Tietämätön...!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hipp0
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Ikä
38
Olen ostanut whey3 protskua ja wrangen kreatiinia ( nappeja ), niin haluaisin tietää tarkemmin missä järjestyksessä ois hyvä käyttää ja pitäiskö ostaa jotain vielä lisää ?

Eli otanko noita ennen vai jälkeen reenin ja jaanko kreatiini annokset 3:meen kertaan?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Originally posted by RikuL
Pitäisikö ennen reeniä ottaa jotain ? :)

Kahvia. Tou ainakin mulla lisää tehoo.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Joo eiköhän toi whey3 ja kreatiini riitä aluksi. Jos teillä vielä jotain lisättävää niin kertokaa ihmeessä!

Kiitän tässä vaiheessa =)

Originally posted by Nike_Air
Kahvia. Tou ainakin mulla lisää tehoo.

Joo mulla auttaa, ehkä ihan vähän, jos on nukkunut päiväunet, ja siitä sitten kun on heräilly vetää parikuppia kahvia, niin ei salilla väsytä niin paljoa, muuten ei mitään apua.... Tai sitten tuokin voi olla Placeboa.

PS. Kattelin Nike_Air, sun aikaisempia viestejä, ollaan samassa koulussa:kippis1:

Joo eiköhän toi whey3 ja kreatiini riitä aluksi. Jos teillä vielä jotain lisättävää niin kertokaa ihmeessä!
Jees, eli sitä maltoahan tuohon whey3:n kanssa voisi sotkea palautusjuomaan.

Kreatiini kehoitetaan myös nauttimaan sokeripitoisen ruuan tai juoman kera. Kehoittavat myös välttämään sitrusvalmisteiden ja kreatiinin samanaikaista nauttimista imeytymisen maksimoimiseksi.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Paljonko sitä maltoa sit pitäs siihen laittaa, kun oon ottanu tota whey3:sta kerran päivässä reenin jälkeen n.1dl ?. Ja sanokaa jos toi 1dl on liian vähän tai paljon... Painoa sellaiset 85kg!

Paljonko sitä maltoa sit pitäs siihen laittaa, kun oon ottanu tota whey3:sta kerran päivässä reenin jälkeen n.1dl ?. Ja sanokaa jos toi 1dl on liian vähän tai paljon... Painoa sellaiset 85kg!

Jos otat Whey3:sta ~1dl niin Maltoa heitetään mukaan vähän vajaa desi. Eli suhteessa 50/50, mutta Whey on kevyempää kuin Malto :thumbs:

Originally posted by Turmelioitsia

PS. Kattelin Nike_Air, sun aikaisempia viestejä, ollaan samassa koulussa:kippis1:

PRKL nyt ei uskalla enää kävellä siellä kun tulee turmeloitsia kurkkuun kiinni. Missäs treenailet?

Treenailen Hutungin kupeessa Gym7:lla, ja nyt tälläviikolla mut saatat pongata tuolta harjunkuolun salilta(olin viimeksi tänään iltapäivällä siellä.), kun salikortti on ummessa.

Originally posted by Turmelioitsia
Treenailen Hutungin kupeessa Gym7:lla, ja nyt tälläviikolla mut saatat pongata tuolta harjunkuolun salilta(olin viimeksi tänään iltapäivällä siellä.), kun salikortti on ummessa.

Joo. Jos Joskus näät sinne tulevan klo 17.10 jonkun kaverin joka on semmonen punottu naru :( (mutta mä kasvan vielä isoksi)
Niin nykäse hihasta. Kyllä mut tuntee jo kiroilustakin sarjojen aikana. :)

Originally posted by Mike
Ennen treeniä otettu kupponen on myös kiva lämmittely, siinä voi jauhaa hetken kavereiden kanssa ennen kovaa treeniä.

Toi kannattaa kokeilla, ottaako kahvia siinä välittömästi ennen treeniä, voi lyödä askin sekasin ja sit on joko oksennus sylissä tai terveiset pauligilta housuissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom