The X-Files palaa kuudella uudella jaksolla

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itsekin aina tykännyt näistä komediajaksoista. Tähän kolmosjaksoon olisi tosin voinut panostaa hiukan enemmän. Hyvä soittoääni Mulderilla :D

Odotin taas kuin kuuta nousevaa tuota seuraavaa jaksoa, mutta sieltä tulikin joku kökköhuumoripläjäys! :woot:
Oli pakko jättää kesken... Ehkä koitan katsoa sivistyksen vuoksi löppuun myöhemmin.

Minä ainakin nauroin niin monessa kohtaa, vaikka aluksi suhtauduinkin skeptisesti, koska jakso vaikutti ihan perinteiseltä monsterijaksolta. Olipahan hauska :D

Minä ainakin nauroin niin monessa kohtaa, vaikka aluksi suhtauduinkin skeptisesti, koska jakso vaikutti ihan perinteiseltä monsterijaksolta. Olipahan hauska :D

Mulla meinas kyllä huumori loppuu siinä vaiheessa ku Scully hässi sen monsterityypin kanssa :D

Mulla meinas kyllä huumori loppuu siinä vaiheessa ku Scully hässi sen monsterityypin kanssa :D

Ei ainoastaan meinannut, vaan kyl se loppuikin. Vaikutti ihan minkä tahansa sarjan myöhempien kausien täyttöjaksolta jossa käsikirjoittajat on lakossa, rahat loppu ja sarja lopetetaan kuitenkin tähän kauteen niin mitä väliä millaista paskaa tehdään. Täysin irrallista. Ei luulisi että jos käytettävissä on 6 jaksoa aikaa tehdä jotain hienoa, että kannattaisi oksentaa tällaista paskaa kolmannessa jaksossa. Vaan että olisi valittu tiivis jatkumo ja tehty mitä siinä ajassa pystyy, tyyliin true detective.

Ei ainoastaan meinannut, vaan kyl se loppuikin. Vaikutti ihan minkä tahansa sarjan myöhempien kausien täyttöjaksolta jossa käsikirjoittajat on lakossa, rahat loppu ja sarja lopetetaan kuitenkin tähän kauteen niin mitä väliä millaista paskaa tehdään. Täysin irrallista. Ei luulisi että jos käytettävissä on 6 jaksoa aikaa tehdä jotain hienoa, että kannattaisi oksentaa tällaista paskaa kolmannessa jaksossa. Vaan että olisi valittu tiivis jatkumo ja tehty mitä siinä ajassa pystyy, tyyliin true detective.

Luultavasti käsikirjoittajat eivät halunneet tehdä kuuden jakson kokonaisuutta! Ei mielestäni sovi x-files tyyliin tehdä niin pitkää jaksoa missä seurataan kokonaisjuonta, aikaisemminkin kokonaisjuonta seurattiin noin joka neljäs tai viides jakso. Muutenkin mitään kopiota true detectivestä on turha tehdä.
Ei jakso mitään unohtumaton ollut mutta yllättävä ja hauska.

Kolmosjakso leikitteli ja parodioi vanhoja x-filesejä. Ja olihan nuo aiempien jaksojen salaliittoteoriakin kuin komediasta. Meni vähän liian pitkälle leikittely. Mutta Tupakkamiestä toivoisin seuraaviin jaksoihin, Tupakkamies - tietää kaiken, mutta säätelee annettavan tiedon ja totuuden määrää, sillä ihmiskunta ei kestäisi totuutta. Onkohan Suomen hallinnossakin tällainen annettavan tiedon säätelijä? :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei nyt mikään lemppari tuollainen huumorijakso, mutta kuten joku sanoikin niin ei sovi x-files tyyliin rakentaa katkeamattomia kokonaisuuksia, vaan olihan alkuperäisilläkin kausilla näitä huumorijaksoja aina välillä eikä kokonaisjuonta yritettykään koko ajan kuljettaa eteenpäin. Mielestäni ihan sopivaa, että nyt kun on kuuteen jaksoon typistetty "tuotatantokausi" niin pitäähän sinne saadaan yksi tällainenkin. Tosin toivon myös että jää näiden kuuden ainoaksi tällaiseksi. Kolmos jakso oli vanhoilla X-kausille samaa mitä Expendables on vanhoilla actionleffoille.

Edelleen odotan onko Frohike, Langly ja Byers saatu näihin uusiin jaksoihin?!?

Mielestäni toimii paremmin jos yliluonnolliselle toiminnalle on Mulderilla jokin teoria johon voisi edes hitusen uskoa mielikuvituksen rajoissa. Sen sijaan tällaiset puhtaasti kauhuelokuvista napatut ideat voi jättää muille.

Taitaa olla 6 episodin mittainen pilotti, missä mittaillaan mistä ihmiset tykkäisivät. Jos joku episodi saa hirmuisen hyvät katsojamäärät ja arvostelut niin ei ole vaikea arvata, että siitä nyppäistään sitten uusi yhtenäisempi kausi alulle.

Nelosjakso katsottu, paljon parempi kuin mitä kolmonen, mutta ennakko-odotukset oli niin huonot että oli vaikea katsoa neutraalisti. En nyt jaksa tarkistaa mistään mutta kovasti Banksyn oloista "taidetta" tässä nelosessa oli.
Scully oli ihan jees tässä.

Minä olen näin vanhana friikkinä ihan mielissäni tähän mennessä. Paljon viittauksia aiempiin kausiin ja tykkään älyttömästi Mulderin uudesta skeptisyysvaiheesta, sekä Danan "haluan uskoa" vaiheesta. Ja aiempiin kommenteihin viitaten nuo huumorijaksot on ihan kultaa, varsinkin salaliittojaksojen välissä oikein makoisaa viihdettä. Aiemmilta vuosilta huumorijaksoista on varsinkin tämä jääny mieleen http://www.imdb.com/title/tt0751259/ :)

Kammottavaa paskaa. Rebootti selvästi tulossa uusilla lapsinäyttelijöillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom