Thesami goes to turku

Viikate74

Bukkake Fighter
Ikä
50
Hämeenlinnasta olikin oma ketjunsa ja sieltä sai arvokasta tietoa. Kiitos niistä. Mutta tilanne on nyt se että heti kun asunto on myyty niin nokka kohti turkua.

Mitä 2 aikuista + 2 lasta pitäisi tietää. Hintatasoa, asuinalueet, harrasteet. Tavoitteena olisi että ainakin fillarimatkan päässä keskustasta (5km)

Ja alue olisi sellainen että lasten kanssa olisi turvallinen asua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hintatasoista en yhtään tiedä, mutta Kastu ja Kärsämäki tulivat mieleen. Kastu
vähän lähempänä keskustaa.

Siinä lähistöllä on ainakin salibandyareena, sekä budohalli ja alfan liikuntakeskus.
Ja myös Halisten jumppala, mistä löytyy body pumpit ja muut sen sellaiset. Mut
punttisaleista en kyllä oikeen osaa sanoa. :D

Minkä tyyppistä asuntoa haet? Puutalo tyyppistä asumista? Silloin suosittelisin portsaa marttia ja pohjolaa. Perus omakotitalo tyyppistä ratkaisua niin vähäheikkilä,mäntymäki,kupittaa,uittamo,nummi. Riippuu siis ihan mitä haet?
Harrasteet pitävät sisällään muutakin kuin salin?

Myös Suikkila, Mälikkälä, Pläkkikaupunki suunnalla vois olla sopivia, Suikkilassa ois vielä ala-aste ja melkeen jokaiselta suunnalta sellaisella paikalla että muksun uskaltaa antaa kulkea yksin koulumatkansa. Jos nyt siinä iässä olevat.

Nämä alueet on ~4 km päässä keskustasta, pyörätietä menee hyvin.

Hintatasosta ei tietoa kun oon tällänen kakara itekkin.

Runosmäki. 5km keskustaan, muutama kilometri Länsikeskukseen, kolme koulua ja asukaskunta koostuu lapsiperheistä, wanhuksista ja muutamasta harmittomasta pubiruususta :)

Sukulaku sanoi:
Runosmäki. 5km keskustaan, muutama kilometri Länsikeskukseen, kolme koulua ja asukaskunta koostuu lapsiperheistä, wanhuksista ja muutamasta harmittomasta pubiruususta :)
Kaarinan ympäristö on ihan jees. Kaarinassa on myös kaikki tarpeelliset kaupat, prismat,pankit,postit yms. on lähellä. Tosin Turun keskustaan alkaa tulemaan jo matkaa.

Nicho sanoi:
Minkä tyyppistä asuntoa haet? Puutalo tyyppistä asumista? Silloin suosittelisin portsaa marttia ja pohjolaa. Perus omakotitalo tyyppistä ratkaisua niin vähäheikkilä,mäntymäki,kupittaa,uittamo,nummi. Riippuu siis ihan mitä haet?
Harrasteet pitävät sisällään muutakin kuin salin?

Siistiä kerrostaloa tai rivaria. Oma sauna olisi tietenkin plussaa muttei homma siihen kaadu. Alue kun vain olisi siistiä.

Missä hinnoissa ihan keskustan kämpät pyörivät ?

Entä millaisia ovat kaupungin vuokra-asunnot.

Sukulaku sanoi:

Noei helvetissä mikään Runosmäki... sitä en voi suositella kenellekään.

jarre55 sanoi:
Noei helvetissä mikään Runosmäki... sitä en voi suositella kenellekään.
hehe.. Mitä vikaa täälä on?)

Keskustan/martin alueella kerrostalokolmion vuokrahinta liikkuu noin 700 euron tuntumassa

Zealot sanoi:
Keskustan/martin alueella kerrostalokolmion vuokrahinta liikkuu noin 700 euron tuntumassa
Aika kalliita!

Itellä ei ole kokemusta muista kuin kaksioista. Viime kämppä jossa asuin olin täydellisellä paikalla aurajoen rannalla n.300 metrin päässä esim. Hansasta! Neliöitä oli 62 ja vuokra n.500 egee. Eli ei mikään ihan pahan hintanen... asunto oli myös hyvässä kunnossa.

Ps. kannattaa tsekata etuovi.com sivuilta tuon kaupungin hintatason, saa aika hyvän kuvan!

MJ45: No tuo ei ole tavallinen hintataso, noin kympin neliö tuntui ainakin viime kesänä olevan kun isoa yksiötä/pientä kaksiota etsin. Aina jollekin käy hyvä tuuri ja saa yksityiseltä halvalla.

Itse asiaan, Martti olisi oma valintani, ellei sitten ole liian lähellä keskustaa?

rocky6 sanoi:
MJ45: No tuo ei ole tavallinen hintataso, noin kympin neliö tuntui ainakin viime kesänä olevan kun isoa yksiötä/pientä kaksiota etsin.

Kysynpä niinpäin, että kuinka paljon 1000 euroa vuokraa Turussa keskikaupungilta ja/tai sitten siististä nukkumalähiöstä ?

nimim. Kiinnostunut ;)

Itse asun tyttöystävän kanssa martissa, matkaa kauppatorille 2,4km, 8v vanha kerrostalo, 45m2 kaksio omalla saunalla, vesimaksujen kanssa vuokra 500€ (vesimaksut 15€/nokka). Hyvä paikka tämä on asua, ainakaan meidän lähellä ei ole mitään isompaa häiriötä ollut. Ainakaan tänä aikana mitä minä olen tässä asunut.

Zealot sanoi:
Itse asun tyttöystävän kanssa martissa, matkaa kauppatorille 2,4km, 8v vanha kerrostalo, 45m2 kaksio omalla saunalla, vesimaksujen kanssa vuokra 500€ (vesimaksut 15€/nokka).

Sama, Martissa, 7 vuotias kerrotalo, 60 neliötä vesimaksujen kera ~580e. Kohta tosin joutuu tuon yksin maksamaan.. :curs: :itku:

Sukulaku sanoi:
hehe.. Mitä vikaa täälä on?)

Asuntoa etsiessä tuli runosmäessäkin käytyä. En ole Suomessa ehkä kälyisemmässä paikassa talsinut... :urjo:

Kaikki maailman sossupummit vaan vilisee silmien ohi kerrostalojen leikkipihoilla ja ruokakaupan edustalla makoilee maassa pulsareita ja vanhoja väljähtäneitä huoria kinttuaan heiluttelemassa :down:

No okei ehkä turusta löytyy muitakin samankaltaisiakin paikkoja kuten pernon keskusta, lauste ja varissuo nyt ensi alkuun.

Zealot sanoi:
Itse asun tyttöystävän kanssa martissa, matkaa kauppatorille 2,4km, 8v vanha kerrostalo, 45m2 kaksio omalla saunalla, vesimaksujen kanssa vuokra 500€ (vesimaksut 15€/nokka). Hyvä paikka tämä on asua, ainakaan meidän lähellä ei ole mitään isompaa häiriötä ollut. Ainakaan tänä aikana mitä minä olen tässä asunut.
Asun piispanristillä n. 5km keskustasta, 02 valmistunut kerrostalo, 2h+sauna, 45m2, vuokra 430€. Todella rauhallista seutua, auton ääniä ei kuulu mistään. Prisma on tuossa alle kilometrin päässä.
www.yhasunnot.fi

Vaimoketta tässä pitäisi etsiä siitäkin syystä, ettei tuota vuokraa tarvisi yksin maksaa :lol2:

kivenkantaja sanoi:
Asuntoa etsiessä tuli runosmäessäkin käytyä. En ole Suomessa ehkä kälyisemmässä paikassa talsinut... :urjo:

Kaikki maailman sossupummit vaan vilisee silmien ohi kerrostalojen leikkipihoilla ja ruokakaupan edustalla makoilee maassa pulsareita ja vanhoja väljähtäneitä huoria kinttuaan heiluttelemassa :down:

No okei ehkä turusta löytyy muitakin samankaltaisiakin paikkoja kuten pernon keskusta, lauste ja varissuo nyt ensi alkuun.
Moon aina luullu, että Runosmäki ois sieltä siisteimmästä päästä :lol2:
Noh, totuus iskee päin naamaa. Mutta ei täälä noiden muutamien pulsujen lisäksi mitään erikoisempaa ole.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom