Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Mistä saisin ilmaisen videoeditorin, jolla voi laittaa musiikkia videoiden taustalle? Mieluiten sellainen versio jossa ei tule kyseisen editorin logoa keskelle ruutua, jos et maksa x määrää $$$$ (itse oon löytäny vain tällaisia). Niin ja mieluiten ei mitään p2p juttuja..pelkään Poliisia. :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mulla on half life 2:ssa sellanen bugi että välillä kaikki lakkaavat reagoimasta minuun, eli pelaajaan. Eli viholliset eivät liiku eivätkä näe mua mutta niitä voi ampua ja ne äijä joiden kanssa pitäisi jutella ei reagoi mitenkään mihinkään. Bugi tulee aina välillä jossain kohdassa ja toisinaan siitä pääsee yli kun loadaa vähän taaksepäin ja toisinaan ei tahdo millään päästä sen kohdan ylitse. Mistä sais vaikka ladattua jonkun päivityksen tohon joka korjais ton bugin?

mulla on half life 2:ssa sellanen bugi että välillä kaikki lakkaavat reagoimasta minuun, eli pelaajaan. Eli viholliset eivät liiku eivätkä näe mua mutta niitä voi ampua ja ne äijä joiden kanssa pitäisi jutella ei reagoi mitenkään mihinkään. Bugi tulee aina välillä jossain kohdassa ja toisinaan siitä pääsee yli kun loadaa vähän taaksepäin ja toisinaan ei tahdo millään päästä sen kohdan ylitse. Mistä sais vaikka ladattua jonkun päivityksen tohon joka korjais ton bugin?

kirjotas konsoliin "ai_disable"

Mistä löydän toimivan crackin Solidworks 2007:ään?

Eipä taida olla palstan sääntöjen mukaista antaa vastausta näihin kysymyksiin, joten valitettavasti ei voi kommentoida...

Mistä löydän toimivan crackin Solidworks 2007:ään?

suosittelen hankkimaan ihan aidon lisenssin. varsinkin jos ansaintatarkotukseen tulee tuo ohjelma.

ps inventtorin, autocadin yms saa ilmaseks 12-24kk käyttöön jos oot opiskelija ja sulla on koulun sähköpostiosote.

Miksi koneeni jurahtaa juntturaan, joka kerta kun yritän availla mitä tahansa HD matskua? Ensiksi kuva menee pimeäksi muutamaksi sekunniksi ja sitten palautuu 640*480 tarkkuudella ja käyttäen 16 väriä, jonkin virheilmoituksen kera jota en voi mihinkään liittää kun kone on niin jumissa aina silloin.

Kerrohan millainen kone sinulla on. HD-matsku ei pyöri ihan mopedeilla koneilla, varsinkaan Full HD.. siitä voipi sitten seurata pientä "urvahtamista".

Eipä taida olla palstan sääntöjen mukaista antaa vastausta näihin kysymyksiin, joten valitettavasti ei voi kommentoida...

No, tarvii sitten yrittää pärjätä vanhalla versiolla. Ei siinä uudessa mitään uutta kuitenkaan ole :D

suosittelen hankkimaan ihan aidon lisenssin. varsinkin jos ansaintatarkotukseen tulee tuo ohjelma.

ps inventtorin, autocadin yms saa ilmaseks 12-24kk käyttöön jos oot opiskelija ja sulla on koulun sähköpostiosote.

Ei mulla taida sentään lisenssiin varaa olla. Lisenssithän noihin on tietääkseni aivan älyttömän kalliita? Töissä sentään muutamassa koneessa on aito lisenssi. Lähinnä koulu ja työhommia joskus kotona tehdessä olisin tota tarvinnu.

Miten open officeen calcilla tehdään kuvaaja, jossa X-akselilla on vaikkka A-sarakkeen arvot, ja Y-akselilla B-sarakkeen arvot.

Kyllähän tuo Excelillä onnistuu helposti, mutta en vaan keksi miten sen tehdään open officella.

No, tarvii sitten yrittää pärjätä vanhalla versiolla. Ei siinä uudessa mitään uutta kuitenkaan ole :D

Ei mulla taida sentään lisenssiin varaa olla. Lisenssithän noihin on tietääkseni aivan älyttömän kalliita? Töissä sentään muutamassa koneessa on aito lisenssi. Lähinnä koulu ja työhommia joskus kotona tehdessä olisin tota tarvinnu.

kouluhommia varten sun pitäis saada aikamoinen ale siitä lisenssistä. muistaakseni catia v5:n lisenssi oli jotain about 100e, onhan se halpaa suhteessa ammattilisensseihin, mutta opiskelijalle... toivottavasti dassaulttikin tajuais saman kun autodeskikin: koulussa voi tehä hommia ja kotiin saa saman ohjelman ilmaseks jos on opiskelija -> sit siirtyy töihin niin todennäköisesti tekee samalla/samoilla ohjelmilla sit hommia vuosia ja firma maksaa niistä vuosista kalliit lisenssit. oho olipas ot

Ongelma.
Minulla on tietokoneella Nero-poltto-ohjelma. Ennen toiminut hyvin, mutta nykyään kun yrittää kopioida/polttaa cd:tä, kone pyytää asettamaan tyhjän cd:n E-asemalle, vaikka siellä on jo juuri paketista otettu cd.
Kone tekee myös sitä, että jos E-asemalla on levy, niin se ei silti näytä sitä -> Oma tietokone - CD-asema:E.
Onko E-asema voinut jotenkin vioittua, ettei se tunnista poltettuja cd:itä? (alkuperäisten kanssa ei ongelmaa, eikä poltettujenkaan aiemmin). Vai onko vika kenties tuossa Nerossa? Mitä asialle voisi tehdä?
Ei ole autoa, joten tietokoneen roudaaminen jonnekin firmaan on hiukan hankalaa...

Ongelma.
Minulla on tietokoneella Nero-poltto-ohjelma. Ennen toiminut hyvin, mutta nykyään kun yrittää kopioida/polttaa cd:tä, kone pyytää asettamaan tyhjän cd:n E-asemalle, vaikka siellä on jo juuri paketista otettu cd.
Kone tekee myös sitä, että jos E-asemalla on levy, niin se ei silti näytä sitä -> Oma tietokone - CD-asema:E.
Onko E-asema voinut jotenkin vioittua, ettei se tunnista poltettuja cd:itä? (alkuperäisten kanssa ei ongelmaa, eikä poltettujenkaan aiemmin). Vai onko vika kenties tuossa Nerossa? Mitä asialle voisi tehdä?
Ei ole autoa, joten tietokoneen roudaaminen jonnekin firmaan on hiukan hankalaa...

kuullostaa vähän siltä että asemas taitaa olla menossa rikki. itellä oli yhessä asemassa vähän samanlaisia ongelmia. poltetut dvd:t ei toiminu mutta cd:t toimi. jos se levy ei näy omassa tietokoneessakaan, niin tuskin vika nerossa on. jos on takuu voimassa niin kyselyä myyjäfirmaan että mitäs nyt.

kuullostaa vähän siltä että asemas taitaa olla menossa rikki. itellä oli yhessä asemassa vähän samanlaisia ongelmia. poltetut dvd:t ei toiminu mutta cd:t toimi. jos se levy ei näy omassa tietokoneessakaan, niin tuskin vika nerossa on. jos on takuu voimassa niin kyselyä myyjäfirmaan että mitäs nyt.

Ei oo takuuta, kone on muutaman vuoden vanha :(
Onko tuollaisen korjaaminen iso ja kallis operaatio?

Ei oo takuuta, kone on muutaman vuoden vanha :(
Onko tuollaisen korjaaminen iso ja kallis operaatio?

riippuu osaako ite avata koneen kotelon ja irrottaa 2-4 ruuvia + 2(tai 3 jos on äänipiuha kanssa) piuhaa vanhasta asemasta ja pistää uuden aseman sen tilalle...piuhat ei mene kuin oikein päin ja oikeille paikoilleen, väärin niitä ei voi ilman väkivaltaa ja hajoittamista saada.

eipä noi taida enää kauheesti maksaa kirjottavat dvd-asematkaan. varmaan 50e rupeaa saamaan jo uusia.. jos iteltä ei onnistu niin joku tuttu jolla pysyy ruuvimeisseli kädessä kutsutaan kahville...

Miten saan erillaiset videomuodot konvertoitua wmv-muotoon, jotta voin toistaa niitä x-boxilla? Oon hakenut pari hd-laatusta leffaa, niin eihän ne toimi suoraan ulkoisesta kovalevysyä, elleivät ole wmv-muodossa.

Onko jotain näppärää ohjelmaa?

Millä saa lisättyä sähköpostiin kuvan ilman liitetiedoston käyttöä?
Copypaste ei toimi, ja sähköposti on hotmail... pikanen vastaus joltain kitoos <3

Suositut

Back
Ylös Bottom