The Walking Dead

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vähän häiritsee katselunautintoa, kun kertaakaan kukaan henkilöistä ei ole joutunut lähtemään paskalle, tai edes maininnut, että olisi paskahätä. Vaikka kyllä oikeasti ihmiset joutuu ulostamaan!
Kaikilla on varmaan ollut paskat housussa eka jaksosta asti joten ei tarvetta erikseen pyllistellä.

agyBQLv_700b_v2.jpg

Vähän samoja fiiliksiä.

Oli kyllä hyvä jakso.

Hieman uudenlaista näkökulmaa.

Nyt joudun olee eri mieltä. Mä nimittäin petyin :(

Jakso oli sinänsä hyvä ja mä nautin jokaisesta jaksosta, mutta mä en tykkää siitä tyypistä yhtään. Aina palaa hermo kun se on sekoilemassa, Kuvernööri siis. Niin mulkku äijä etten vaan kestä.

Ehkä haluan kuitenki antaa sillekkin toisen mahdollisuuden, selvästikki sellainen voisi olla mahdollinen :-)
Mä en kyllä antaisi toista mahdollisuutta vaikka siitä tulis kuinka hyvä jätkä ja katuisi tekojaan. Se ansaitsee tulla syödyksi! Mut silti oli hyvä jakso minunkin mielestäni, koska oli hyvä saada vähän syvyyttä siihenkin hahmoon.
Mulla on sellanen fiilis, että governor on hakemassa vankilajengiltä apua niille tytöille.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Muistan varmaan ihan väärin, mutta 3. tuotantokauden vikan jakson jälkeen (tms) olin näkevinäni kuvernöörin walkerina. Onko kellään muulla samanlaista muistikuvaa? :D

Jaahas.... sen sijaan, että kuvernöörin uudesta elämästä oltais alettu kehittämään jotain uutta juonta, palattiin takasin "kuvernööri valloittaa vankilan" juoneen...eikö toi juoni käyty jo loppuun ?

No hyvä vaan et lähtee vallottaa sitä vankilaa ni saadaan actionia,en jaksa enää yhtään tota vitun perhedraamaa mitä on käsitelty enemmän ku tarpeeks.Muuten tää on taas sitä et toiminta alkaa taas kauden vikassa jaksossa ja sit sarja jääkin tauolle.

Mitä mitä!

Sehän oli tuorein episodi jo 4 kauden finaalijakso. Nyt näyttäs ainakin positiivisesti ens kauden kannalta siltä, että vankilasta tuli lähtö.

No niimpäs jatkuukin, hämäävästi sanottu jakson lopussa. Jospa nyt tulis sitten mielenkiintosempaa settiä kun tää alku kaus.

jo oli vittu loppu! hershel kuoli:( ja vankila on paskana joka tavallaan on ihan hyvä juttu niin saadaan vähän vauhtia sarjaan mutta silti surullinen ja toiminnallinen joka kyllä herätti vähän fiiliksiä kun on "kiintynyt" hahmoihin:) no onneks daryl selvisi ja muu pääjoukko. nyt saa sit odottaa...

Mukavaa vaihtelua tulossa kun porukka hajallaan ja vankilasta jouduttiin lähtemään. Hersheliltä lähti pää, mutta onneksi Governorkin teilattiin niin tarvitse enää hajoilla sen mulkun kanssa. Darryl on kyllä edelleen aivan helvetin kova äijä!

Suositut

Back
Ylös Bottom