Tiedoksi broilerista pitäville

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tiedz
  • Aloitettu Aloitettu
Citymarketeissä(ainakin hyvinkäällä) on wurstin broilerin fileesuikaleet alennettu hinta 1.99 e 250g. Parin paketin kokemuksella voinen sanoa etä parempilaatuista kuin kariniemi ja chick. Ostin just ite 5 pakettia. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Samaa ei voi sanoa fileesuikaleista. Ainakin mulle sattui aivan uskomattoman huono paketillinen. Se oli aivan pientä silppua ja maistuikin aika vähän hunajamarinoidulle. Pitää varmaankin noita pihvejä kokeilla, kun taitavat olla tarjouksessa kaikissa shittymarketeissa.

Aika kallista... cittarissa on 0.99 euroa 300g kariniemen marinoidut kananpojan suikaleet. Mutta se tarjous taitaa vedellä viimeisiään. nm. "10 laatikkoa pakkasessa" :D

zere sanoi:
Aika kallista...
Elämä on.

zere sanoi:
cittarissa on 0.99 euroa 300g kariniemen marinoidut kananpojan suikaleet. Mutta se tarjous taitaa vedellä viimeisiään. nm. "10 laatikkoa pakkasessa" :D
Ettei ole vain paistisuikaleita kun näin halpoja ovat? Eilen olis muuten paikallisessa shittimarketissa ollut 60c yrttimaustettuja paistisuikaleita, onneksi kaveri ehti varoittaa, että ne maistuu kauheelle :)

Citymarketissa on myös broilerin rintaleikkeet 2.99€ kilo ja Suomalainen Superior merikirjolohi 3.99€ kilo. ei ole pahoja hintoja nuokaan :D ja hyvää ruokaa saa molemmista :)

Francine sanoi:
Onko noi niitä, joiden alkuperämaana mainitaan Brasilia?

Citymarketin broilerin rintaleikkeet ovat ainakin suomalaista broileria.

broilersuikaleista en osaa sanoa mutta uskon niinkin olevan suomalaista?

Morgan sanoi:
Citymarketin broilerin rintaleikkeet ovat ainakin suomalaista broileria.

broilersuikaleista en osaa sanoa mutta uskon niinkin olevan suomalaista?
Ne wurstin tarjousbroilerit, joita itse olen sittarilta ostanut, ovat kyllä valitettavasti olleet juurikin brasilialaisia. Sekä fileesuikaleet että rintafileet.

Ihan syötäväksi kelpaavaa kuitenkin, kunhan huolellisesti valmistaa.

Finnico more sanoi:
Ne wurstin tarjousbroilerit, joita itse olen sittarilta ostanut, ovat kyllä valitettavasti olleet juurikin brasilialaisia. Sekä fileesuikaleet että rintafileet.

Ihan syötäväksi kelpaavaa kuitenkin, kunhan huolellisesti valmistaa.

totta niinhän tuossa pienelllä bräntättynä lukeekin, nih ihan sama hyvää silti, tuskin ravintoarvot siitä miksikään muuttuu vaikka maa muuttuukin.

Citymarketissa (ainakin Hyvinkäällä) Kariniemen hunajamarinoidut broilerin paistisuikaleet 4.95€/kilo 19.3 asti. :hyper:

Liitetään nyt tähän ketjuu, ku Citymarketista oli kyse. Ison Omenan Citymarketissa oli ainaki eilen Valion 400g:n raejuustoa 2pkt/2€.

Kannattaapa kokeilla myös kariniemen minuuttipihvejä. Eipä paljon kana voisi enään maukkaammalta maistua. Hinta tosin oli minimanissa 8.90Kg, mikä taas minusta on laatuun nähden ihan kohtuullinen.

Timustaja sanoi:
Liitetään nyt tähän ketjuu, ku Citymarketista oli kyse. Ison Omenan Citymarketissa oli ainaki eilen Valion 400g:n raejuustoa 2pkt/2€.

Miksi ostaa Valion raejuustoa, kun Ingmanin rasvaton 400g raejuusto maksaa ainakin Prismassa 1,65€...

EDIT: Hups, oliko tuo siis tosiaan 2pkt/2€?! Ei siis, jos ostaa 2pkt, niin saa 2€/kpl? Jos noin tosiaan on, niin sittenhän tuo on aivan helvetin halpa!

Timustaja sanoi:
:anssi: tai sitten menee päiväys seuraavalle päivälle :rolleyes:

Tylerd sanoi:
:anssi: tai sitten menee päiväys seuraavalle päivälle :rolleyes:

Päiväys on 24.03 :)
Itekki kyl vähä ihmettelin et miten ne nii halpoja oli. Mutta tosiaan kahella eurolla sai kaksi rasiaa a 400g Valion raejuustoo. En tosin tiedä miks, enkä tiedä miten kauan, mutta ite sain ainaki jääkaappiin monta rasiaa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom