Mikäs olikaan se näppäinyhdistelmä, jolla saa ikkunan avautumaan aina samankokoisena
ctrl+alt+shift kaikki yhtäaikaa pohjassa ja sitten suljet sen ikkunan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäs olikaan se näppäinyhdistelmä, jolla saa ikkunan avautumaan aina samankokoisena
ctrl+alt+shift kaikki yhtäaikaa pohjassa ja sitten suljet sen ikkunan.
Kuva tulee televisiolle - tosin mustavalkoisena. Olen yrittänyt kokeilla läpi mm. eri resoluutioita ja ilmeisesti yleisimpänä ongelmana väärin asetettuja videostandardeja (PAL, NTSC), mutta mikään näistä ei ole tuonut muutosta kuvaan.
Lol apua.
Kuva tulee televisiolle - tosin mustavalkoisena. Olen yrittänyt kokeilla läpi mm. eri resoluutioita ja ilmeisesti yleisimpänä ongelmana väärin asetettuja videostandardeja (PAL, NTSC), mutta mikään näistä ei ole tuonut muutosta kuvaan.
Mulla on telkkarissa SCART-paikat täynnä ( dvd + digiboksi), joten yritän RCA:lla ensin.Itse ratkaisin ongelman tuuppaamalla s-videon scart-adapterilla teeveen persuksiin. Tuo s-video-->RCA ei tosiaan toiminut.
En, pitääkin kokeilla kunhan töistä pääsee kotio.Oletko säätänyt TV:n vastaanottamaan s-video -signaalia?
Voi perhana. Nykyään, kun käynnistän koneen niin vähän ajan päästä tulee bluescreen ja kone siis kaatuu. Tosta bluescreenistä otin talteen nuo jutut ja siinä oli, että
Stop: 0x0000008E (0XC0000005, 0X805AFF3B, 0XA8E41AD0, 0X00000000)
Oon kiinnittänyt huomiota, että koneen tuuletin pyörii käynnistäessä tavallista paaaaljon hitaammin ja ääntä ei oikeastaan edes kuulu ja silloin tuo tulee. Jos tuuletin pyörii normaalisti ja kone hurisee niin eipä tuota tule. Käsitin tosta bluescreenistä, että jonkin sortin muistiongelma?
En oo nyt imuroinut, muutama päivä sitten oli vielä auto virusscanni päällä ja sillon se on skannattu. Vois melkeen koittaa jollain ad-awarella tms.voi olla vika missä tahansa. myös prossussa/emossa.
millon oot imuroinut konees viimeks?
Toi tuuletin toimii aina normaalisti sen jälkeen kun kone on kerran kaatunut, eli en usko, että kopan sisällä on vikaa.Kotelo auki ja katso, että tuulettimet lähtevät pyörimään, konkat eivät pullistele, kaikki osat ovat kunnolla paikoillaan, yms.
Kannattaa myös Linux live-cd:llä varmistaa ettei vika ole Windowsissa.
Tosta bluescreenistä otin talteen nuo jutut ja siinä oli, että
Stop: 0x0000008E (0XC0000005, 0X805AFF3B, 0XA8E41AD0, 0X00000000)
Se on hyvin mahdollista että emossa olisi vikaa.. rupeaa kuitenkin olemaan jo vanha soturi, socket 478.Vaikea sanoa, mutta kiva kuva, kiitti. ;)
Oisko emossa kuitenkin jotain vikaa, jos kerran muisteissa ei ole? Ei toi nyt mikään lämpöongelma ainakaan ole.