään elokuvaa sisällä.

Edit: Esim tuolla pitäis onnistua rar:n purkaminen: UnRAR

Orrait! Paitsi että tuloksena .iso-tiedosto. Tota ei taida saada katselukuntoon ennen kuin polttaa sen levylle? Kiitokset joka tapauksessa.

Sellaisella ilmaisella softalla, kuin Daemon Tools Lite pitäisi ainakin pystyä mounttaamaan tuo .iso niin, että se näkyy omana asemanaan ja on käytettävissä siten suoraan kovalevyltä, ilman että sitä pitää polttaa levylle.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Orrait! Paitsi että tuloksena .iso-tiedosto. Tota ei taida saada katselukuntoon ennen kuin polttaa sen levylle? Kiitokset joka tapauksessa.

Jollei halua mountata (ei huono vaihtoehto) niin katsoo suoraan VLCPlayerilla.

>File >Open file >Browse(ja ettii missä se on)

Jos on purkamiseen jo ennestään Winrar niin sillä saa myös .ISO:t purettua. Tosta Urarista en tiiä

Ostin tuossa uuden koneen. Nyt on mm. sellanen ongelma, että leffoissa ei näy kuva, mutta ääni kuuluu. Joten kysymys kuuluukin, mikä meikäläiseltä puuttuu? Mä kokeilin media playerilla ja viplaylla toistaa sitä, mutta sama juttu molemmissa, ääni kuuluu, mutta kuva ei näy.

Kukaan ei tiedä apuja?

Pandan uudelleenasennuksen kanssa ongelmia

Jouduin poistamaan 2007 av+fw ja poistamisen ja buutin jälkeen asennusohjelma ilmoittaa että minun pitäisi buutata kone uudelleen edellisen uninstallin loppuunsaattamiseksi. Kun koneen olen jo kuitenkin buutannut muutamaan otteeseen tässä välissä, niin olettaisin et nyt on jossain muualla vikaa kuin käyttäjässä, mitä teen? Ilmeisestikin rekisteriin on jäänyt merkintä tuosta vanhasta asennuksesta, lisää/poista -valikosta sitä ei tosin enää löydy.

Samaa ilmoittaa myös 2008 version asennusohjelma.

käyttöjärjestelmänä win xp

Tämän toistumisen takia rupesin asentamaan uusiksi(nappasin ton tapahtumienvalvonnasta):

Saako tuon pandan jotenkin viriteltyä asentumaan, esim. ronkkimalla rekisteriä?

Ostin tuossa uuden koneen. Nyt on mm. sellanen ongelma, että leffoissa ei näy kuva, mutta ääni kuuluu. Joten kysymys kuuluukin, mikä meikäläiseltä puuttuu? Mä kokeilin media playerilla ja viplaylla toistaa sitä, mutta sama juttu molemmissa, ääni kuuluu, mutta kuva ei näy.

Sulta puuttuu koneesta jokin koodekki, hae netistä esim. ffdshow ja asenna se.

Onko olemassa toimivaa flash blockeria? siis tyyliin adblock jolla voi vaan klikata, että älä kiitos näytä tätä?

Jonkun blockerin asentelin töihin, mutta ne oletuksena ei näytä mitään vaan jättää "play" nappulan jokaiseen flash kilkkeeseen.

Digikameralla tuli aika hirvittäviä kuvia wanhojen tansseista. Löytyisikö jostain ohjelmaa, jolla saisi poistettua nuo punaiset silmät ja pölypallot? Odottelen innolla linkkejä! :)

Onko olemassa toimivaa flash blockeria? siis tyyliin adblock jolla voi vaan klikata, että älä kiitos näytä tätä?

Jonkun blockerin asentelin töihin, mutta ne oletuksena ei näytä mitään vaan jättää "play" nappulan jokaiseen flash kilkkeeseen.
mulla on sama flashblockeri, mutta jos löydät paremman, ilmota vaikk a yv:llä. Poni kiittää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom