Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elämä on.zere sanoi:Aika kallista...
Ettei ole vain paistisuikaleita kun näin halpoja ovat? Eilen olis muuten paikallisessa shittimarketissa ollut 60c yrttimaustettuja paistisuikaleita, onneksi kaveri ehti varoittaa, että ne maistuu kauheellezere sanoi:cittarissa on 0.99 euroa 300g kariniemen marinoidut kananpojan suikaleet. Mutta se tarjous taitaa vedellä viimeisiään. nm. "10 laatikkoa pakkasessa" :D
Francine sanoi:Onko noi niitä, joiden alkuperämaana mainitaan Brasilia?
Ne wurstin tarjousbroilerit, joita itse olen sittarilta ostanut, ovat kyllä valitettavasti olleet juurikin brasilialaisia. Sekä fileesuikaleet että rintafileet.Morgan sanoi:Citymarketin broilerin rintaleikkeet ovat ainakin suomalaista broileria.
broilersuikaleista en osaa sanoa mutta uskon niinkin olevan suomalaista?
Finnico more sanoi:Ne wurstin tarjousbroilerit, joita itse olen sittarilta ostanut, ovat kyllä valitettavasti olleet juurikin brasilialaisia. Sekä fileesuikaleet että rintafileet.
Ihan syötäväksi kelpaavaa kuitenkin, kunhan huolellisesti valmistaa.
Timustaja sanoi:Liitetään nyt tähän ketjuu, ku Citymarketista oli kyse. Ison Omenan Citymarketissa oli ainaki eilen Valion 400g:n raejuustoa 2pkt/2€.
tai sitten menee päiväys seuraavalle päivälleTimustaja sanoi:Liitetään nyt tähän ketjuu, ku Citymarketista oli kyse. Ison Omenan Citymarketissa oli ainaki eilen Valion 400g:n raejuustoa 2pkt/2€.
Tylerd sanoi:tai sitten menee päiväys seuraavalle päivälle
Tylerd sanoi:tai sitten menee päiväys seuraavalle päivälle