The Walking Dead

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ja Hershel on kätevästi kasvattanut uuden jalan entisen tilalle :)

Jos sarjan seurailu on niin puolittaista ettet huomaa kun asioita selitetään niin kannattaisi varmaan jättää katsomatta kokonaan.

Itse alan myös enemmän kuulua jengiin, joka ei enää jaksa lämmetä sarjalle. Aamulla tuli heti katsottua päivän jakso, mutta kyllä tämä aika nähtyä huttua on.

Missä ovat kaikki sairaalloisen lihavat zombiet? Elävät kuolleet ovat jenkkiläisiksi hämmästyttävän kovassa tikissä. Entä zombie-lapset ja -vauvat?

Päinvastaista mieltä. Paras kausi sitten ekan kauden jälkeen. Maatilalla ja vankilassa liikaa kuppaaminen alkoi tylsistyttää, joten kaikki liikkuminen on vaan plussaa ja toivottavasti kohta koko vankila jää taakse ja siirtyvät eteenpäin.

Hitaat walkerit on ihan jees. Tuolla pärjäis kukaan jos ne olisi jotain Wolrd War Z -zombeja, toki oishan se jännää kun koko ajan joutuisivat juoksemaan 100m ennätyksiä.

Lihavia ja lapsia zombeina on näkynyt, mut ehkä niihin ei niin kauheesti jakseta panostaa.

Mitä tulee muuten sarjaan niin täytyy sanoa että en tunne yhtäkään zombiefania joka ei sarjasta tykkäisi, ainoat negat mitä tulee on täällä Pakkiksella. Ultimaalisena zombiefanina olen itse todella tyytyväinen sarjaan, ja hemmetin onnellinen että tämmöistä edes tehdään. Nimimerkillä: kaikki zombieleffat katsottu sen tuhat ja sata kertaa. Sarjaa siis kiva seurata.

Päinvastaista mieltä. Paras kausi sitten ekan kauden jälkeen. Maatilalla ja vankilassa liikaa kuppaaminen alkoi tylsistyttää, joten kaikki liikkuminen on vaan plussaa ja toivottavasti kohta koko vankila jää taakse ja siirtyvät eteenpäin.

Hitaat walkerit on ihan jees. Tuolla pärjäis kukaan jos ne olisi jotain Wolrd War Z -zombeja, toki oishan se jännää kun koko ajan joutuisivat juoksemaan 100m ennätyksiä.

Lihavia ja lapsia zombeina on näkynyt, mut ehkä niihin ei niin kauheesti jakseta panostaa.

Mitä tulee muuten sarjaan niin täytyy sanoa että en tunne yhtäkään zombiefania joka ei sarjasta tykkäisi, ainoat negat mitä tulee on täällä Pakkiksella. Ultimaalisena zombiefanina olen itse todella tyytyväinen sarjaan, ja hemmetin onnellinen että tämmöistä edes tehdään. Nimimerkillä: kaikki zombieleffat katsottu sen tuhat ja sata kertaa. Sarjaa siis kiva seurata.
En itsekään tykkää mistään World War Z tai 28 Days Later -tyyppisistä maankiitäjä-zombeista. "Mi-mi!" Ei jotenkin sovi genreen. Zombit ovat mitä ovat, hitaita ja himoavat aivoja. Niinhän sen pitääkin olla. Kuitenkin kuten moni on ottanut esiin, niin sarjalta voidaan edellyttää minusta tiettyä uskottavuutta. Aidan taakse kerääntyy noita tyyppejä sitä tahtia, että vaikka vankilan asukkaiden mentaliteetti tappaa niitä olisi kuin palveluasenne "Rautakauppias Uuno Turhapuro" -elokuvasta, niin mitään todellista uhkaa ne eivät muodostaisi. Valtavat laumat ovat sitten eri juttu.

Henkilökohtaisesti pidin todella paljon ensimmäisestä kaudesta. Siinä oli sitä jotain. Toinenkin menetteli. Kuvernööri oli hahmona mielenkiintoinen ja toi sopivaa jännitettä sarjaan, jonka takia kolmas kausi toimi mielestäni aika kivasti. Neljännessä ei vain toistaiseksi ole ollut mitään sellaista, mistä olisin erityisesti itse pitänyt. Varsinainen "pahis" toistaiseksi puuttuu. Aikaisemmissa on sentään ollut Shane, Meryl ja kuvernööri. Ehkä tässäkin tulee vielä, mutta saa nähdä. Itse joka tapauksessa nauttisin siitä, että tähän saataisin mukaan kunnollista henkilödraamaa, joka sitten oikeasti herättäisi jotain tunteita silloin, kun tyyppejä lahdataan. Jotain epämääräistä yritetään kyllä rakentaa, mutta minulle se ei vain oikein toimi. Tähän sarjaan olisi minusta sopinut hyvin Lostista tuttu kerrontatyyli, jossa hahmojen taustaa avataan takautumien kautta. Sarjan visuaalisesta ilmeestä myös puuttuu sellainen tietty synkkä, epätoivoa hehkuva henki. Itse jumituin esimerkiksi viime jaksossa kohtaan, kun Rick ja Carol murtautuivat yhteen kämppään, joka oli mukamas ollut tyhjillään ainakin toista vuotta (vai mikä tässä nyt se aikajana onkaan). Mutta oli siellä vaan peilitkin pyyhitty ja allas kiilsi puhtauttaan eikä edes pölypalloa näkyvillä. Maailmanlopun tunnelmaa. No, olihan siellä se yksi "walker", joka ilmeisesti oli kuolemassakin totaalinen siisteysfriikki. Sääli että lahtasivat sen, niin meni juuri pesty matto aivan pilalle.

Ei kai tässä pitäisi valittaa. Kyllähän minä sarjasta pidän. Siksi sitä katson. Olen kai vaan sitä sorttia, joka rupeaa miettimään liikaa, miten itse ohjaisi tai käsikirjoittaisi tällaisen ohjelman. Tuijotan myös liikaa yksityiskohtia. Mutta kaipa sen takia kaipaan juurikin sitä wau-efektiä, että "en olisi ikinä itse tätä keksinyt".

Nopeita tai hitaita zombeja, ei väliä kun hienoja hetkiä kummastakin eri leffoista. Itsellä ihmetyttää walkerien heikko kestävyys. Pää liiskataan pikkupotkusta ja kopautetaan pistoolinkahvalla hengiltä. Puukko uppoaa kalloon kuin sulaan voihin.

Jos elävälle tekisi vastaavan ei välttämättä edes taju lähtisi. Puukko jäisi kärjestä kiinni luuhun. Luulisi että zombien aivot pitäisi muusata pahemmin että olisi vaikutusta.

eikös net zombit kuitenkin joskus juoksekin? ja itsellenikin on monia epäkohtia jäänyt mieleen esim. kun joskus hädän tullen he tappavat kymmeniä zombeja aivan helposti mutta toisissa tilanteissa jo parikin zombia meinaa tappaa heidät. Myös se kun se nainen niiden miekkojen kanssa (michonne?) joskus lyö sen miekan zombien vatsan läpi vaikka tietää että ne kuolevat vain pääosumista.

Itsellä ihmetyttää walkerien heikko kestävyys. Pää liiskataan pikkupotkusta ja kopautetaan pistoolinkahvalla hengiltä. Puukko uppoaa kalloon kuin sulaan voihin.

Ja miten ne pystyy puremaan/repimään raakaa ihmisen lihaa kun kallo ja hampaat on niin pehmeät? Pään pehmeneminen tapahtuu mun mielestä vielä aika äkkiä..

Nyt oli asiamenoa kun isä ja poika tiputteli rinnatusten zombielauman rynnäkkökivääreillä. Toki tuo tämän murtautuminen sisään ylipäätään otti aivoon, mutta kaipa tuolla sitten väki vähenee sen verran, että käy estäminen hankalaksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Naurettavan pieni yksityiskohta, mutta silti häiritsi hieman, että niitä piti ampua päähän sarrrrrjalla. Menee luoteja hukkaan, kun ensimmäisen jälkeen lentää loput päiden yli. Olisivat kipittäneet jonnekin korkeammalle paikalle, ottaneet hyvän ampuma-asennon ja ampuneet tähdättyjä kertalaukauksia päähän, kun ainakin toisella oli vielä kiikari rynkyssä.

Naurettavan pieni yksityiskohta, mutta silti häiritsi hieman, että niitä piti ampua päähän sarrrrrjalla. Menee luoteja hukkaan, kun ensimmäisen jälkeen lentää loput päiden yli. Olisivat kipittäneet jonnekin korkeammalle paikalle, ottaneet hyvän ampuma-asennon ja ampuneet tähdättyjä kertalaukauksia päähän, kun ainakin toisella oli vielä kiikari rynkyssä.

No eihän se oo yhtään cooliii.... :D

Jos ne päät on niin pehmeitä että niistä menee vaikka nyrkki läpi, niin luulisi että luoti menee läpi vaikka millaisesta laumasta ^^

Häiritsi myös mua :D

Jos isä ja nasikka saavat suolattua hetkessä kaikki zombiet sarjatuliaseilla, miksi vitussa ne eivät tehneet sitä silloin kun ne olivat siistissä nipussa aitaa vasten, ennen kuin aitaa edes alkoi kaatumaan.

Olivat vielä helpompia maaleja siinä kun eivät edes päässet liikkumaan, ei odotetaan niiden hajottavan paikat että saadaan seuraavaan jaksoon täytettä kun niitä korjataan.

Muuten kyllä ihan katottava jakso.

Jos isä ja nasikka saavat suolattua hetkessä kaikki zombiet sarjatuliaseilla, miksi vitussa ne eivät tehneet sitä silloin kun ne olivat siistissä nipussa aitaa vasten, ennen kuin aitaa edes alkoi kaatumaan.

Olivat vielä helpompia maaleja siinä kun eivät edes päässet liikkumaan, ei odotetaan niiden hajottavan paikat että saadaan seuraavaan jaksoon täytettä kun niitä korjataan.

Muuten kyllä ihan katottava jakso.

Käyttävät panoksia vain "hätätapauksissa". Aitaa vasten nojailijoitahan ne on tappaneet pitkin kautta. Nyt porukkaa on ollut toisaalla joten niitä keräänty enemmän.

Jakson loppu nosti odotukset korkealle, psycho is back! Muuten jakso olisi ollut hyvää isänpäivämatskua, kun Rickilla ja Carlilla oli niin hienoa isä-poika-laatuaikaa. Aidan korjailua, puuhailua kasvimaalla, zombien niittaamista sarjatuliaseilla...

Vähän häiritsee katselunautintoa, kun kertaakaan kukaan henkilöistä ei ole joutunut lähtemään paskalle, tai edes maininnut, että olisi paskahätä. Vaikka kyllä oikeasti ihmiset joutuu ulostamaan!

Jep jep, kannattaa vain nauttia sarjasta, eikä pureutua pikkuseikkoihin. Tää kertoo kuitenkin ZOMBEISTA, eikä ole mikään tositapahtumiin perustuva.

Aikamoista jeesustelua oli ainaki Hershelin mussutus zombien lahtaamisesta muiden nähden.
Ja sit nujakoimaan siitä keuhkopumpusta:face:
Ei sais takertua pikku juttuihin, mut joku raja tuolle töhöilylle.
Mut kai se seuraava jaksoki on katottava.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom