Kummiskin kauden eka- ja vikajaksosta otettu parhaat palat. Ja loput 18 jaksoa etsitään jotain kersaa vankilassa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Traileri näyttää tosiaan lupaavalta, mutta toisaalta, niin näytti muistaakseni toisenkin kauden kohdalla. Siinä paikallaan junnaaminen taisi johtua huomattavasti pienentyneestä budjetista, mutta miten on 3. kauden laita? En jaksa googlettaa...Kummiskin kauden eka- ja vikajaksosta otettu parhaat palat. Ja loput 18 jaksoa etsitään jotain kersaa vankilassa
Selitettiinkö missään vaiheessa, mistä tuo "viirus/kuume" lähti liikenteesee? Eilen sai käsiin molemmat tuotantokaudet ja menossa toisen tuotantokauden alussa..
Mä rakastan tota sarjaa koska rakastan zombeja! :haart:
Televisiosta en jaksanut seurata, joten katsoin kaikki jaksot jälkeenpäin parissa päivässä. Kunnon maratonin pidin :D Nyt on katsottu jo toiseen kertaan jokainen jakso, joten aika tulisilla hiilillä olen odottanut että voi milloin, voi milloin tuosta pääsee taas nautiskelemaan!
Mikset ottaisi piraattilahdesta tota sarjakuvapakettia mille tämä perustuu, siinä vasta sitä menoa ja meisinkiä on. Itsekkin tykkään tv sarjoista, mutta tässä tapauksessa nuo sarjakuvat on kyllä 100 kertaa parempia. niiden parissa menee pari iltaa myös, vähän kuin tän sarjankin.
Voi että ku jaksais odotella tota kolmatta kautta. Tein samalla lailla ku MEE ja kattoin kaudet 1-2 parin päivän aikana :D Oli kyllä kunnon lepopäiviä ne.
En oikein ole mikään sarjakuvien lukija... Mä haluan katsella tuollaista. Katon aina kaikki zombieleffatkin, harmi vaan että useisiin petyn :(
Su 21.10 klo 21.55 näyttäisi Foxin ohjelmatiedoissa olevan The Walking Dead S3. Jei!