The Walking Dead

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
hyvä jakso, vituttaa vaa tosiaa ku noi ampumiset oli jotai ihan vitun kauheeta. liipsinta painetaan, ääni kuuluu, järjetön suuliekki, eikä mitään rekyyliä. hyvin se blondiki ammuskeli walkereita heduu liikkuvasta autosta. Sehän ei sarjan alussa ollu tyylii ees koskenu aseisii,., Muutenki iha lelun näköstä toimintaa.

Toivosin muuten että se vittumainen kiilusilmäblondiämmä joutus seuraavaks uhriks. Mikään muu ei ärsytä niin paljon kuin se:
images

Toi muija on just sellanen jota tekis mieli panna kunnolla kuivana perseeseen, jollain asteella ärsyttää ja sit toisaalta kiihottaa :D

Ärsyttävimmät hahmot on kuitenkin kinukki ja sen kitisijäakka, pahin lässyttäjävässykkä saatiin jo onneksi hengiltä (Dale).

Aika absurdi näky se katana-mimmi kädettömine walker-neekereineen, siistiä! Odottelen innolla 3. seasonia.

Jaha sarjan ninja tuli mukaan.. Kolmatta kautta ootellessa.

Sen verran eroaa sarjakuvat tästä tv tuotannosta että ero ahdistusta syksyyn kannattaa lievittää lukemalla noi sarjakuvat, ne saa pakettina kätevästi ruotsin serkuilta esim.

Vähän ristiriitaiset tunnelmat. Kuinka kauan tuolla jengillä meni aikaa maatilalla, nyt kun sitten se saatiin liikkeelle, niin seuraavaksi vilautetaan paikkaa "Hei täällä vietetään koko ensi tuotantokausi!". Ok, onhan tämä vähän pessimistinen näkemys, mutta henkilökohtaisesti minua vakuutti vasta viimeiset jaksot (E9-13), muutoin tuotantokausi polki aivan liikaa paikallaan. Ymmärrän sen, että sarja kuvaa henkilökemiaa, mutta tässä tapahtuu ajoittain vähemmän kuin salkkareissa.

hyvä jakso, vituttaa vaa tosiaa ku noi ampumiset oli jotai ihan vitun kauheeta. liipsinta painetaan, ääni kuuluu, järjetön suuliekki, eikä mitään rekyyliä. hyvin se blondiki ammuskeli walkereita heduu liikkuvasta autosta. Sehän ei sarjan alussa ollu tyylii ees koskenu aseisii,., Muutenki iha lelun näköstä toimintaa.

Tuota rekyyliä olen aina ihmetellyt tosielämässä, kun olen ampunut haulikolla, rynkyllä, mustaruuti coltilla (12mm kuula), 44 magnumilla ja 357 magnumilla, yhdessäkään ei juuri kummoista rekyyliä tuntunut vaikka käsiaseilla käytän kaikesta opastuksesta huolimatta vain yhtä kättä.
Ilmiö on liioitelluimpia juttuja, varsinainen urbaanilegenda, totta kai aseesta pidetään kunnolla kiinni, eikä niin kuin velttoa kullia.

Tämä potkaisee jo ihan eri tavalla
images

Kannattaako tätä alkaa seuraamaan? Oon kuullut huhuja, että eka kausi olisi loistava ja toka kausi olisi ainakin jossain määrin pettymys tai taso pudonnut. Ei huvittaisi alkaa seuraamaan jos taso on laskusuunnassa.

Kannattaako tätä alkaa seuraamaan? Oon kuullut huhuja, että eka kausi olisi loistava ja toka kausi olisi ainakin jossain määrin pettymys tai taso pudonnut. Ei huvittaisi alkaa seuraamaan jos taso on laskusuunnassa.

Kyllähän tämä kannattaa kahtoa. Tokassa kaudessa oli niitä huonojakin jaksoja, mutta loppua kohti parani joka jaksossa. 75% oli ihan jees jaksoja IMO 2 kaudeskin.

3490370_700b.webp

Mainonta kohillaan! :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Ihan ok sarja, eka kausi oli imo vähän parempi. Loppua kohden kylläki alkoi pahenemaan tuo jatkuva ihmissuhdedraama&moralisointi lässytys mikä oli aika rasittavaa.

Olipas viiminen jakso melkoista menoa. Alko jo lähennellä splätteri elokuvien tasoa, mikä ei sinällä ole yhtään paha asia.

Ihan hyvä maku jäi tästä toisesta tuotanto kaudesta suuhun. Mielestäni on sarjassa oltava myös niitä henkilö hahmoja syventäviä jaksoja mukana. Jos tämäkin sarja olisi vaan pelkkää epäkuolleiden teurastusta niin kuka sitä jaksaisi hirveen pitkään katsoa.
Toivottavasti tuo rednek ja siilipää muija saa jo pikku hiljaa jotain aikaiseksi :rolleyes:

Aavistan että kolmoskauden alussa on mukavasti toimintaa kun pitää "siistiä" toi vankila. Sen jälkeen voi olla uuvuttava kausi jossa ei tapahdu sitten yhtään mitään. Loppukaudesta saadaan taas kaaos aikaiseksi ja taas mennään...

ps: tää ei ole spoiler vaan ihan arvaus.

Lukeaa pelit ja konsolit osiosta mun aloittama posti. Kerataan yhteen porukka jol aletan pelaa tota facebookin wlalking dead pelia :D

Vähäx jänskää ? XD

Onko porukoilla koskaan tapahtunut että näkisitte unia näistä zombi mätöistä? Mulla ainaki tullee viikottain muutama uni että jahtaan zombeja. Ne ei oo painajaisiakaan, koska voitan yleensä aina ne. Joskus saatan kyllä kuollakkin. Oon kyllä kattonu melkee jokasen zombileffan ja pelit pelannu mitä on tullu vastaan. Aika huvittavia ja toiminta painotteisia unia ovat :hyvä:

Fox mainostaa kadulla että Walking Dead näkyy Suomessa sunnuntaisin klo 22. Milloinhan näin tapahtuu kun ei vielä löydy verkkosivuja edes koko kanavalle?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom