Kandee myös rajata kuvaa, sillä ei mikään maisemakuva avatarina toimi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuohan .....
Photoshopissa(ainakin 7.0ssa) File -> Save for web .....prosentti.
Auttoiko?
Kyllä siitä on maisemakuva kaukana... Oma kuva... ;)Kandee myös rajata kuvaa, sillä ei mikään maisemakuva avatarina toimi.
Kokeile pelkkää save as-valintaa, jos löytyy sellainen, valitse formaatiksi gif tai jpg ja katso, jos löytyisi jotain quality-asetusta, jolla voisit hakea sen sopivan tiedostokoon.
Liitä tänne isona, mutta valmiiksi rajattuna, niin minä pienennän sen ja liitän takaisin tänne avatariksi kelpaavana.
Tai lähetä sähköpostilla osoitteeseen: tuo pakkiksen palstanickini @ gmail.com, niin voin sen pienentää ja lähettää pienennettynä takaisin. Onnistuu helpommin, kuin niin, että yritän netin kautta etsiä jonkin photoshop 5.0 tutoriaalin ja sen perusteella neuvoa.
Irstas kuva kieltämättä, mutta koska tykkään tytöistä, niin masturbointien määrä jäi nollaan :D.
Tutulla on joku Amilonin kannettava. Siinä on sellanen hassu ominaisuus, että se sammuu itsekseen aina välillä. Eikä lähde autom. käyntiin uudelleen vaan pitää itse laittaa päälle. Mikähän olis vikana? Itse ajattelin näitä
1. Konetta kuormitettaessa lämmöt nousee ja kone kaatuu. Kuitenkaan kyseessä olevassa tapauksessa ei näy kuormituksen merkkejä eli pätkimistä tai tilttailua. Aivan kuin joku painaisi virrat pois koneesta.
Myöskään konetta ei ole kellotettu/itse availtu.
2. Virtalähde? kuintenkin kone sammuu jos vain selaa nettiä eikä kun jokainen erillinen aparaatti on käytössä.
3. kosketushäiriö?
4. virus? Koneella oli norman antivirus, mutta poistin sen ja asensin tilalle Avast antiviruksen. Muutama virus löytyi, mutta kone edelleen sammahtelee.
Missä vika? :jahas:
Tutulla on joku Amilonin kannettava. Siinä on sellanen hassu ominaisuus, että se sammuu itsekseen aina välillä. Eikä lähde autom. käyntiin uudelleen vaan pitää itse laittaa päälle. Mikähän olis vikana? Itse ajattelin näitä
1. Konetta kuormitettaessa lämmöt nousee ja kone kaatuu. Kuitenkaan kyseessä olevassa tapauksessa ei näy kuormituksen merkkejä eli pätkimistä tai tilttailua. Aivan kuin joku painaisi virrat pois koneesta.
Myöskään konetta ei ole kellotettu/itse availtu.
2. Virtalähde? kuintenkin kone sammuu jos vain selaa nettiä eikä kun jokainen erillinen aparaatti on käytössä.
3. kosketushäiriö?
4. virus? Koneella oli norman antivirus, mutta poistin sen ja asensin tilalle Avast antiviruksen. Muutama virus löytyi, mutta kone edelleen sammahtelee.
Missä vika? :jahas:
Milläs ohjelmalla sinä noita levyjä polttelet? Sen kun kerrot, on helpompi auttaa.Hankin uuden polttavan aseman kun edellinen ei enää toiminut. (Liteon Lightscribe DVD writer, jos sillä on merkitystä.)
Yritin polttaa audio-cd:tä mp3sta. Lähti polttamaan normaalisti (tosin nopeutta ei saanut itse valita kuten ennen, mitä vähän ihmettelin).
Meni pari minuuttia ja kone ilmoittaa että polttoprosessi onnistui. Mitään ei kone cd:ltä kuitenkaan löydä. Kokeilin kannettavalla cd-soittimella, ja ilmoitti että "unfinalized cd". Kokeilin sekä CD-Rää että RWtä ja molemmilla sama juttu.
Miks tekee näin?! :curs: Tarttis saada poltettua yksi cd huomiseksi, joten olisin kiitollinen, jos joku antaisi "väännän rautalangasta"-neuvoja ongelmaan.
Milläs ohjelmalla sinä noita levyjä polttelet? Sen kun kerrot, on helpompi auttaa.
Ne biisit on kyllä siellä levyllä, mutta sitä levyä ei ole suljettu (unfinalized). Eli pitäisi jostain kohtaa laittaa ruksi johonkin valintalaatikkoon, että "finalize cd". Silloin se sulkee sen levyn ja se on käytettävissä.
Miksi sitä ei tehdä automaattisesti? Nyt kun sitä levyä ei ole suljettu, sinne voi lisäillä vielä tavaraa ja vasta myöhemmin sulkea sen. Tosin nykyisillä tyhjien levyjen hinnalla tuo on mielestäni aika turhaa..
Eli heitäpä se ohjelman nimi (kenties Nero Express?), helpompi sitten antaa yksityiskohtaisia ohjeita![]()
Milläs ohjelmalla sinä noita levyjä polttelet? Sen kun kerrot, on helpompi auttaa.
Ne biisit on kyllä siellä levyllä, mutta sitä levyä ei ole suljettu (unfinalized). Eli pitäisi jostain kohtaa laittaa ruksi johonkin valintalaatikkoon, että "finalize cd". Silloin se sulkee sen levyn ja se on käytettävissä.
Miksi sitä ei tehdä automaattisesti? Nyt kun sitä levyä ei ole suljettu, sinne voi lisäillä vielä tavaraa ja vasta myöhemmin sulkea sen. Tosin nykyisillä tyhjien levyjen hinnalla tuo on mielestäni aika turhaa..
Eli heitäpä se ohjelman nimi (kenties Nero Express?), helpompi sitten antaa yksityiskohtaisia ohjeita![]()
Mikä vois olla vikana ku koitan ripata yhtä karaoke levyä koneelle xilisoft dvd ripper premiumilla nii se ohjelma ei löydä kun neljä eri kappaletta, mutta silti kun soitan levyä niin kyllä ne kaikki kappaleet toimii? Ja siis tämä ei ollut nyt levynä tämä karaokelevy vaan image tiedostona siis, korjaus vielä.