Eli tutulla on Creative MuVo C100 256MB mp3-soitin. Kysymys kuuluu: Voiko tuohon laittaa esim. 2 gigan muistikortin?
1GB:llä väittävät ainakin toimivan. Kahdesta en löytänyt mainintaa.
-k
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli tutulla on Creative MuVo C100 256MB mp3-soitin. Kysymys kuuluu: Voiko tuohon laittaa esim. 2 gigan muistikortin?
Hain Adoben omilta sivuilta Photohop CS3:sen, ja sain siihen jotenkin käyttöön ruotsin kielen. Miten saan vaihdettua tuon länsimongeruksen pois, ei siitä tajua paskaakaan.
Neuvoja, eli koneessa windowsin Explorer aukeilee taustalle tyhjälle sivulle selaimen ikkunoita. Näitä ikkunoita aukeilee vähänväliä. Käytän itse selatessa Mozillaa.
Virus ohjelma (Avg), Spybot, Ad-Aware 2007, Registry Mechanic ajettu ilman tulosta..
Help.. ?
Mikä ohjelma?Mikähän vialla, kun avaan koneen, tulee näytölle pieni ikkuna, missä lukee error, invalid license ID? Käytössä mulla on windowsin xp ja ohjema ja laillisesti asennettu. Kun tuolta googlesta koitin tietoo hakea, niin oli vain lontooksi tuosta samasta asiasta kysytty, eikä asia oikein selvinnyt.
Tarkennetaan vielä, että tarkottaako toi license id varmasti windowssin lisenssiä, ettei jonkun sovelluksen lisenssiä? Pääsetkö esim. Windows updateen lataileen päivityksiä, vai ilmottaako waretetusta windowssista? Onko uus kone? Ongelma alko yhtäkkiä?Niin tarkoitin tuota xp:tä.. Oon melko uuno näitten koneitten(kin) kanssa..
Asensin koneelle yhden pelin ja kun yritän sitä pelata niin peli ei aukea, vaan avaa vain jonkun ikkunan jossa on linkki tällaiseen http://www.securom.com/message.asp?m=emu&c=2500
Miksi?
Pelissä todennäköisesti on kopiosuojaus joka estää Alcoholin tai Daemon toolsin käytön koneessa pelin aikana. Sellaisia nuo pelit yleensä on jos niitä ei kaupasta hae tai yrittää pelata kovalevyltä alkuperäisen DVD/CD-romin sijaan.