Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ostin Lacien ulkoisen kovalevyn ja asensin sen mukana tulleen varmuuskopiointisoftan. Varmuuskopiointisofta päivitteli koneeseen joitain tiedostoja ilmeisesti .netin puolelta(mitä nyt vähä asennuksen aikana sen päivittelemiä juttuja seurailin) ja nyt koneen ollessa hetken aikaa käyttämättömänä, tulee työpöydän tilalle kirjautumisruutu käyttäjätiliin. Sinänsä ei mitään, kun tuosta pääsee yhdellä klikkauksella pois, mutta pitemmän päälle tuo kumminkin käy ärsyttämään. Millä tuon kirjautumisruudun ilmestymisen voi estää?
En ole vielä buuttaillut konetta, mutta olettaisin sen tuon perusteella tekevän myös saman tempun kuin jokin .net versio teki, eli käynnistyksen yhteydessä pitää kirjautua käyttäjätiliin(varmistan asian, kunhan taas pääsen tuon koneen ääreen).
edit: kyseessä siis win xp
Koneessani on emossa oleva äänikortti, Realtek AC'97. Nyt on sitten käynyt niin että äänet kuuluu todella hiljaa ja vain vasemmasta kuullokkesta. Olen käynyt kaikki valikot läpi ja testannut eri kuullokkeita ja aina sama tulos, ääni kuulu todella hiljaa vasemmasta kuullokkeesta. Olen poistanut ajurit ja asentanut uudet äänikortin ajurit eikä vika ole poistunut. Piuhat kun on kiinni ja ei kuuntele musiikkia niin kuitenkin kuuluu se "kohina" normaalisti.
Onko kellekkään tullut vastaan samanlaista ongelmaa tai onko kellään tietoa mistä tuo johtuu ja miten sen saa korjattua? Onko muuta vaihtoehtoa kun ostaa uusi erillinen äänikortti?
Onko kellään tietoa miten "Päivän Posti"-uutiskirjeestä voi irtisanoutua? Tuota roskaa vaan tulee ja tulee.
Postien lopussa on aina "Irtisanoudun uutiskirjeestä", mutta se on pelkkänä tekstinä, ei linkkinä. :jahas:
edit: Tulee myös jostain mainmaililta ja kuluttajauutisista.
Tämmöistä se on kun ei itse älyä.saatko muutettua postin näkymään html-näkymänä?
se saattais auttaa
Tällä hetkellä yleisesti käytössä olevilla 802.11b/g standardeilla se max on 54mb/s, uudella 802.11n se on 300mb/s, mutta tuossa pitää olla sekä adsl reitittimen, että verkkokortin yhteensopivia ko. standardin kanssa.
Mulla on verkkokortti 802.11n standardin mukainen (toimii toki myös 802.11b/g), mutta ei DSLboxi, joten eipä toistaiseksi iloa siitä ;)
Eikös vistassa ole jo valmiiksi cuntterin kanssa toimiva directx?Mikä DirectX-versio pitää olla koneella, että voi pelata Vistalla Counter Strike Sourcea? Näistä ei enää tajua mitään kun on viimeksi ollut DirectX koneella ehkä viisi vuotta sitten:D
Olitko päivittänyt ajurit ennenkuin vika ilmeni?
En ollut. Oli mennyt kuulemma kotiteatterin kautta kunneltuna musiikki yht'äkkiä tosi hiljaselle ja sitten lopettanut kuulumasta kokonaan.
Mikä voi olla syynä kannettavan jumahtamiseen ja itsestään sammumiseen?
Eikös vistassa ole jo valmiiksi cuntterin kanssa toimiva directx?
No tuossa olisi varmaankin toimiva versio:
http://www.microsoft.com/downloads/...38-db71-4c1b-bc6a-9b6652cd92a3&DisplayLang=en
Joku piuha irti?
Kaikki on käyty läpi, aina sama tulos.... Paskana se äänipiiri on, ostan uuden koneen.
Paljolla ostatte?
Amd Athlon64 3400+ 2,48ghz
X850XT 256mb
1gb muistia
100gb + 160gm kovot
17" tft näyttö
Koita myydä huuto.netissä. Oon huomannu, että sieltä lähtee hyvällä hinnalla paskempiakin kokoonpanoja.Kaikki on käyty läpi, aina sama tulos.... Paskana se äänipiiri on, ostan uuden koneen.
Paljolla ostatte?
Amd Athlon64 3400+ 2,48ghz
X850XT 256mb
1gb muistia
100gb + 160gm kovot
17" tft näyttö
Äänikortin saat varmasti alle 50€