The Walking Dead

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miksi ei voi tukea sitä että sarja saatiin Suomeen? Varsinkin kun esityksillä on vain viikon väli, lisänä tekstitys eikä maksa mitään. Vähäisillä katsojaluvuilla Fox voipi lähteä nopeastikin maasta.

- En kaipaa tekstitystä. Paremminkin se häiritsee ruudulla vieden tarpeettomasti tilaa.
- Haluan katsella sarjaa silloin, kun se sopii minun aikatauluuni. Koska en omista tallentavaa digiboksia, niin sarja on otettava netistä, jotta tämä onnistuisi.
- Meikäläisen katsomiset ja katsomatta jättämiset eivät näy katsolaluvuissa, koska kotonani ei ole katsojalukuja seuraavaa laitteistoa.

Hyviä ollu nää uudet jaksot, tuo vankilassa ammuskelu oli viihdyttävä. Ainut mikä häiritsi oli porukan onneton tarkkuus ja se et kuvernööri on nii kova jätkä ettei sen tarvii suojautua.

Myös yksi asia kans herätti mielenkiintoa, sattuuhan noita mokia kaikille ja ei pitäs epäkohtiin tarttua mutta eikö tälläset asiat oo kässäriinki kirjotettu malliin "lappu vasemman silmän päällä".

Liitteet

• wrong eye.webp
    wrong eye.webp
    39,4 KB · Katsottu: 689
Hyviä ollu nää uudet jaksot, tuo vankilassa ammuskelu oli viihdyttävä. Ainut mikä häiritsi oli porukan onneton tarkkuus ja se et kuvernööri on nii kova jätkä ettei sen tarvii suojautua.

Myös yksi asia kans herätti mielenkiintoa, sattuuhan noita mokia kaikille ja ei pitäs epäkohtiin tarttua mutta eikö tälläset asiat oo kässäriinki kirjotettu malliin "lappu vasemman silmän päällä".

kahtoo peilistä itseään.

Olin huomaavani vähän samanlaisen mokan et tais darylin tatuointi vaihtaa selässä paikkaa siinä kohtauksessa kun merle repi sen paidan

Taitaa olla aito tatska ja editointitiimi kääntänyt suunnan jostain syystä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvä jakso juu. Voi morjens tota loppuammuskelua. Yleensä ammutaan juoksusta zombia päähän, mutta nyt ei osuta mihinkään.
On toki eri peli kun ammutaan takasinpäinkin terveisiä, mutta em ampumataidon luulisi olevan stressireaktioissakin jotain ihan muuta.
Jännää shittiä anyway :fuckyeah:

Jengi lopettanu zombien kyttäämisen vai miksi täällä niin hiljaista? Itse ajattelin tänään katsella taas uusimman jakson :)

Alkanut ärsyttään koko sarja mutta katsottava se on.

Joo, sama. Niin yksioikoista shittiä, että pahaa tekee, mutta seurattava on, josko sieltä tulis vähän mielenkiintosempaakin juonenkäännettä. Mua jopa ärsyttää zombie-infektion logiikka; puremasta tarttuu about 100%:sti ja silti verenroiskeiden kanssa ollaan kovin huolettomia jne. Logiikka ontuu niin, että hampaat halkeilee :D

Kolmoskauden alkuhan oli varsin erinomainen ja älyttömän tapahtumarikas, kun oli jo tottunut kakkoskauden ihmissuhdepaskaan, mutta kyllä on tällä kolmoskaudellakin tahti valitettavasti hidastunut ja hiipunut.

Ja Andrea vituttaa sikana, on niin tyhmä akka :D

Hyvä jakso oli, vituttaa vaan ku loppuu nii lyhyee. Ois pitäny taas jättää katsomatta koko kausi ja katsoa se 1-2pv aikana maratonina. Se on parhautta kun ahmii jaksoja jonku 6h putkeen.

Joo, sama. Niin yksioikoista shittiä, että pahaa tekee, mutta seurattava on, josko sieltä tulis vähän mielenkiintosempaakin juonenkäännettä. Mua jopa ärsyttää zombie-infektion logiikka; puremasta tarttuu about 100%:sti ja silti verenroiskeiden kanssa ollaan kovin huolettomia jne. Logiikka ontuu niin, että hampaat halkeilee :D

Paitsi ettei se tauti tartu edes siitä puremasta. Johan tuo zombiksi muuttuminen selvisi ekan tuotantokauden lopussa.

Paitsi ettei se tauti tartu edes siitä puremasta. Johan tuo zombiksi muuttuminen selvisi ekan tuotantokauden lopussa.

Köh, niinpä olikin.
Oli kai päässä joku muistijälki, että joku olisi kääntynyt eläessään, mutta lie kuitenkin kuolleena vasta, kuolettavan pureman saatuaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom