- Ikä
- 38
Ajattelin katsella maailman parhaan action-elokuvan The Rock. Pleikkarilla, kun muuta vehjettä ei tällä hetkellä ole. Pleikkarista lähtee 3 rca-piuhaa (1 video ja 2 äänipiuhaa). Liitin äänipiuhat viritinvahvistimeen paremman soundin toivossa ja videopiuhan aioin liittää telkkariin. Olin kytkenyt äänipiuhat jo vahvariin ja kaikki oli ihan ready muutenkin. Viimeiseksi sitten kytkin video-rca:n televisioon.
Vzäp! -Kuului kaiuttimista ja tietokoneeni sammui.
Mitä Tapahtui?
Tarkennukseksi vielä. Tietokoneesta lähtee yksi 3.5mm RCA-piuha viritinvahvistimeen joten jonkinlainen "yhteys" tietokoneen ja sen videopiuhan/telkkarin välillä oli. Televisio ei ollut päällä. Pleikkarin video/audio-johto oli liitetty pleikkariin, mutta pleikkarin virtajohto ei. Viritinvahvistin ja tietokone olivat päällä.
En mielestäni ole kotielektroniikan kanssa mikään . Tietokoneenkin itse olen koonnut. Jonkinlainen oikari varmaan tuli.
Jos joku osaisi tämän epäselvän selostuksen perusteella kertoa missä kohdin jotain meni vikaan.
Ja tietokonehan ei mene enää päälle.
Vzäp! -Kuului kaiuttimista ja tietokoneeni sammui.
Mitä Tapahtui?
Tarkennukseksi vielä. Tietokoneesta lähtee yksi 3.5mm RCA-piuha viritinvahvistimeen joten jonkinlainen "yhteys" tietokoneen ja sen videopiuhan/telkkarin välillä oli. Televisio ei ollut päällä. Pleikkarin video/audio-johto oli liitetty pleikkariin, mutta pleikkarin virtajohto ei. Viritinvahvistin ja tietokone olivat päällä.
En mielestäni ole kotielektroniikan kanssa mikään . Tietokoneenkin itse olen koonnut. Jonkinlainen oikari varmaan tuli.
Jos joku osaisi tämän epäselvän selostuksen perusteella kertoa missä kohdin jotain meni vikaan.
Ja tietokonehan ei mene enää päälle.
Viimeksi muokattu: