Löytyy VIP-Forumilta.Hausta en löytänyt vastausta tähän...
Mikä on #Pakkotoisto.com IRC-kanavan Quakenetissä key?
Vastausta tänne, tai /msg Hyypi0 @Qnet
Edit: Ööhm, kysymys hävisi johonkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Löytyy VIP-Forumilta.Hausta en löytänyt vastausta tähän...
Mikä on #Pakkotoisto.com IRC-kanavan Quakenetissä key?
Vastausta tänne, tai /msg Hyypi0 @Qnet
Kysymys kuuluukin: Mitkä eri osat voivat pitää noin kovaa ääntä, ja mitä voin tehdä? Pitäisi kai vaihtaa kiintolevy?
Tietokoneesta kuuluu niin kova ääni, että häiritsee jo viereisessä huoneessa olemistakin...kovempaa huutoa on kuulunut nyt ehkä vuoden, eikä minkäänlaista toimintahäiriötä ole havaittavissa. Kysymys kuuluukin: Mitkä eri osat voivat pitää noin kovaa ääntä, ja mitä voin tehdä? Pitäisi kai vaihtaa kiintolevy? Kyseessä on muutaman vuoden vanha HP:n kone.
Tuo huutaminen on nimittäin todella ärsyttävää, ja tietokoneen komponenttien kanssa en ole kovinkaan pro..
saanko samat firmwaret kuin nytkin, vai miten asia menee...? Ja... Ja...
Piippaako kone tai onko esim. emolevyssä jotain diagnostiikkavaloja tai virhekoodinäyttöä? Emolevyn manuaalista löytyy virhekoodien selosteet ja niiden avulla vika voi hyvällä tuurilla löytyä.Yksi koneista jäätyy käynnistäessä siihen kohtaan kun tulee emolevyn merkki näytölle ja notta deletel pääsee biosiin jne. Näppäimistö jäätyy kanssa siihen kohtaan.
Yhtään tiedä mikä tosssa on, lasten huoneessa vähän aikaa kerkesi olla. Ilmeisestikkin jokin komponentti tuusana?
Kumpi Nokia n73 vai e60 ? molemmissa sama käyttöjärjestelmä, n73:ssa kamera mutta ei wlania, e60 wlan muttei kameraa...
http://www.puhelinvertailu.com/index.php?p1=n73&p2=e60&p3=
tossa vielä vertailua... kumman te ottaisitte?
Yep eli ei minkäänlaista virheääntä päästä, jäätyy vaan. K8V-X emo on tos eikä siintä löydy mun mielestä edes mitään diagnostiikkavaloja, ellet sitten meinaa tuota lediä mikä tulee kopan etupuolelle.:P Eikä siis virhekoodinäyttöäkään ole, jos on mainitsemassani emossa niin valaistusta vaan kehiin mulle.Piippaako kone tai onko esim. emolevyssä jotain diagnostiikkavaloja tai virhekoodinäyttöä? Emolevyn manuaalista löytyy virhekoodien selosteet ja niiden avulla vika voi hyvällä tuurilla löytyä.
Moro! Osaisko joku sanoa onko mulla mozillan asetuksis vai virustorjunnas vika kun esimerkiksi näillä keskustelufoorumeilla monien aukeavien kuvien tilalla näkyy vain teksti attached thumbnails tai jotain sinnepäin?
Auttaisitta ny edes joku, kun mä oon taas kerran niin avuton..
Jos sulla on Firefoxi niin valitse menusta työkalut, asetuksista sisältö asetukset ja sieltä valinta 'Lataa kuvat automaattisesti'.