Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Ei nyt ihan tietskareihin liity.

Kaiuttimistani kuuluu korkeaa vikinää, kun volyymia nostaa tarpeeksi, vaikkei niistä mitään soittaisikaan. Olen kuullut, että tuo johtuu maadoituksesta tai vastaavasta?

Kaikki vahvistimet suhisee enemmän tai vähemmän jos laitat voluumit täysille.

APUA! KOHTA LENTÄÄ AMILO IKKUNASTA!

Miksi mun iTunes yhtäkkiä suostuu soittamaan vain yhden biisin kerrallaan. Ei lähde siis soittaman seuraavaa biisiä automaattisesti edellisen päättymisen jälkeen.

Kaikkia mahdollisia asetuksia olen yrittänyt katsoa ja kokeilla, mutta ei auta.

Kohta menee lopullisesti hermot. Auttakaa nyt joku, prkl!

Miksi mun iTunes yhtäkkiä suostuu soittamaan vain yhden biisin kerrallaan. Ei lähde siis soittaman seuraavaa biisiä automaattisesti edellisen päättymisen jälkeen.

Eihän sinulla vaan ole vasemmanpuoleisessa kuvassa olevalla tavalla tuo yksi sininen täppä? Tuohan siis löytyy tunesin vasemmasta alalaidasta defaulttina. Play playlist once, repeat playlist or repeat item tuossa lukee.

Viimeksi muokattu:

Melkein veikkaisin että olet onnistunut saamaan niiden biisin nimien (jokaisen biisin nimen vieressä) vasemmalla puolella olevasta checkboksista hakasen pois eli biisi ei ole "valittuna"

Muokkaa ==> Valitse kaikki

Ja sitten oikealla hiiren napilla biisilistan päältä popup-menu auki ja
"Valitse"...

JÖSSES MAAR POJAT! molemmat edelliset olivat arvanneet oikein. teidän kantsii ehkä lotota huomenna.

ja nyt on korjattu. i love my amilo again.

KIITOS!

Kokeile Super-nimistä ohjelmaa.

Thx, tuo näyttäisi toimivan. Niin Kaiseriin koitan laittaa soittoääniä. Outoa, että se ei tue ämpeekolmosia.

Niin joo, vituiksi meni. En ole saanut Keisaria tunnustamaan vielä yhtään uutta soittoääntä oli se sitten wmv/wma/amv/wfuck.

Kaikki vahvistimet suhisee enemmän tai vähemmän jos laitat voluumit täysille.
Vaan kaiuttimieni (Infinity Alpha 20) tulisi valmistajan mukaan kestää ~100W pöweriä. Vahvistimen tuottaessa 80W, alkaa vikinä jo, kun powerin pistää 1/4 - 1/3 maksimista. Onko silti ihan normaalia?

Ärsyttää lähinnä musiikin/leffojen kanssa, jotka soivat tavallista hiljaisemmalla.

Mulla on hajalla Radeon 9700 tuuletin, eli siinä laakerit jo solmussa. eikä pyöri enään--> kuumentaa näytönohjaimen.

Käykö radeon 9800 näyttiksen tuuletin tuohon mun 9700 näyttikseen suoraan kiinni? Saisin meinaan nyt halvalla käytetyn.

Mulla on hajalla Radeon 9700 tuuletin, eli siinä laakerit jo solmussa. eikä pyöri enään--> kuumentaa näytönohjaimen.

Käykö radeon 9800 näyttiksen tuuletin tuohon mun 9700 näyttikseen suoraan kiinni? Saisin meinaan nyt halvalla käytetyn.
ehkä, epäilen. 99% varmasti riippuu myös valmistajasta. 98% varmasti taas väitän, että helpommalla pääset jos ostat uuden paskan kortin kaupasta tai uuden tuulettimen.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%

Kirjoita tuo kysymys alan foorumille, saat varmasti oikean vastauksen:
Eli muropakettiin..

Ei minun mielestä kannate korttia ruveta vaihtaan, jos tuuletin on vain rikki.

Ei minun mielestä kannate korttia ruveta vaihtaan, jos tuuletin on vain rikki.
Jotkut on rahamiehiä, en minä :( Mut tiedän parikin tapausta, jossa henkilö on ostanu suoraan uuden vaikka halvemmallakin olis päässy +vähän työtä.

Niin meinaatko että saisit halvalla pelkän tuulettimen vai koko näytönohjaimen? Jälkimmäisessä tapauksessa sun ei varmasti kannata fiksata vanhaa korttia vaan vaihtaa se käytetty Radeon 9800 koneeseen suoraan kiinni. Toinen vaihtoehto olisi noin 100€ hintaluokkaisen AGP-näytönohjaimen hankinta, joku Geforce 7600 256MB muistilla lähtisi tuohon hintaan ja oletettavasti sun koneesikaan ei ole ihan pakasta vedetty eli tehoa kortissa olisi aivan riittävästi niihin peleihin, joita yleensä pystyt tietsikallasi pelaamaan.

Päivitin Windows media playerin eikä se enää toista dvd levyjä:curs: Kellään muulla samaa ongelmaa. Pitääkö ruveta etsimään vanhaa versiota?

Niin meinaatko että saisit halvalla pelkän tuulettimen vai koko näytönohjaimen? Jälkimmäisessä tapauksessa sun ei varmasti kannata fiksata vanhaa korttia vaan vaihtaa se käytetty Radeon 9800 koneeseen suoraan kiinni. Toinen vaihtoehto olisi noin 100€ hintaluokkaisen AGP-näytönohjaimen hankinta, joku Geforce 7600 256MB muistilla lähtisi tuohon hintaan ja oletettavasti sun koneesikaan ei ole ihan pakasta vedetty eli tehoa kortissa olisi aivan riittävästi niihin peleihin, joita yleensä pystyt tietsikallasi pelaamaan.

Eli käytetyn radeon 9800 kortin tuulettimen saisin hintaan 2€. Eli kävisköhän se tohon mun korttiin(9700)? Jos ei käy niin täytyy varmaan ostaa joku uusi kortti kokonaan,ehkä hitusen tehokkaampi kuin tuo 9700 olisi hyvä. Kysyin meinaan uutta tuuletinta tohon 9700 korttiin ja makso jotain 26€, mikä on mun mielestä sika hinta noin vanhaan korttiin.

Kyllä mä uskon että saat sen tuulettimen jollain tapaa siihen pultattua. Eihän sen tarvitse olla niin justiinsa...Kokeile ihmeessä tuota 2€ tuuletinta.

Onko joku saanut onnistuneesti itunesin uusimman version (7.4.3.1 tai vast) polttamaan cd:itä/dvd:itä vaikka on ollut daemontools joskus asennettuna koneelle?

itellä puskee error 2510 eli ei löydy asemaa. Muilla ohjelmilla toimii ok ja esim levyn tuonti toimii normaalisti.

pistäis saada musiikkikirjasto varmuuskopioitua mutta
ihomppelit eivät osaa koodailla oikein koodeja käyttikseen jota suurin osa podien ja myös tunesin käyttäjät käyttää..

vittumainen ongelma. Oon poistellut dll-tiedoston system32 - drivers -kansiosta (siis dll joka jää daemon toolsista vaikka uninstalloi) mutta ei ollut apua

Mikähän on, kun usb ei enää tunnista usb laitteita? Kun laittaa soittimen tai muistitikun kiinni porttiin, sitä ei tunnisteta vaan se tulee näkymään tuntemattomana laitteena järjestelmässä. Tämä sama homma on parilla eri soittimella testattuna, jotka toimivat muissa koneissa normaalisti. Vika alkoi vk sitten, eikä järjestelmän palauttaminenkaan auttanut. Oon koittanut eri usb portteja, mutta kaikissa sama homma, hiiri ja näppäimistö toimivat kuitenkin normaalisti :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom