Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Eli generals on kräkätty? Pikaisesti kun googlettelin niin kräkätty exe aiheuttaa tuon virheilmoituksen. Alkuperäisen exen palauttamalla varmaan lähtee asentumaan, jos tuo on keissi.
Mistä sen alkuperäisen exen sitten löytää? Voiko sen kräkätyn jotenkin "un-kräkätä"?

Jos kamerasta on siirtänyt usb:n kautta kuvia koneelle ja kone ei anna ilmoitusta "laitteen voi poistaa turvallisesti" vaan laitetta ei voi pysäyttää ilmon niin tapahtuuko mitään katastrofaalista jos vaan otan piuhan irti?

Jos kamerasta on siirtänyt usb:n kautta kuvia koneelle ja kone ei anna ilmoitusta "laitteen voi poistaa turvallisesti" vaan laitetta ei voi pysäyttää ilmon niin tapahtuuko mitään katastrofaalista jos vaan otan piuhan irti?
Sen jälkeen kun kuvat on koneella niin voi ottaa kameran irti. Toki ensin laitat kamerasta virrat pois ennenkuin otat piuhan irti.

viime vkonloppuna (9.-10.2.) tilt.tv:ssä puolivälin kieppeillä pyöri eri pelien trailereita. Siinä näkyi joku kaahailu peli, oli LAS VEGAS ja oli NEW YORK. ilmeisesti ratoja/kenttiä. oli moottoripyöriä ja autoja. ei vaan selvinnyt mikä peli, kenelläkään tietoo ??

viime vkonloppuna (9.-10.2.) tilt.tv:ssä puolivälin kieppeillä pyöri eri pelien trailereita. Siinä näkyi joku kaahailu peli, oli LAS VEGAS ja oli NEW YORK. ilmeisesti ratoja/kenttiä. oli moottoripyöriä ja autoja. ei vaan selvinnyt mikä peli, kenelläkään tietoo ??
Löytyskö tuolta.

PGR 4 xbox360:lle

mistä johtuu ettei pääse välillä nettiin ollenkaan, siis mikään sivu ei aukea, herjaa vaan että palvelinta ei löydy? voisko johtua liittymästä( sonera laajakaista)?

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Miksi jotkut linkit ei avaudu, vaikka kuinka päivittäisi javaa? Eli kyseessä ikean sivustot ja sieltä kun haluaa tarkemmin katsoa jotain tuotetta, ni eipä aukea suurennusikkuna, eikä myöskään "pakkauksen mitat" tms. ikkuna. Missä voi olla vika? Työkoneella kuitenki aukeaa vaivatta. :curs:

Olen niin pahasti hukassa, että te olette nyt mun viimeinen oljenkorsi. :(

Ongelma olis seuraava: Olen asentamassa Vistan päälle Office Enterprise 2007:ää. Asennus onnistuu nätisti, mutta Outlook ei toimi. Ekalla kerralla asennuksen jälkeen se starttaa ja alkaa jostain syystä heti konfiguroimaan jotain asetuksia uudestaan. Tuon konffauksen jälkeen kone tulee startata uudestaan. Uudelleenkäynnistyksen jälkeen Outlook ei enää käynnisty. Herjana tulee, että MSVCR80.dll tiedosto puuttuu.

Kaikki muut Officen osat toimii normaalisti. Olen kokeillut jopa koneen palauttamista alkuperäiseen tilaan, johon päädyin, kun avasin tän uuden läppärin ekaa kertaa. Tämäkään ei auta.

Uskon, että ongelma juontaa juurensa siitä, että tähän koneeseen on alunperin asennettu Officen kokeiluversio, jonka joutuu poistamaan ennen Office Enterprisen asennusta.

Ideoita?

Olen niin pahasti hukassa, että te olette nyt mun viimeinen oljenkorsi. :(

Ongelma olis seuraava: Olen asentamassa Vistan päälle Office Enterprise 2007:ää. Asennus onnistuu nätisti, mutta Outlook ei toimi. Ekalla kerralla asennuksen jälkeen se starttaa ja alkaa jostain syystä heti konfiguroimaan jotain asetuksia uudestaan. Tuon konffauksen jälkeen kone tulee startata uudestaan. Uudelleenkäynnistyksen jälkeen Outlook ei enää käynnisty. Herjana tulee, että MSVCR80.dll tiedosto puuttuu.

Kaikki muut Officen osat toimii normaalisti. Olen kokeillut jopa koneen palauttamista alkuperäiseen tilaan, johon päädyin, kun avasin tän uuden läppärin ekaa kertaa. Tämäkään ei auta.

Uskon, että ongelma juontaa juurensa siitä, että tähän koneeseen on alunperin asennettu Officen kokeiluversio, jonka joutuu poistamaan ennen Office Enterprisen asennusta.

Ideoita?

Tuo johtuu jostain outlookin add inneistä..

MIkäs kone sulla on?

Mulla on Acerin Travelmate 7720.
Sori et kesti kun oli perse treenit :D

Yksi syy mikä nyt äkkiä kuukkelilla löytyi niin tuo voi johtua Acerin secure data managerista.

Jos sulla on sellainen niin uninstalloi se ja aja Officen repair/diagnostics..

Taikka disabloi add-init:
(kirjoita muistiin vanha arvo)

1. open the registry editor
2. got key HKLM\Software\Microsoft\Office\Outlook\Addins\
3. Locate the add-in
4. set the LoadBehavior to 0

Sori et kesti kun oli perse treenit :D

Yksi syy mikä nyt äkkiä kuukkelilla löytyi niin tuo voi johtua Acerin secure data managerista.

Jos sulla on sellainen niin uninstalloi se ja aja Officen repair/diagnostics..

Taikka disabloi add-init:
(kirjoita muistiin vanha arvo)

1. open the registry editor
2. got key HKLM\Software\Microsoft\Office\Outlook\Addins\
3. Locate the add-in
4. set the LoadBehavior to 0
Tänks. :kippis1:

Löysin tuon saman itse, mutta mulla ei tollasta rekisterimerkintää ole. Vedän ton Secure Data Managerin kokonaan helvetiin ja ajan Office repairin. Se oli toinen mahdollinen ratkaisu. Kerron myöhemmin miten kävi.

Osaiskohan joku kertoa, mikä voisi olla vikana, kun iTunesissa kappaleet on oikeassa järjestyksessä esim. cd:n biisit menee niin kuin pitääkin, mutta iPodia kuunnellessa joittenkin levyjen biisijärjestys onkin sitten aivan päin persettä?

Hei, miten saisi firefoxin Kirjanmerkit tallennettua jonnekin, esim ulkoiselle kovalevylle?

aaah. kirjanmerkit->muokkaa kirjanmerkit->vie

Niin se memeo autobackup. Se olevinaan tietokoneella asennettuna crypttaa/salaa ne tiedostot ulkoiselta kovalevyltä, mutta mitä perkuleen iloa siitä on sitten jos vaikka tarvitsen asentaa ulkoiselta kovolta jotain toiseen koneeseen jossa tuota ohjelmaa ei ole?
Onko mahdollista sellainen ohjelma joka on ulkoisella kovolla ja kysyy vaikka sitä käynnistäessa salasanaa ennenkuin sieltä saa mitään ulos?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom