Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Miten saan Thunderbirdillä lähetettäviin maileihin allekirjoitukseen suorat nettilinkit? Nyt allekirjoitus on notepadissa linkitettynä. Ja siihen en ole saanut linkkiä toimimaan. Kiitos jo nyt avusta.

Kun avaan koneen, aukee myös messenger, mutta messenger ei vaan jostain kumman syystä suostu muistamaan käyttäjätunnusta, salasanaa tai automaattikirjausta. Eli siis joka kerta joutuu ne kirjottelemaan uusiksi ja se sinääkirjautuminenkin kestää ikuisuuden. Ja juu, olen ne ruksit tuosta kyllä kilkannut. Ongelma on vaan tällä käyttäjällä, muilla käyttäjätileillä ei ole mitään ongelmaa. Mistähän mahtaa johtua?

Millä asetuksella saan nämä -97 officen ikkunat aukeamaan myös omiin ruutuihinsa? Ärsyttää kun ei voi alt+tabilla hyppiä asikirjasta toiseen.

Itse ongelmaan ei löydy apuja (jaa, pitääpä muistaa katsoa olisiko arkaaisella kotikoneella vielä Word97), mutta noiden MDI-child -ikkunoiden (nimestä ei kannata välittää, siis ne yksiin kehyksiin aukeavat erilliset dokumentti-ikkunat) välillä loikitaan Ctrl-Tabilla.
Vasen peukalo pitää opettaa ottamaan hieman vasemmalle (eli siirretään etutähtäintä pari napsua oikealle : )

En nyt sitten muista muistaako W97 seuraavalla käynnistyksellä, jos noita dokuikkunoita pitää normaalitilassa, ei siis maksimoituina tai minimoituina. Ehkä ei. Eikä sille tainnut olla asetustakaan.

-k

PS: Lisävinkkinä, kun Alt-Space avaa tuon pääikkunan system-menun, niin vastaavasti Alt-- (alt-miinus) avaa MDI-childin menun. Sitä ei välttämättä nykywindowseissa huomaa, mutta ennen muinoin systeemimenun kuvake heijasteli spacebarin ja miinusmerkin ulkonäköä ikäänkuin vihjeenä.

Miten saan Thunderbirdillä lähetettäviin maileihin allekirjoitukseen suorat nettilinkit? Nyt allekirjoitus on notepadissa linkitettynä. Ja siihen en ole saanut linkkiä toimimaan. Kiitos jo nyt avusta.

Muualla mailissa olevat linkit eivät myöskään toimi? Kokeile laittaa mailit html-muodossa, niin linkkien pitäisi toimia.

Ketuttaa urakalla kun en tiedä millä ihme softalla pitäisi tehdä image, että tuota yhtä peliä pystyisi pelaamaan ilman asemassa olevaa levyä. Ei toimi edes mdf:llä.

Tietääkö kukaan freewarea, jolla saisi muutettua mp3-->wmv? Googlasin ainakin puoli tuntia ja en löytänyt yhtään toimivaa ilmaista softaa...wmv--mp3 kyllä löytyi pilvin pimein...

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Ketuttaa urakalla kun en tiedä millä ihme softalla pitäisi tehdä image, että tuota yhtä peliä pystyisi pelaamaan ilman asemassa olevaa levyä. Ei toimi edes mdf:llä.
Kokeile clonecd tai clonecd:tä. Tai sitten teet nerolla imagen imagewriter "asemalla"

Sitten vain daemon toolsilla lataat imagen.

Tietääkö kukaan freewarea, jolla saisi muutettua mp3-->wmv? Googlasin ainakin puoli tuntia ja en löytänyt yhtään toimivaa ilmaista softaa...wmv--mp3 kyllä löytyi pilvin pimein...
Aika hankala löytää tosiaan toimivaa ilmaista ohjelmaa.
Kokeile Super-nimistä ohjelmaa.
http://www.erightsoft.com/SUPER.html

Jos on kyse alle 5minsan biiseistä, niin tiedän toisenkin ohjelman

Kun avaan koneen, aukee myös messenger, mutta messenger ei vaan jostain kumman syystä suostu muistamaan käyttäjätunnusta, salasanaa tai automaattikirjausta. Eli siis joka kerta joutuu ne kirjottelemaan uusiksi ja se sinääkirjautuminenkin kestää ikuisuuden. Ja juu, olen ne ruksit tuosta kyllä kilkannut. Ongelma on vaan tällä käyttäjällä, muilla käyttäjätileillä ei ole mitään ongelmaa. Mistähän mahtaa johtua?
Mystistä. Kokeile asentaa mese uusiksi, ei kyllä tule muuta mieleen.

Sims lifestories. Ei ole mitään warez juttu, koska minulla on kyllä levy, mutta ei jaksaisi aina kaivaa tota esille. Jos ei muu auta, niin joutuu varmaan netistä kaivamaan cräkin.

Sims lifestories. Ei ole mitään warez juttu, koska minulla on kyllä levy, mutta ei jaksaisi aina kaivaa tota esille. Jos ei muu auta, niin joutuu varmaan netistä kaivamaan cräkin.
Pelit on kyllä hankalia saada toimimaan joskus imagen kautta. Toimimattomuuteen saattaa riittää jopa jonkun imageaseman olemassaolo.

Helpommalla pääset kun etsit crackin:
http://www.gamecopyworld.com/

Kysytään vaikka tässä ketjussa. Eli miten pystyn nauhoittamaan tietokoneen näytöllä tapahtuvan video pätkän itselleni talteen? Eli mulla on video mikä on netissä ja haluan sen itselleni ja ainut keino sen saamiseksi on nauhoittaa se kun se pyörii näytölläni.. toivottavasti joku saa selvää mitä haen. Toivottavasti tämmöinen toimenpide on myös mahdollinen.

Joku SnagIt / Camtasia tms.? Jos video on wmv-muodossa sen DL-osoitteen voi saada ronkittua: videoikkunaan right click -> properties tjsp -> etit urlia (http://xyzxyzx.zyx/zyxyz..). Selaimen cachestakin voi löytyä, katot videon ja järjestät cachen päiväyksen mukaan -> eti .wmv / .flv filuja..

Ei nyt ihan tietskareihin liity.

Kaiuttimistani kuuluu korkeaa vikinää, kun volyymia nostaa tarpeeksi, vaikkei niistä mitään soittaisikaan. Olen kuullut, että tuo johtuu maadoituksesta tai vastaavasta?

Ei helvetti, mites noita attached images saikaan väsättyä? Eikös täällä ollut selvät ohjeet jossain vaiheessa (askel askeleelta) vai muistanko väärin???

Nyt on kieltämättä :david: olo...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom