Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ootko päivittäny näytön asetukset?
No nyt on tyhmä kysymys...
Minkä ihmeen takia näytönohjaimen ajurien päivityksen jälkeen kuva ei enää mahdu windowssissa ruudulle natiivi-resoluutiolla? tulee siis sivusuunnassa reunoilta yli?
Minkä ihmeen takia näytönohjaimen ajurien päivityksen jälkeen kuva ei enää mahdu windowssissa ruudulle natiivi-resoluutiolla? tulee siis sivusuunnassa reunoilta yli?
Virranhallinnassa ei varmaan ole päällä toimintoa "sammuta kiintolevyt x minuutin päästä"
Asensitko jotain ajureita ennen kuin kone alkoi ryppyilemään?
Windows on aina hyvä päivittää.
Tuo virranhallinnoissa oleva ominaisuus pitää tarkistaa.
mitään ajureita ei ole asennettu.
Enkä millään jaksaisi uskoa että vain winin päivittäminen auttaisi. kone on ostettu sellaisenaan liikkeestä, joten en usko että se olisi niin käsi vehje että se pitäisi heti itse päivittää että toimisi kunnolla.
Milläs mä nuo lämmöt katson? MBM:llä yritin, mutta ei vissiin löytänyt sensoreita.. Jos lämmöt kerran on korkealla niin mitäpäs sille voi tehdä ja miten?
Enkä millään jaksaisi uskoa että vain winin päivittäminen auttaisi. kone on ostettu sellaisenaan liikkeestä, joten en usko että se olisi niin käsi vehje että se pitäisi heti itse päivittää että toimisi kunnolla.
Milläs mä nuo lämmöt katson? MBM:llä yritin, mutta ei vissiin löytänyt sensoreita..
huoltoon vienti huono idea?
Eikös tämän threadin idea osaksi ole että täältä voi kysyä neuvoa niin ei tarvi viedä huoltoon?
Okei, BIOSista näkee lämmöt --> lämmöt ovat korkealla. Mikä on seuraava askel? tuulettimiin lisää nopeutta vai laskea koneen tehoja?
Kuuntelu/tarkkailu on ihan hyviä termejä. Eli tiedät mitä tuo on käytännössä?
Termi tulee UNIX komennosta snoop.
Voiko noin vuoden (1v) verran vanha Packard Bell tietokonetta päivittää??
Muistaakseni monta monta vuotta sitten jotain Compaqin tietokoneita ei voinut päivittää.....
Haluaisin vain varmistaa tämän koska olen ostamassa kyseisen koneen ja näytönohjainta jne pitäisi vähän vaihtaa uudempaan!
Kiitos!
Kuulostaa tyhmältä mutta multa muuttui läppärin näppis jenkkiversioksi kesken lauseen. Mistä tämä johtuu? Asetuksista en löytäny apua enkä searchilla osannu oikeella tavalla vissiin ettiä. Veemäistä kirjotella ilman skandeja ja että tuplapisteet ynnä muut ei ole oikeilla paikoillaan. Eli jos joku osaisi auttaa, niin olisin äärettömän kiitollinen.
Onko sinulla litteä näyttö vai vanha CRT? Koska vanhat näytöthän ei skaalaa ruudun kokoa automaattisesti vaan se pitää käsin säätää kohdilleen.