The Walking Dead

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noi epäloogiset ratkaisuthan voivat selittyä paineen alla toimimiseen.Kuinka moni pystyy ajattelemaan tai edes nukkumaan kunnolla, ympäristössä jossa oman lapsen henki on uhattuna?

World War Z:sta puheen ollen:

Mua on ihmetyttänyt WD:ssä se, että jos jengi on jo infektoitunut siitä zombieviruksesta, niin mitä väliä jos zombi vähän puraisee pohkeesta ei-kuolettavasti? Siis paitsi että pohkeeseen sattuu ja se pitää fiksata. Kai siinä zombinsyljessä on sit jokin substraatti joka aktivoi viruksen... who knows?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
World War Z:sta puheen ollen:

Mua on ihmetyttänyt WD:ssä se, että jos jengi on jo infektoitunut siitä zombieviruksesta, niin mitä väliä jos zombi vähän puraisee pohkeesta ei-kuolettavasti? Siis paitsi että pohkeeseen sattuu ja se pitää fiksata. Kai siinä zombinsyljessä on sit jokin substraatti joka aktivoi viruksen... who knows?

Eikös se ole selitetty, zombin purema nostaa niin kovan kuumeen että siihen kuolee.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Zombiet ei hengitä joten keuhkot ja muut onkalot täyttyvät vedestä. Tällöin paine tasaantuu ja syvyydellä ei ole väliä. Ei laitesukeltajatkaan linttaannu vaikka syvyysennätys on satoja metrejä. Heillä keuhkoissa on paineistunutta ilmaa. Ongelma ihmisellä ei ole paine vaan ilman tiivistynyt typpi, zombiella tätä ongelmaa ei ole niin voisi tallustaa vaikka valtameren pohjalla.

Zombihan saattaisi joutua syödyksi itse, sillä meren pohjassa on paljon epämääräisiä superäyriäisiä ja raadonsyöjäkaloja.Sitäpaitsi, olettaisin suolaveden tuhoavan soluja päästessään keuhkojen sisälle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei kyllä ollu mikää kummonen jakso, mutta hyvä kun kuitenkin alkoi taas :)

Voi arse. Meni ohi eka jakso. Koska tulee uusinta?
Eiköhän tuo 17.2 tule ihan Fox Suomelta. Ei tätäkään ketjua voi lukea kun keskustelu kulkee Jenkkilän tahtia.

Eikö toi Fox sitten näy muualla Suomessa vai miksi pitää keulia?

Eiköhän tuo 17.2 tule ihan Fox Suomelta. Ei tätäkään ketjua voi lukea kun keskustelu kulkee Jenkkilän tahtia.

Eikö toi Fox sitten näy muualla Suomessa vai miksi pitää keulia?
Jaa no sitte. Ajattelinkin kuinka olen voinut missata kun kyttään aina nuo Telsu.fi ohjelmatiedot. Tängx! Pelastit mun päivän :D

Ketjun ovat aloittaneet jenkkilän tahtiin seuraavat, tehkää oma suomiaikatauluketju jos sellaiselle koette tarvetta :)

Ketjun ovat aloittaneet jenkkilän tahtiin seuraavat, tehkää oma suomiaikatauluketju jos sellaiselle koette tarvetta :)
Miksi ei voi tukea sitä että sarja saatiin Suomeen? Varsinkin kun esityksillä on vain viikon väli, lisänä tekstitys eikä maksa mitään. Vähäisillä katsojaluvuilla Fox voipi lähteä nopeastikin maasta.

Miksi ei voi tukea sitä että sarja saatiin Suomeen? Varsinkin kun esityksillä on vain viikon väli, lisänä tekstitys eikä maksa mitään. Vähäisillä katsojaluvuilla Fox voipi lähteä nopeastikin maasta.

Ei ole pakko tulla tätä ketjua lukemaan, seuraan ite foxin tahtiin ja luen viestit läpi vasta kun jakso foxilla loppuu. Viimeistään sitten maanantaina.

En ehdi katsoa telkkarista oikeastaan mitään ikinä johtuen omista ja vaimon vuorotöistä, sekä kahdesta lapsesta, joten lataan jakson kun se tulee. Tekstityksellä ei ole oikeasti mitään merkitystä ollut enää vuosiin, lähinnä vituttaa jos sellaista ei saa pois.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom