Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
World War Z:sta puheen ollen:
Mua on ihmetyttänyt WD:ssä se, että jos jengi on jo infektoitunut siitä zombieviruksesta, niin mitä väliä jos zombi vähän puraisee pohkeesta ei-kuolettavasti? Siis paitsi että pohkeeseen sattuu ja se pitää fiksata. Kai siinä zombinsyljessä on sit jokin substraatti joka aktivoi viruksen... who knows?
17.2 se taas alkaa, ja kuulinko oikein että tuplajaksolla!
Zombiet ei hengitä joten keuhkot ja muut onkalot täyttyvät vedestä. Tällöin paine tasaantuu ja syvyydellä ei ole väliä. Ei laitesukeltajatkaan linttaannu vaikka syvyysennätys on satoja metrejä. Heillä keuhkoissa on paineistunutta ilmaa. Ongelma ihmisellä ei ole paine vaan ilman tiivistynyt typpi, zombiella tätä ongelmaa ei ole niin voisi tallustaa vaikka valtameren pohjalla.
Eiköhän tuo 17.2 tule ihan Fox Suomelta. Ei tätäkään ketjua voi lukea kun keskustelu kulkee Jenkkilän tahtia.Voi arse. Meni ohi eka jakso. Koska tulee uusinta?
Jaa no sitte. Ajattelinkin kuinka olen voinut missata kun kyttään aina nuo Telsu.fi ohjelmatiedot. Tängx! Pelastit mun päivän :DEiköhän tuo 17.2 tule ihan Fox Suomelta. Ei tätäkään ketjua voi lukea kun keskustelu kulkee Jenkkilän tahtia.
Eikö toi Fox sitten näy muualla Suomessa vai miksi pitää keulia?
Miksi ei voi tukea sitä että sarja saatiin Suomeen? Varsinkin kun esityksillä on vain viikon väli, lisänä tekstitys eikä maksa mitään. Vähäisillä katsojaluvuilla Fox voipi lähteä nopeastikin maasta.Ketjun ovat aloittaneet jenkkilän tahtiin seuraavat, tehkää oma suomiaikatauluketju jos sellaiselle koette tarvetta
Miksi ei voi tukea sitä että sarja saatiin Suomeen? Varsinkin kun esityksillä on vain viikon väli, lisänä tekstitys eikä maksa mitään. Vähäisillä katsojaluvuilla Fox voipi lähteä nopeastikin maasta.
Miksi ei voi tukea sitä että sarja saatiin Suomeen? Varsinkin kun esityksillä on vain viikon väli, lisänä tekstitys eikä maksa mitään. Vähäisillä katsojaluvuilla Fox voipi lähteä nopeastikin maasta.