The Walking Dead

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kummiskin kauden eka- ja vikajaksosta otettu parhaat palat. Ja loput 18 jaksoa etsitään jotain kersaa vankilassa :) :) :)
Traileri näyttää tosiaan lupaavalta, mutta toisaalta, niin näytti muistaakseni toisenkin kauden kohdalla. Siinä paikallaan junnaaminen taisi johtua huomattavasti pienentyneestä budjetista, mutta miten on 3. kauden laita? En jaksa googlettaa...

Selitettiinkö missään vaiheessa, mistä tuo "viirus/kuume" lähti liikenteesee? Eilen sai käsiin molemmat tuotantokaudet ja menossa toisen tuotantokauden alussa..

Selitettiinkö missään vaiheessa, mistä tuo "viirus/kuume" lähti liikenteesee? Eilen sai käsiin molemmat tuotantokaudet ja menossa toisen tuotantokauden alussa..

Ei se oo tossa kohtaa sarjaa tullut muistaakseni esille. Tulee myöhemmin tai ainakin jotain siitä.

Jossain törmäsin uutiseen, että suomen FOX näyttäs kolmannen kaudem melkein samaan tahtiin jenkkilän kanssa.
Ilmeisesti 15. päivä tätä kuuta alkas, eli noin viikon päästä!!
Oikeastaan ainut sarja piitkiin aikoihin, mitä tullut seurattua kunnolla.
Mites muut, onko mimmoset odotukset kolmannelta kaudelta?

Kovat, kun on hajua minne nyt mennään ja ketä sinne tulee.

Sunnuntainako se näkyykin??
No tuo aika kyllä passaa paremmin, olin siinä luulossa että tulis maanantaina yömyöhään.
Ei malttas odottaa....

Mä rakastan tota sarjaa koska rakastan zombeja! :haart:

Televisiosta en jaksanut seurata, joten katsoin kaikki jaksot jälkeenpäin parissa päivässä. Kunnon maratonin pidin :D Nyt on katsottu jo toiseen kertaan jokainen jakso, joten aika tulisilla hiilillä olen odottanut että voi milloin, voi milloin tuosta pääsee taas nautiskelemaan!

Mä rakastan tota sarjaa koska rakastan zombeja! :haart:

Televisiosta en jaksanut seurata, joten katsoin kaikki jaksot jälkeenpäin parissa päivässä. Kunnon maratonin pidin :D Nyt on katsottu jo toiseen kertaan jokainen jakso, joten aika tulisilla hiilillä olen odottanut että voi milloin, voi milloin tuosta pääsee taas nautiskelemaan!

Mikset ottaisi piraattilahdesta tota sarjakuvapakettia mille tämä perustuu, siinä vasta sitä menoa ja meisinkiä on. Itsekkin tykkään tv sarjoista, mutta tässä tapauksessa nuo sarjakuvat on kyllä 100 kertaa parempia. niiden parissa menee pari iltaa myös, vähän kuin tän sarjankin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voi että ku jaksais odotella tota kolmatta kautta. Tein samalla lailla ku MEE ja kattoin kaudet 1-2 parin päivän aikana :D Oli kyllä kunnon lepopäiviä ne.

Mikset ottaisi piraattilahdesta tota sarjakuvapakettia mille tämä perustuu, siinä vasta sitä menoa ja meisinkiä on. Itsekkin tykkään tv sarjoista, mutta tässä tapauksessa nuo sarjakuvat on kyllä 100 kertaa parempia. niiden parissa menee pari iltaa myös, vähän kuin tän sarjankin.

En oikein ole mikään sarjakuvien lukija... Mä haluan katsella tuollaista. Katon aina kaikki zombieleffatkin, harmi vaan että useisiin petyn :(

Voi että ku jaksais odotella tota kolmatta kautta. Tein samalla lailla ku MEE ja kattoin kaudet 1-2 parin päivän aikana :D Oli kyllä kunnon lepopäiviä ne.

Joo. Vittu mitä tuskaa tulee nyt jos yrittää taas katsella yksi kerrallaan. Noh, pakko kai se on. Muuten joutuu venaa kauan että menee useita jaksoja ohi ja voi katsoa sitten niitä aina jonkun 3-4 kerralla :D

En oikein ole mikään sarjakuvien lukija... Mä haluan katsella tuollaista. Katon aina kaikki zombieleffatkin, harmi vaan että useisiin petyn :(

Suosittelen silti, lataa pari ekaa, ei ne oo ku jotain 20 megaa kappale, saatat yllättyä. En mäkään oo sarjakuvia lukenut junnuiän jälkeen, tuota tv sarjaa diggasin ja joku mulle suositteli noita ja ne oli vitun hyviä. Paljon ahdistavampi meininki kuin tv sarjassa, ja oikeasti tapahtuu vähän rajumpaa shittiä kun ei tarvitse miettiä katsojalukuja.

onhan tossa helevetin hyvät näyttelijät. paras on redneck:) ja toi traileri näytti kiinnostavalta tosin se on nyt 3 kausi sitten tuolla vankilassa. alkaa varmaan muistuttaa pako sarjaa että joka kausi samaa ja paon tapauksessa karkuun juoksemista tai joutumista eri vankilaan jtn samaa ehkä odotettavissa. toivottavasti ei

Voii perrkele ku tuli missattua eka jakso. Unohtu täysin. Eipä kiinnosta alkaa kattoo vikaa 10 minsaa.

Varsin oivallinen kauden aloitus. Loppua kohden meno vaan parani, saas nähdä miten joukon käy. Mielenkiintoisia käänteitä lienee luvassa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom